Nieuwe BMW 6 Serie: Gran Coupé @ p. 12
- dvh
Re: Nieuwe BMW 6 Serie F12/F13: Concept in Parijs
Het is net een grote Alfa van achter ! :o
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Vandaag bij De Maassche in Echt geweest en even de nieuwe 6 bewonderd en beluisterd. Prachtig apparaat met een heerlijke sound! (650i)
- Joop
Uitnodiging ook door de bus gekregen, zaterdag maar eens even buurten bij de dealert...
- GTRene
ik heb die ook, van smudde almelo.Joop schreef:Uitnodiging ook door de bus gekregen, zaterdag maar eens even buurten bij de dealert...
- Fabian
Afgelopen weekend in Parijs 3x tegengekomen, strakke bak hoor, springt er meteen uit in het straatbeeld.
- Joop
IRL Hele knappe speedboot!
...Ziet er echt super uit.
Bij Ekris Veenendaal hadden ze er drie staan. De mooiste combo was toch de 650i in het Havanna metallic. met Elfenbeinweiss nappalederen interieur en sterspaakstyling 367 wielen...
...en speciaal voor Macboy: de optie contrasterende stiksels was ook aangevinkt (+€289,-), waarbij het dashboard ook gelijk met zwart nappaleder wordt overtrokken (+€1690,-) met wit contrasterend stiksel.

...Ziet er echt super uit.
Bij Ekris Veenendaal hadden ze er drie staan. De mooiste combo was toch de 650i in het Havanna metallic. met Elfenbeinweiss nappalederen interieur en sterspaakstyling 367 wielen...
...en speciaal voor Macboy: de optie contrasterende stiksels was ook aangevinkt (+€289,-), waarbij het dashboard ook gelijk met zwart nappaleder wordt overtrokken (+€1690,-) met wit contrasterend stiksel.

-
Vandaag de 650i cabrio bij Dusseldorp gezien. Zeer nette auto in real life.
-
Op mijn werk verkochten we vandaag nog een 650i cabrio met inruil van een Bentley cont. GTC

- Snipe
Persberichtje van BMW.
Prijzen nieuwe BMW 6 Serie Coupé
· BMW 640i vanaf 90.350 euro
· Standaard met leder, achttrapsautomaat en Driving Dynamic Control
· Primeur in segment: adaptieve LED koplampen
· BMW 640i heeft een groen energielabel B
München/Rijswijk. BMW onthult de prijzen van de nieuwe BMW 6 Serie Coupé. De auto beleeft momenteel zijn première op de autoshow van Shanghai en wordt leverbaar vanaf 90.350 euro. Dat is de prijs voor de BMW 640i Coupé inclusief achttrapsautomaat, Auto Start Stop-functie en BMW ECO-PRO. Met dit systeem kan de berijder kiezen voor een zuinigere rijmodus. Andere primeurs zijn de adaptieve koplampen met LED-technologie met Cornering Lighting, een 10,2 inch Control Display (flatscreen) en een hoogwaardige B&O audio installatie.
De BMW 640i beschikt over een 3,0-liter TwinPower Turbo zescilinder-in-lijn met 235 kW (320 pk) vermogen. De BMW 650i met 300 kW (407 pk) sterke V8 TwinPower Turbo kost 117.250 euro. In beide auto’s kan de bestuurder met het standaard Driving Dynamic Control zelf de dynamiek instellen. Bij het schakelen van Normal naar Sport verbetert de gasrespons, schakelt de achttrapsautomaat bij hogere toerentallen, wordt de besturing directer en het onderstel sportiever. In de Sport+-stand laat de elektronica voor een nog actiever rijgedrag zelfs een bepaalde mate van wielslip toe. Het optionele Dynamic Damper Control past automatisch de demperkarakteristiek aan de omstandigheden aan. Het eveneens optionele Adaptive Drive combineert beide actieve onderstelsystemen door een individuele afstelling van de schokdempers mogelijk te maken.
Comfort
Elke BMW 6 Serie Coupé is standaard voorzien van met leder beklede en elektrisch bedienbare stoelen, gescheiden klimaatcontrole, cruisecontrol met remfunctie en een hifi-audiosysteem met negen luidsprekers. Voor fijnproevers op audiogebied biedt BMW in samenwerking met Bang & Olufsen een topklasse audiosysteem aan. Dit volledig actieve systeem is speciaal voor de BMW 6 Serie ontwikkeld en bestaat uit zestien luidsprekers die over een vermogen van 1200 Watt beschikken.
Primeur: Adaptieve verlichting met LED-technologie
De BMW 6 Serie Coupé is de eerste auto in zijn segment met optioneel adaptieve verlichting met energiebesparende LED-technologie. Zowel het dim- als het grootlicht en de 'wenkbrauwen’ zijn voorzien van LED-technologie. Het systeem past bij het nemen van een bocht de lichtbundel aan en is snelheidsafhankelijk.
De introductie van de nieuwe BMW 6 Serie Coupé in Nederland vindt plaats op 15 oktober 2011 en is nu te bestellen bij de BMW dealer.
- Tristan
Crisis was bij de koper nog niet voorbij?Thijs-v-d-H schreef:Op mijn werk verkochten we vandaag nog een 650i cabrio met inruil van een Bentley cont. GTC![]()

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik laat maar eens een offerte maken op;
een 640i
een 1M………………..
De nieuwe M3 duurt te lang, eerst maar wat anders, bevalt het me niet dan rijd ik hem net zo lang als de E46 M3…………….we zullen zien
een 640i
een 1M………………..

