[13-04-2011] DF @ CPZ deel XII
- Hielke
Re: [13-04-2011] DF @ CPZ deel XII
@DavidV,
hoe heb je het technisch met gas en rem geregeld? Ik neem aan dat je je benen niet kunt gebruiken. Je doet alles met je handen?
hoe heb je het technisch met gas en rem geregeld? Ik neem aan dat je je benen niet kunt gebruiken. Je doet alles met je handen?
- Robin Hartog
Van wie waren trouwens die twee Exiges? Vooral die zwarte heeft mij behoorlijk doof gemaakt.... 

- DDX
Die zwarte had er ook een behoorlijke vaart inzitten.
- Robin Hartog
Dat ook ja. Lag het aan mij of deden die Porsches nog 'rustig' aan?DDX schreef:Die zwarte had er ook een behoorlijke vaart inzitten.
- DDX
Die gt3's bedoel je ?
Ik kon er iig leuk mee oprijden.
Ik kon er iig leuk mee oprijden.
- Robin Hartog
Die GT3's ja. Hmm, nouja, kan het ook mis hebben. 
Complimenten nog trouwens voor jouw Leon, schitterend ding. Die stoelen, interieur, uitlaat, turbo, ja. Af.

Complimenten nog trouwens voor jouw Leon, schitterend ding. Die stoelen, interieur, uitlaat, turbo, ja. Af.

- Robertdj
De zwarte Porkers reden met instructeur. Heb 5 rondjes achter 1 gereden, reed overall net zo hard, gratis les gekregen dus 

- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Ik heb gisteren ook een vermakelijk dagje gehad op en rondom het circuit... Kwam een uurtje of 12 in Zandvoort aan en ben toen een half uurtje bij Robert in de voiture gesprongen en mee mogen rijden.
Het was niet te druk op de baan en de omstandigheden waren prima!
Daarna op diverse plaatsen langs de baan gaan staan om wat foto's te schieten tot een uurtje of 3, deze zal ik van het weekend gaan verwerken... Zondag zal ik hier dan ook een aantal posten!
Het was niet te druk op de baan en de omstandigheden waren prima!
Daarna op diverse plaatsen langs de baan gaan staan om wat foto's te schieten tot een uurtje of 3, deze zal ik van het weekend gaan verwerken... Zondag zal ik hier dan ook een aantal posten!

- ///Martin
Ruim 25 foto's, wat een eer. Bedankt man!Leonw schreef:Was een mooie dag vandaag! Ik heb denk ik iedereen wel ergens op de foto, ben er de hele dag geweest.
De rest staat hier: http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... 11/130411/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel plezier
Leon
-
Zo inderdaad, daar kwam echt een enorme bak herrie uit :oRobin Hartog schreef:Van wie waren trouwens die twee Exiges? Vooral die zwarte heeft mij behoorlijk doof gemaakt....
- ///Martin
Nog nooit mezelf rond zien gaan, dus wel leuk om dat eens te zien zeg (vanaf 2:40). Ook bedankt dus.DavidV schreef:Mooie foto's Leon
Nog wat meer beelden vanaf het asfalt.
- Geert.
Haha ja ik weet dat je er op hebt staan wachten
en Kees wilde even rijden in de rx7 dus die heeft echt wel zijn best gedaan
kwamen dikke vlammen uit op sommige stukken.
Volgende keer als de auto weer tiptop is, mag je ook zeker een keertje mee hoor. De remvloeistof was voor nu echt ff teveel "gekookt"? voelen nog steeds niet helemaal toppie, dus tijd voor verse vloeistof en goed ontluchten.
Ik vond het ook echt een leuke dag, heb zelfs een gezond kleurtje gekregen van het rondlopen
ben ook even met Peter meegereden in de bmw zilhouette! erg leuk, bedankt nog Peter
Ook Coen nog geholpen met het op- en afladen van de auto's en wat bandjes omgooien, begin namelijk aardig op werken te lijken wat hij deed
Daarna nog ff een biertje gedaan in het zonnetje 

Volgende keer als de auto weer tiptop is, mag je ook zeker een keertje mee hoor. De remvloeistof was voor nu echt ff teveel "gekookt"? voelen nog steeds niet helemaal toppie, dus tijd voor verse vloeistof en goed ontluchten.
Ik vond het ook echt een leuke dag, heb zelfs een gezond kleurtje gekregen van het rondlopen

- Robin Hartog
Haha, ja geen probleem hoor, ik dacht, ik vraag het gewoon even, niet geschoten is altijd mis.
Zie jullie vrijdag wel weer, maar dan met de Viper. 
Biertje was inderdaad goed te doen ja, nog thnx. Vrijdag van mij!
Zonnetje was inderdaad lekker, ben nog verbrand ook. Terwijl ik dacht, dat gaat niet zo snel gebeuren, vond het nog best fris!

Biertje was inderdaad goed te doen ja, nog thnx. Vrijdag van mij!

