En Marco, mooie foto´s. Ik woon ook in Enschede, misschien een keer zin om mijn 330d op de foto te zetten. Zo mooi als deze foto´s krijg ik iig niet voor elkaar.
Tom's eerste Italiaanse supercar. update pagina 7.
- Reind
Re: Tom's eerste Italiaanse supercar.
Super leuk karretje Tom. Je had je 10 jaar geleden denk ik niet kunnen voorstellen dat je ooit een dikke Panda zou rijden
.
En Marco, mooie foto´s. Ik woon ook in Enschede, misschien een keer zin om mijn 330d op de foto te zetten. Zo mooi als deze foto´s krijg ik iig niet voor elkaar.
- Petrolhead Tom
Duo shootje doen? Heb laatst op Assen helemaal vergeten bij jullie langs te gaan.
- Reind
Idd jammer. Maar had niet zo´n hele beste dag. Klep gebroken van de racer = motor stuk.
Dan ben ik niet het beste gezelschap...... als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan ben ik niet het beste gezelschap...... als je begrijpt wat ik bedoel.
- Petrolhead Tom
Dat kan ik me voorstellen ja. Ben je alweer bezig met het opnieuw opbouwen van het blok?
- Reind
Jazeker, vrijdag eerste wedstrijd van het seizoen.
Niet de ideale voorbereiding dus. Maargoed, das Autosport.
Duo shootje lijkt me leuk. Zou ook leuk zijn om mijn ringauto daar bij de parkeren. Trio shootje dus.
Niet de ideale voorbereiding dus. Maargoed, das Autosport.
Duo shootje lijkt me leuk. Zou ook leuk zijn om mijn ringauto daar bij de parkeren. Trio shootje dus.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Doe je ook mee met de bata?Riceaux schreef:Ben waarschijnlijk 7 mei in Enschede, heb je dan toevallig tijd voor een blokje om?
Dik bommetje zo Tom! :banaan:
- RVV
Veel plezier er mee Tom.
- Riceaux
Ik ben uitgenodigd voor het batavierenfeest op de campus van de universiteit van Twente. Dus met het feesten doe ik mee ja. Met de race zelf niet-Menrik- schreef:Doe je ook mee met de bata?Riceaux schreef:Ben waarschijnlijk 7 mei in Enschede, heb je dan toevallig tijd voor een blokje om?
Dik bommetje zo Tom! :banaan:
@ Tom: PB je nummer maar even, is wat makkelijker.
- marcokers
@ Reind:
voor het compliment. Voor een car-photoshoot ben ik wel in, begin er steeds meer vat op te krijgen. Weet alleen nog niet of er de komende 2 weken tijd voor heb. Waar jij naar altijd zonnige Glanerbrug verhuist, ga ik het dorp verlaten voor het immer grootse Enschede
Ben 2e kandidaat voor een woning, maar wacht nog op t definitieve telefoontje dat ik de woning toebedeeld krijg. En dan kan t zijn dat ik volgende week aan de klusserij ga, er moet nogal wat gebeuren. Maar als ik dan gesettled ben kunnen we wel ff afspreken met Tom om een duo/trio photoshoot te doen.
Ik heb het er met Tom van de week over gehad om eens een paar locaties te gaan prikken die geschikt zijn voor shoots met auto's. Zat zelf beetje aan locaties te denken waar weinig afleidende maar uiteraard wel mooie achtergrond is, zoals bij de Sesam in t havengebied (voor degene die zo reageren:
... JA, Enschede heeft een heus havengebied) of het (parkeer)terrein rondom de Grolsch Veste/Go Planet. Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik heb je trouwens op Assen ook niet veel rondjes zien maken, was dus wel duidelijk dat er iets niet goed was. Weet niet of ik er nog een paar actiefoto's van je tracktool heb gemaakt. Zal thuis ff kijken, stuur de link dan wel ff in een pbtje. Succes alvast vrijdag
voor het compliment. Voor een car-photoshoot ben ik wel in, begin er steeds meer vat op te krijgen. Weet alleen nog niet of er de komende 2 weken tijd voor heb. Waar jij naar altijd zonnige Glanerbrug verhuist, ga ik het dorp verlaten voor het immer grootse Enschede Ik heb het er met Tom van de week over gehad om eens een paar locaties te gaan prikken die geschikt zijn voor shoots met auto's. Zat zelf beetje aan locaties te denken waar weinig afleidende maar uiteraard wel mooie achtergrond is, zoals bij de Sesam in t havengebied (voor degene die zo reageren:
Ik heb je trouwens op Assen ook niet veel rondjes zien maken, was dus wel duidelijk dat er iets niet goed was. Weet niet of ik er nog een paar actiefoto's van je tracktool heb gemaakt. Zal thuis ff kijken, stuur de link dan wel ff in een pbtje. Succes alvast vrijdag
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Yep, ik moet 11,2km lopen in de nachtploeg dus dat wordt één groot feest!Riceaux schreef:Ik ben uitgenodigd voor het batavierenfeest op de campus van de universiteit van Twente. Dus met het feesten doe ik mee ja. Met de race zelf niet-Menrik- schreef:Doe je ook mee met de bata?Riceaux schreef:Ben waarschijnlijk 7 mei in Enschede, heb je dan toevallig tijd voor een blokje om?
