Zo om en nabij waar vindt die test plaats?FerdiACS1 schreef:Staat genoteerd. Ik ben er bij.RVV schreef:Ferdi, 25 mei hebben we die 1M voor wat testwerk.. als jij nou komt met die snitzel, is het misshien leuk om 2 die auto's naast elkaar te zetten. Moet Hielke ook maar even vrij houden in de agenda
BMW 1 Serie M Coupé
- Hielke
Re: 1 ///M Coupé
- RVV
Auto zal nog moeten gehaald worden in Rijswijk, even kijken hoe en wat, kan zijn dat ik die dan 's ochtends ophaal daarna terug naar Heerenveen. Tijden en locatie zou nog gepland moeten worden, hangt het een en ander ook af van cameramensen en fotografen.
- Hielke
Dan is het makkelijk, dan ben ik in staat om die auto en eventuele andere vergelijkbare auto's uit te proberen. Mits mijn bijdrage en inzet gewaardeerd wordt natuurlijk.
-
Andre
Opzich is dat wegje rico waar jij vaak naar huis reed ook een hele mooie locatie. Belangrijk is dat het rustig moet zijn dat we daar mooi foto s en filmpje kunnen maken. Rondom heerenveen lijkt mij verre van geschikt en daar zijn al genoeg beelden van. Even iets anders.
Laatst gewijzigd door Andre op 12 apr 2011, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Ja precies Andre, en inderdaad lekker rustig! Ook leuke camerastandpunten ed.
- RVV
Nou jij kunt lekker smeuíg schrijven dusshhhHielke schreef:Dan is het makkelijk, dan ben ik in staat om die auto en eventuele andere vergelijkbare auto's uit te proberen. Mits mijn bijdrage en inzet gewaardeerd wordt natuurlijk.
- Hielke
Ik brand 'm zomaar even lekker smeuig af hoor. Daar draai ik m'n hand niet voor om.RVV schreef:Nou jij kunt lekker smeuíg schrijven dusshhhHielke schreef:Dan is het makkelijk, dan ben ik in staat om die auto en eventuele andere vergelijkbare auto's uit te proberen. Mits mijn bijdrage en inzet gewaardeerd wordt natuurlijk.
- RVV
Nou die vrijheid heb je 
-
Andre
Van mij ook. Turbo troep. Zo jammer allemaal:)
- Robin Hartog
Dus Andre, jij hebt straks een GT3, 1M en een M3 GTS? 
-
M@rcel
Wil me niet opdringen, maar ik wil die 1M best voor jullie vanuit Rijswijk naar het Noorden brengen... 8)
RVV schreef:Auto zal nog moeten gehaald worden in Rijswijk, even kijken hoe en wat, kan zijn dat ik die dan 's ochtends ophaal daarna terug naar Heerenveen. Tijden en locatie zou nog gepland moeten worden, hangt het een en ander ook af van cameramensen en fotografen.
- RVV
Marcel dat lijkt me inderdaad een kutklusje, dus ik denk dat ik wel gebruik van je dienst zal maken 
-
M@rcel
Wil ik hem ook wel weer mee naar Rijswijk nemen...
- RVV
Ja lol hij moet ook weer terug, maar we hebben hem 2 dagen ter beschikking, kan maar zo zijn dat die 26e richting Spa-Francorchamps moet, maar dat is even een Perry/Snipe dingetje moeten we maar even overleggen. Perry loopt nu lekkere wijven af te likken op de autorai persdag.
-
M@rcel
M'n collega ook, helaas is Melanie erbij 8)RVV schreef: Perry loopt nu lekkere wijven af te likken op de autorai persdag.
- GTRene
mooi dat het zo allemaal kan 8)
ben wel benieuwd naar de bevindingen, helemaal omdat meerdere lieden van de groep ervaringen hebben met verschillende M3 en 130i en 135i e.d. dus weet je wel ongeveer of het wat is of ni 8)
ben wel benieuwd naar de bevindingen, helemaal omdat meerdere lieden van de groep ervaringen hebben met verschillende M3 en 130i en 135i e.d. dus weet je wel ongeveer of het wat is of ni 8)
-
Andre
Nee robin was dat maar waar:)
- Sperdy
Waag het niet om maar iets onaardigs te zeggen over mijn Schnitsel ...Hielke schreef:Ik brand 'm zomaar even lekker smeuig af hoor. Daar draai ik m'n hand niet voor om.RVV schreef:Nou jij kunt lekker smeuíg schrijven dusshhhHielke schreef:Dan is het makkelijk, dan ben ik in staat om die auto en eventuele andere vergelijkbare auto's uit te proberen. Mits mijn bijdrage en inzet gewaardeerd wordt natuurlijk.
