zoals de titel zegt, 2 pirelli sottoZero's.
Banden zijn vrijwel nieuw, voor meer info, zie foto's!
productie; 24e week van 2004, dus echt jong zijn ze niet.
nieuw 200+ per band (voor zover ik kon vinden)
vraagprijs: 175 voor beide
2x 205/40/17 Pirelli SottoZero >> Oud, maar toch Nieuw!
-
Dappers
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 15 mar 2010, 17:18
- Locatie: UK
2x 205/40/17 Pirelli SottoZero >> Oud, maar toch Nieuw!
- Bijlagen
-
- IMAGE_070.jpg (331.88 KiB) 834 keer bekeken
-
- IMAGE_069.jpg (310.59 KiB) 834 keer bekeken
-
- IMAGE_068.jpg (379.15 KiB) 834 keer bekeken
-
- IMAGE_071.jpg (379.78 KiB) 834 keer bekeken
- Leen
- Berichten: 1223
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: 2x 205/40/17 Pirelli SottoZero >> Oud, maar toch Nieuw!
Teun , Winterbanden doen het nooit zo lekker in het begin van de zomer 8)
anyway, succes met de verkoop.
anyway, succes met de verkoop.
-
Dappers
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 15 mar 2010, 17:18
- Locatie: UK
Re: 2x 205/40/17 Pirelli SottoZero >> Oud, maar toch Nieuw!
nee klopt inderdaad
maar ach, goed bod is welkom, ze liggen hier al een jaartje of wat om mijn kamer ruimte in te nemen.