Dik bommetje zo Tom! :banaan:Jij wel?
En daarna het grootste studentenfeest van Europa, ooh my baby
- Reind
De tracktool was naar een rondje of 5 al stuk. Heb aan het eind van de dag nog wel een rondje of 25 gedaan met de Ringtool. Daar zou je toch wat foto´s van gemaakt moeten hebben.
Waar ga je wonen dan? Ik woon nu bovenop de Klanderij, jaja.
- Petrolhead Tom
Vanavond even mijn eigen CBR gedaan!
Ik heb altijd een standaard route voor als ik een nieuwe auto heb. Aangezien de Panda nog geen nieuwe distributie riem had heb ik daar voor de zekerheid even mee gewacht. Maar nu is het voor elkaar dus kon ik onbezorgd de top uit gaan proberen. Met onderstaand als resultaat! 
- marcokers
WTF ... en daar ga je wegReind schreef:De tracktool was naar een rondje of 5 al stuk. Heb aan het eind van de dag nog wel een rondje of 25 gedaan met de Ringtool. Daar zou je toch wat foto´s van gemaakt moeten hebben.
Ik heb woning/flatje op Stroinkslanden toegewezen gekregen, met een giga-woonkamer en 2 ruime slaapkamers. Kan ik me voorlopig wel vertoeven. Niet de meest ideale ligging / wijk. Maarja, ben al ruim een jaar op woningen aan t reageren, de woning staat me prima aan, dus wat wil je nog meer.
Ik ben bekend met je tracktool, maar je ringtool heb ik ff hulp bij nodig. Ik ga alvast op zoek. You'll be hearing from me.
-edit - Geen foto's van de tracktool kun traceren. T spiet mie donders
Laatst gewijzigd door marcokers op 19 apr 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xave30
Respectabele snelheid en leuke BOV geluid bij 4800tpm @ 0:17 
- Petrolhead Tom
-
Xave30
- Stefan van Elst
Re: Tom's eerste Italiaanse supercar. Top speed pagina 4
Slikte je een vlieg in @ 1:01? 
- Petrolhead Tom
Het lijkt er haast op he. 
- Petrolhead Tom
Zo maar weer even een update. Aangezien we voornemens zijn langer van deze auto te geniet dan anderhalve maand hebben we maar een afspraak gemaakt voor het nodige onderhoud. Wat is er allemaal gebeurd?
- distributieriem vervangen.
- Spanrol set vervangen.
- Waterpomp vervangen.
- De airco is opnieuw afgevuld.
- 4 nieuwe bougies.
- Remvloeistof ververst.
- Reiniger door de hele motor geflikkerd.
- Beetje olie erbij.
En hij is opnieuw uitgelijnd. Dat laatste is alleen niet in een keer goed gebeurd. Vanmorgen kon ik dus weer terug omdat hij naar rechts trok. Nadat ze de wielen van voor naar achteren hadden gewisseld zou het volgens de uitlijnboer opgelost zijn. Niet dus. Hij trok bijkans nog harder naar rechts. Ik dus weer terug en nadat ze de sporing hadden bijgesteld was het goed.
Nu dus weer onbezorgd genieten van mijn Italiaanse supercar.
- distributieriem vervangen.
- Spanrol set vervangen.
- Waterpomp vervangen.
- De airco is opnieuw afgevuld.
- 4 nieuwe bougies.
- Remvloeistof ververst.
- Reiniger door de hele motor geflikkerd.
- Beetje olie erbij.
En hij is opnieuw uitgelijnd. Dat laatste is alleen niet in een keer goed gebeurd. Vanmorgen kon ik dus weer terug omdat hij naar rechts trok. Nadat ze de wielen van voor naar achteren hadden gewisseld zou het volgens de uitlijnboer opgelost zijn. Niet dus. Hij trok bijkans nog harder naar rechts. Ik dus weer terug en nadat ze de sporing hadden bijgesteld was het goed.
Nu dus weer onbezorgd genieten van mijn Italiaanse supercar.
-
M@rcel
Stefan van Elst schreef:Slikte je een vlieg in @ 1:01?
Kwam een Z06 voorbij..
- Stefan van Elst
Ik hoorde geen orgasme geluiden, dus het zal vast een normale C6 geweest zijn 
- Petrolhead Tom
De adem werd me even benomen door de brute acceleratie! Gelukkig had ik met een wel geplaatst kuchje mijn ademhaling weer op orde. 
- GTRene
- Riceaux
We moeten maar eens sprintjes gaan doen tegen elkaar Tom, ben wel benieuwd wat ik in te brengen heb met m'n 95 paardjes. 
- Joost
Gaaf ding Tom.
Veel plezier (en driving fun) ermee.
Veel plezier (en driving fun) ermee.