-
Andre
Ferdi boeie als jij er maar plezier aan beleeft.
Ik vindt de 135i eigenlijk niks. Wat doet mijn mening er nou toe. Moet wel zeggen dat met de schnitzer behandeling het een stuk beter was dan orgineel.
Ik vindt de 1M qua looks uber. Qua motor denk ik dat ie me tegen valt net zoals de 135i dat deed. Maar als ie de gas response heeft als van de X5M dan kan ik er mee leven.
Mensen als Chris Harris als die meningen geven is veel intressanter. Die durfen ferrari een sneer te geven. En zijn zelf ook niet te beroerd om geld uit te geven voor een uber auto s. Chris heeft zelf een M3 E92 gehad en rijd nu in een 997 GT3 Mk1
Ik vindt de 135i eigenlijk niks. Wat doet mijn mening er nou toe. Moet wel zeggen dat met de schnitzer behandeling het een stuk beter was dan orgineel.
Ik vindt de 1M qua looks uber. Qua motor denk ik dat ie me tegen valt net zoals de 135i dat deed. Maar als ie de gas response heeft als van de X5M dan kan ik er mee leven.
Mensen als Chris Harris als die meningen geven is veel intressanter. Die durfen ferrari een sneer te geven. En zijn zelf ook niet te beroerd om geld uit te geven voor een uber auto s. Chris heeft zelf een M3 E92 gehad en rijd nu in een 997 GT3 Mk1
- Sperdy
lol. Maakt mij echt geen ruk uit wat er uit die test komt en wat iemand er van vindt. Ik bied mijn acs1 graag aan! Zeg maar wat er gezegd moet worden. Alles is goed. :banaan:
Maar, we moeten die test van 1M/// en acs1 en RS3 erbij! nu eens goed opzetten. Cijfertjes en tussen sprintejes, lekker boeien. Dus weglaten. Kunnen we niets iets doen op het Assen circuit? Of weet ik het? GEwoon iets beters dan al die stomme cijferlijstjes. We moeten bijv. ook gewoon DF-creteria noemen, want het is een DF test. Wat zijn onze criteria dan? Waarom is een auto DF? etc. Moet nog ff verder denken, maar het kan interssant zijn om eens uit een andere - vooraf gedefinieerde - hoek, een vergelijkende test te doen.
Dus ff nadenken dus...
Maar, we moeten die test van 1M/// en acs1 en RS3 erbij! nu eens goed opzetten. Cijfertjes en tussen sprintejes, lekker boeien. Dus weglaten. Kunnen we niets iets doen op het Assen circuit? Of weet ik het? GEwoon iets beters dan al die stomme cijferlijstjes. We moeten bijv. ook gewoon DF-creteria noemen, want het is een DF test. Wat zijn onze criteria dan? Waarom is een auto DF? etc. Moet nog ff verder denken, maar het kan interssant zijn om eens uit een andere - vooraf gedefinieerde - hoek, een vergelijkende test te doen.
Dus ff nadenken dus...
- Snipe
For the record: ik heb Mel niet afgelikt.M@rcel schreef:M'n collega ook, helaas is Melanie erbij 8)RVV schreef: Perry loopt nu lekkere wijven af te likken op de autorai persdag.
-
Thijs-v-d-H
Dit zal waarschijnlijk de auto zijn waarmee jullie rijden:
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011122439" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011122439" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Thijs-v-d-H op 12 apr 2011, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Klopt, dat is 'm.
-
zegmaarboris
Nog een 130i erbij nodig voor het vergelijkend warenonderzoek?
- RVV
Op het circuit met de 1M is out of the question. Mag niet van BMW NL.