Zonnetje was inderdaad lekker, ben nog verbrand ook. Terwijl ik dacht, dat gaat niet zo snel gebeuren, vond het nog best fris!
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ben ook verbrand om mijn kop niet normaal. Vrijdag maar even een petje mee voor de zekerheid!!!
@Robin dat biertje vrijdag heb ik nu al zin in hahaha.
Ga niet veel rijden denk ik, maar er is vast wel een gaatje waarbij je even kan inspringen morgen!! Zal alleen niet full attack gaan, maar goed...
@Peter.
Ook vanuit mijn kant thanks voor de rondjes in de silhoutte, erg leuk ding en mooi gereden, puur genieten!
@Robin dat biertje vrijdag heb ik nu al zin in hahaha.
Ga niet veel rijden denk ik, maar er is vast wel een gaatje waarbij je even kan inspringen morgen!! Zal alleen niet full attack gaan, maar goed...
@Peter.
Ook vanuit mijn kant thanks voor de rondjes in de silhoutte, erg leuk ding en mooi gereden, puur genieten!
- Robin Hartog
Hahaha, moet zeggen dat ik er ook al wel zin in heb, in dat biertje.
enne; Top!
We kijken morgen wel ff. 

- ///Martin
Hele leuke dag gehad gisteren. Tegen tien uur aangekomen en kort daarop de baan opgedraaid. Aan het begin van de middag was het alweer tijd om te tanken... Lekker veel gereden en de auto heeft het prima gedaan. Bandenspanning ook goed onder controle gehouden dit keer.
Aan het eind van de dag nog even overgestapt naast Berry Goedemans (in zijn auto). Was leerzaam en goed voor het contrast...

Aan het eind van de dag nog even overgestapt naast Berry Goedemans (in zijn auto). Was leerzaam en goed voor het contrast...
-
Ik heb me gisteren ook prima vermaakt met de Saxo, veel lol gehad. Was een geslaagde dag en weer voor herhaling vatbaar 

- Tristan
@Martin: Lekker vermaakt dus. Heb je nog het originele onderstel eronder zitten? Hoe vond je de E30 het doen op het circuit?
- Gert.
Ja die was vlot weer verkocht, had er geen plek meer voor anders was ie gebleven.Erik dB schreef:Is de E36 waar je vorig jaar het ringtripje mee deed alweer weg?
- ///Martin
Dat zeker. Bilstein B6 met originele veren.Tristan schreef:@Martin: Lekker vermaakt dus. Heb je nog het originele onderstel eronder zitten? Hoe vond je de E30 het doen op het circuit?
Veel gereden dus, maar geen centje pijn. Ook de remmen hielden het goed. De auto deed het wat dat betreft prima, maar wil deze auto verder origineel laten en koesteren zoals ik al 11 jaar doe en dan zitten er natuurlijk wel grenzen aan op het circuit....
- Tristan
Okay, zou er ook niks aan doen. Is tenslotte een straatauto.
- Downforce Hans
Kijk maar uit Knot, dadelijk krijg jij ook je portie commentaar door ubermeister Hielke................Knot schreef:Lekker wagentje van David, alleen ik vind dat hij vaak te snel instuurt en dus binnen zit en blijft.
- DavidV
Dat zalwel meevallen toch.
Bovendien heeft Knot daar wel een punt.
Probleem wa sdat de voorbanden zo weinig grip hadden dat de auto erg onderstuurde, waardoor ik vrij vroeg al naar binnen ging bij sommige bochten.
Ik heb geprobeerd niemand in de weg te zitten...
Punt is wel, rechuit issie erg snel.
Bovendien heeft Knot daar wel een punt.
Probleem wa sdat de voorbanden zo weinig grip hadden dat de auto erg onderstuurde, waardoor ik vrij vroeg al naar binnen ging bij sommige bochten.
Ik heb geprobeerd niemand in de weg te zitten...
Punt is wel, rechuit issie erg snel.
- GTRene
ik vond het 2de filmpje iets beter qua lijnen voor jou auto, maar je banden waren nog niet zo heet, doch zeer goede grip zo leek het.
dacht bij sommige bochten nu gaat ie glijden/piepen maar je kon aardig de ingezette lijn houden wat me licht verbaasde...die straatbandjes/onderstel lijkt het aardig te doen.
ik denk dat die Quaife het goed doet in jou kar, minder onderstuur dan bv met een dik sper diff die de auto met vermogen dan wat meer rechtuit wil drukken zeg maar, en toch het vermogen op straat neer kunnen zetten.
dacht bij sommige bochten nu gaat ie glijden/piepen maar je kon aardig de ingezette lijn houden wat me licht verbaasde...die straatbandjes/onderstel lijkt het aardig te doen.
ik denk dat die Quaife het goed doet in jou kar, minder onderstuur dan bv met een dik sper diff die de auto met vermogen dan wat meer rechtuit wil drukken zeg maar, en toch het vermogen op straat neer kunnen zetten.
- Robin Hartog
Wie reed er trouwens in die 123d coupe? Die banden hoorde ik bij élke bocht gillen.. Geen idee waardoor het kwam, leek me niet op te laat remmen voor de bocht...? Iemand anders dat gemerkt?