De nieuwe M3 duurt te lang, eerst maar wat anders, bevalt het me niet dan rijd ik hem net zo lang als de E46 M3…………….we zullen zien
- GTRene
mooie keuze Romo
ben benieuwd wat de mensen zoal inruilen op de 1M

ben benieuwd wat de mensen zoal inruilen op de 1M

- Petrolhead Tom
Hoe mooi ik de nieuwe 6 ook vind, ik ging voor de 1M echt een hele dikke kar!
- Hielke
1M of 640i
Hangt van zoveel factoren af. De leeftijd van de rijder, de drukte op de wegen, wel of geen trackdays met zo'n dure auto willen rijden.
Denk dat ik voor een zwarte 640i zou gaan. Apparaat is drop dead gorgeous.
Hangt van zoveel factoren af. De leeftijd van de rijder, de drukte op de wegen, wel of geen trackdays met zo'n dure auto willen rijden.
Denk dat ik voor een zwarte 640i zou gaan. Apparaat is drop dead gorgeous.
- JP
Beetje jacht vs. jetski. Doe mij dan maar dat jacht..... 8)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1mq71R7zq4[/YouTube]
Ik snap even niet waarom ik de video niet hier op de site krijg………..
Nou ja, kijk dan hier maar even…………..
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=518305" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik snap even niet waarom ik de video niet hier op de site krijg………..

Nou ja, kijk dan hier maar even…………..
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=518305" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Dit is ook de video waaruit ze voor de reclamespot geput hebben die nu geregeld op de Nederlandse tv voorbij komt.
Zelfs ik word er hebberig van.
Zelfs ik word er hebberig van.
- dvh
- Snipe
Advies van dr. Snipe: met een 640i is niks mis maar die kun je ook nog wel kopen als je 60 bent. Een 1 M wordt tegen die tijd nogal pathetisch.romo schreef:Ik laat maar eens een offerte maken op;
een 640i
een 1M………………..![]()
- romo
Ach, een oude l.l lust altijd een groen blaadje……………………. 

- vwk
De directrice van een klant van mij gaat binnen 2 weken haar 650i cabrio ophalen.
Zwart buiten, zwart binnen. Heb lang gelobbyed voor het bruine leder, helaas niet gelukt maar het is dan ook niet mijn auto.
Auto is op de standkachel na full-options. Ben erg benieuwd hoe die er IRL uitziet.
Heb de optielijst samen met haar doorlopen. Wat een lijst was dat. Ik ben misschien niks gewend, dat kan ook
HUD, veel te veel verstelopties voor stoelen, verlichte dorpels, contraststiksels etc. etc.
En dat vermogen, 407PK.. 4,8 naar de 100, dat haalt mijn M3 niet eens
Zwart buiten, zwart binnen. Heb lang gelobbyed voor het bruine leder, helaas niet gelukt maar het is dan ook niet mijn auto.
Auto is op de standkachel na full-options. Ben erg benieuwd hoe die er IRL uitziet.
Heb de optielijst samen met haar doorlopen. Wat een lijst was dat. Ik ben misschien niks gewend, dat kan ook

HUD, veel te veel verstelopties voor stoelen, verlichte dorpels, contraststiksels etc. etc.
En dat vermogen, 407PK.. 4,8 naar de 100, dat haalt mijn M3 niet eens

- Luc B
Staat nu een 650 bij ons in de showroom. De auto oogt kleiner , terwijl deze dat zeker niet is. Vind hem een beetje tammer uitzien als de vorige 6. En het geluid, dat is totaal verdwenen, roffels zijn verleden tijd. Toch zonde.
Hij's wel lekker snel !
Hij's wel lekker snel !
- romo
The smile on his face....................just says it all............................
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4aVFzDNwDM[/YouTube]
oeps...........waarom kan ik geen youtube filmpjes meer zichtbaar maken??
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4aVFzDNwDM[/YouTube]
oeps...........waarom kan ik geen youtube filmpjes meer zichtbaar maken??
- ErikMartijn
Zo wel?
Op een of andere manier werkt het als je dat feature=player_embedded& uit de url weghaalt.
Op een of andere manier werkt het als je dat feature=player_embedded& uit de url weghaalt.

- romo
Raar is dat...............evengoed bedankt.........