Gran Turismo 5
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Gran Turismo 5
Lekker weer en langer licht. Dan gaat deze jongen lekker buiten aan de slag met het huis of lekker mountainbiken in Schoorl. Achter de PS3 kruipen zie ik dan niet zo zitten......
Heel misschien eind van de week even buurten.....
Heel misschien eind van de week even buurten.....
- Martin van der Zwaard
Ben er gisteren niet aan toegekomen.
Wellicht vanavond weer een poging wagen.
Wellicht vanavond weer een poging wagen.
- BMW-Vince
Ik ben aan het oefenen met driften in GT5, maar het wil nog niet echt lukken...
Nu lees en zie ik veel op internet over dit onderwerp, maar zo veel dat je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet.
Wat zijn nu goede driftauto's, voor zowel beginnelingen en later de meer gevorderden?
En welke setup kun je het best aanhouden, banden, vering etc maar ook van je Driving Force GT stuurwiel?
Nu lees en zie ik veel op internet over dit onderwerp, maar zo veel dat je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet.
Wat zijn nu goede driftauto's, voor zowel beginnelingen en later de meer gevorderden?
En welke setup kun je het best aanhouden, banden, vering etc maar ook van je Driving Force GT stuurwiel?
- Macboy
C63 AMG wordt als makkelijk beschouwd. Zelf vind ik de BMW M5 heel makkelijk door hem alleen 2 of 3 stages lichter te maken. CSL ook perfect. Persoonlijke favoriet is de classic '60s Isuzu met meer vermogen.
Je moet gewoon heel veel oefenen. Zit hem niet echt in de auto maar in de skills. Spelen met gaspedaal en stuur vereist wat oefening dus beste is om met iemand mee te kijken hoe het moet.
Je moet gewoon heel veel oefenen. Zit hem niet echt in de auto maar in de skills. Spelen met gaspedaal en stuur vereist wat oefening dus beste is om met iemand mee te kijken hoe het moet.
-
- Auto: M3P, 130i
Vergeet de 190 EVO II niet.
- Martin van der Zwaard
En die Mazda RX7 '90 is ook ideaal. Tunen naar ongeveer 300pk, lichter vliegwiel en koppeling icm een sper.....glijden maar
. Deze setup is dan wel weer minder fijne bij de langere bochten. Dan is de C63 toch wel lekker. Die kan je beter in een lange drift houden.

- Robertdj
RUF BTR drift het fijnst, wel helemaal OEM houden.
- Chris van S.

- EmielS60
http://www.nu.nl/games/2484420/playstat ... ymous.html" onclick="window.open(this.href);return false;Chris van S. schreef:Ben ik na een paar weken weer braaf bezig met op afstand racen. Valt het netwerk in een storing.....
- Macboy
Bedankt Dorgers en Chris voor 923.255 credits 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
+1. Ik heb alleen die extra spoiler nog op de achterspoiler gezetRobertdj schreef:RUF BTR drift het fijnst, wel helemaal OEM houden.

