Iemand ervaring met deze auto :D

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
330d

Iemand ervaring met deze auto :D

Bericht door 330d » 18 apr 2011, 17:23

Wil een Bmw Carbrio kopen voor mijn zoontje.
Wat denken jullie :mrgreen:

HansD

Re: Iemand ervaring met deze auto :D

Bericht door HansD » 18 apr 2011, 17:33

Het is toch wel RWD? En is het nu een BMW of een Audi? Ze weten het zelf niet eens.

Past verder perfect in de huidige trend richting elektrisch rijden. Ik zeg: doen.

330d

Bericht door 330d » 18 apr 2011, 17:54

is duidelijk een bmw, alleen moet ik even zelf een logo opplakken :P

Maar even serieus, weet vrijwel zeker dat het zo'n made in china ding is. Op de zwarte markt in beverwijk kosten die autootjes 100euro. Deze site heeft het slim aangepakt, maar ja, je krijgt wel een jaar garantie erbij. Lijkt me beter dan met die chinezen te gaan praten in Beverwijk als er wat is, die waarschijnlijk 0,0 onderdelen heeft als er iets stuk gaat.

HansD

Bericht door HansD » 18 apr 2011, 18:02

Mocht er toch iets kapot gaan dan valt dit vaak onder de garantie. Dit wordt altijd uitstekend afgehandeld. In de meeste gevallen worden onderdelen gratis vervangen.
Ik zou toch eerst die garantievoorwaarden maar eens goed doorlezen. De woorden vaak en meeste zijn nu niet echt waterdicht. Zul jij toevallig net die ene uitzondering zijn :wink: . De wettelijke garantie in NL is overigens 2 jaar.

Persoonlijk zou ik zo'n zelfde apparaat van € 100 halen met de hoop dat het niet te snel stuk gaat, dit soort dingen zijn sowieso wegwerpartikelen zeker met al dat plastic en een klein kind dat niet altijd even voorzichtig/rustig is. Om eerlijk te zijn zou ik het helemaal niet kopen maar dat moet iedere voor zich weten, ik weet niet hoe oud je zoon is maar mijn ervaring is dat ze bijv een loopauto veel -en langer- leuk vinden dan elektrisch speelgoed waar ze zelf verder niet zoveel mee kunnen.

KoenM

Bericht door KoenM » 18 apr 2011, 18:07

Ik heb vroeger ook zo'n soort auto gehad, maar dan een met F1 auto look.
Super lang plezier mee gehad, uiteindelijk weggedaan omdat de wielen door gesleten waren..

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 18 apr 2011, 22:08

KoenM schreef:Ik heb vroeger ook zo'n soort auto gehad, maar dan een met F1 auto look.
Super lang plezier mee gehad, uiteindelijk weggedaan omdat de wielen door gesleten waren..
... vorig jaar.

Tom

Bericht door Tom » 18 apr 2011, 23:33

Sjoerd MP BMW schreef:
KoenM schreef:Ik heb vroeger ook zo'n soort auto gehad, maar dan een met F1 auto look.
... vorig jaar.
:clap:

Plaats reactie