Volgens mij zit er nog geen milimeter tussen

Ik heb best spectaculaire ovalraces gezien ja, maar het voorbeeldfilmpje ziet er niet zo heel wow uit.Downforce Hans schreef:Geinige reakties vanachter de computer maar ik ben er een keer bij geweest in daytona en in het echie is het best leuk om te zien.
Dat het niet de "leukste" vorm van motor sport is dat ben ik wel met jullie eens.
@Dutch, Ik begrijp dat jij heel de race wel gezien hebt........
'Een keer' is wat anders dan 'dit jaar'. Die two-car draft is echt iets van dit jaar en die hoeft voor mij niet zo. Niet de hele race gezien, want ik zat klaar voor de Indycar-race op Long Beach, die heel wat interessanter was.Downforce Hans schreef:Geinige reakties vanachter de computer maar ik ben er een keer bij geweest in daytona en in het echie is het best leuk om te zien.
Dat het niet de "leukste" vorm van motor sport is dat ben ik wel met jullie eens.
Misschien dat je er overheen las maar ik zeg ook niet voor niks dat het niet de leukste vorm van motorsport is........dus die laatste zin had je weg kunnen laten.Dutch schreef:'Een keer' is wat anders dan 'dit jaar'. Die two-car draft is echt iets van dit jaar en die hoeft voor mij niet zo. Niet de hele race gezien, want ik zat klaar voor de Indycar-race op Long Beach, die heel wat interessanter was.Downforce Hans schreef:Geinige reakties vanachter de computer maar ik ben er een keer bij geweest in daytona en in het echie is het best leuk om te zien.
Maar leer mij die 500-mijlsraces kennen op een boel superspeedways, ook in de Indycars. Dat komt de laatste jaren steeds vaker neer op 490 mijl volmaken en vooral proberen om niet aan kop te rijden want daar word je voor gestraft, wachten tot de laatste caution (die al voor een vliegje op de baan wordt gegeven) en daarna 10 mijl sprinten naar de streep. Of zoals het dit jaar gaat: 10 mijl duwen naar de streep. Laten we zeggen dat ik boeiender vormen van autosport ken. En voordat je het daarmee oneens bent: over smaak valt niet te twisten.![]()
Nutkees schreef: Nascar is altijd wel leuk als er weer eens een Chevrolet blok uit elkaar klapt, schijnt wel vaker te gebeuren bij dat merk de laatste tijd
Akkoord. Maar wat er dan 'geinig' is aan de reacties, die dan ook nog eens 'vanachter de computer' vandaan komen? (Waar anders vandaan?) Ik zie van hieruit ook wel dat ik dat duwen niks vind.Downforce Hans schreef:Misschien dat je er overheen las maar ik zeg ook niet voor niks dat het niet de leukste vorm van motorsport is........dus die laatste zin had je weg kunnen laten.Dutch schreef:'Een keer' is wat anders dan 'dit jaar'. Die two-car draft is echt iets van dit jaar en die hoeft voor mij niet zo. Niet de hele race gezien, want ik zat klaar voor de Indycar-race op Long Beach, die heel wat interessanter was.Downforce Hans schreef:Geinige reakties vanachter de computer maar ik ben er een keer bij geweest in daytona en in het echie is het best leuk om te zien.
Maar leer mij die 500-mijlsraces kennen op een boel superspeedways, ook in de Indycars. Dat komt de laatste jaren steeds vaker neer op 490 mijl volmaken en vooral proberen om niet aan kop te rijden want daar word je voor gestraft, wachten tot de laatste caution (die al voor een vliegje op de baan wordt gegeven) en daarna 10 mijl sprinten naar de streep. Of zoals het dit jaar gaat: 10 mijl duwen naar de streep. Laten we zeggen dat ik boeiender vormen van autosport ken. En voordat je het daarmee oneens bent: over smaak valt niet te twisten.![]()
Kampioen Jimmie Johnson is voor, want er wordt meer ingehaald en er is minder kans op 'the big wreck', het massale ongeluk met meer dan tien auto's waarop je voorheen kon zitten wachten:"Let's be honest: In my opinion, Talladega has always been about a 15 to 25-lap race, and the rest is just trying to get to the end, and that's basically what we have now."
Maar Matt Kenseth vindt 't weer vreselijk:"From my perspective, we were complaining with the old package and riding side by side and not enough passes for the lead, and there was always the big wreck"
Tja, zeg 't maar..."If you're the tail car, you can't see anything. All you can see is the spoiler in front of you and going that fast and not being able to see is not the most comforting feeling... Before, at least you can kind of control your own destiny and you can draft a little bit. Here, if you don't have a car locked on you and shoving you, or vice versa, you're going to get lapped in 15-20 laps and it's really hard."
Gebruikers op dit forum: bartje325i, HarryC, jos_br, Peter-Paul, Zed240 en 30 gasten