-
geen dank,
kennen jullie dit al:
de B spec grinder
kleine yahoo widget die inlogt op je PSN en dan non stop races start,
zijn we nu een kleine week mee bezig bij rallye.nl en werkt als een speer
hierbij de link
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
levels van bobs vliegen omhoog en de credits dus ook (zoals macboy heeft gemerkt)
MVG Dennis Orgers DorgersGTI16
kennen jullie dit al:
de B spec grinder
kleine yahoo widget die inlogt op je PSN en dan non stop races start,
zijn we nu een kleine week mee bezig bij rallye.nl en werkt als een speer
hierbij de link
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=185890
levels van bobs vliegen omhoog en de credits dus ook (zoals macboy heeft gemerkt)
MVG Dennis Orgers DorgersGTI16
- Tom V
Had het al wel eens gezien maar waarom zou je... Het is een spel en om dan ook nog eens van alles in het werk te stellen om niet te hoeven rijden/spelen en toch vooruit te komen gaat mij wat ver.
-
Ben ik wel met je eens hoor,
maar zoals het nu was moest je bv de enduranceraces 4 of 5 keer rijden om naar de volgende te komen,
dat vind ik ook bezopen en zonde van de stroom, tijd enz.
Nu met een paar man een weekje of 2 die grinder aanzetten en dan heb je ook de levels gehaald en nog veel meer geld binnen gehaald. Voor jezelf helpt het eigenlijk niet eens want je kan maar 1 coureur inschakelen maar van andere gaat het sneller dus als je het met elkaar doet is het wel leuk
MVG Dennis
maar zoals het nu was moest je bv de enduranceraces 4 of 5 keer rijden om naar de volgende te komen,
dat vind ik ook bezopen en zonde van de stroom, tijd enz.
Nu met een paar man een weekje of 2 die grinder aanzetten en dan heb je ook de levels gehaald en nog veel meer geld binnen gehaald. Voor jezelf helpt het eigenlijk niet eens want je kan maar 1 coureur inschakelen maar van andere gaat het sneller dus als je het met elkaar doet is het wel leuk
MVG Dennis
- Chris van S.
Die grinder heb ik zelf niet gebruikt maar is wel erg handig. Want om van b-spec level 35 naar 40 te komen is echt een lang traject. Ik ben er ongeveer een maand mee bezig geweest dmv het b-spec online spelen. Afgelopen zaterdag de laatste race gewonnen, dus B-spec heb ik uitgespeeld... 

- Macboy
Tom je hebt inderdaad gelijk in het beginstadium. Maar vanaf level 25 ongeveer is het spel steeds minder leuk en vanaf level 30-35 slaat het helemaal nergens op omdat je letterlijk enkele dagen lang 24 uurs races moet doen waar toch echt 0% fun inzit.
Dus als de makers zoiets doms bedenken vind ik dit een welkome oplossing.
- Tom V
Dat begrijp ik ook wel, maar als het op die manier moet zou ik eerder het er gewoon bij laten. Als je toch graag die 40 wilt halen bedrieg je jezelf toch met die grinder? Daarmee bedoel ik, waarom zou je nog?
-
He, volgens mij hebben we daar nog eens een discussie over gehad. Jij wisselt ook wel snel van meningMacboy schreef:waar toch echt 0% fun inzit.

-
Level 40 hoeft van mij ook niet,
als ik alle races heb gewonnen ben ik er wel klaar mee,
maar bv level 35 levert wel de red bull X2010 op
MVG Dennis
als ik alle races heb gewonnen ben ik er wel klaar mee,
maar bv level 35 levert wel de red bull X2010 op
MVG Dennis
- Martin van der Zwaard
Die X2010 is toch een draak van een auto dus die mag van mij lekker overgeslagen worden.
Levels vind ik wel gezegend. Ik ben B-spec 32 maar heb nog geen een race gereden in die B-spec modus. Komt allemaal door het online racen
Levels vind ik wel gezegend. Ik ben B-spec 32 maar heb nog geen een race gereden in die B-spec modus. Komt allemaal door het online racen

- Chris van S.
De enige motivatie dat ik had om lvl 40 te halen was omdat je dan tenminste de ECHTE schade aan je auto krijgt. Nu ik lvl 40 heb gehaald is het tenminste een echte uitdaging om een snelle rondetijd neer te zetten zonder schade te rijden.
- Mr. Blue Eyes
ik speel het spel zelf ook eigenlijk niet meer, heb zo goed als alles klaar. nog 1 24 hrs race in aspec maar dan houdt het ook wel op.
vind eigenlijk dat we wel weer een keertje online moet racen met een man of 8
vind eigenlijk dat we wel weer een keertje online moet racen met een man of 8

- Martin van der Zwaard
Het online rijden is idd nog steeds leuk. Wil Chris zijn baan wel weer een keertje rijden.
Die beviel me wel erg goed moet ik zeggen.
Die beviel me wel erg goed moet ik zeggen.
- Macboy
Tom als je paar pagina's terug leest zie je dat ik precies hetzelfde zeg. Vind het ook onzin doe het nu voor paar auto's en geld wat B-spec rijders online verdienen.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
GT5 wat is dat ook alweer??