zulke droge kloten als jij had zelfs de laatste king kong ter wereld niet Dennis.
Tunnel Run 2008
- Peter Tunissen
- Berichten: 8392
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Ruud Hulsegge
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
- Locatie: Doesburg
Elmar,Elmar schreef:Stéphane, we gingen zowat stilstaan in de tunnels, moet je niet doen in sommige tunnels die jij voorstelt.
Sommige tunnels richting centrum kan dat met gemak wel hoor. Moet dat alleen niet in de spits doen want dan sta je altijd stil
S'morgens vroeg hebben de tunnels waar een snelheidslimiet is van 100km/u weer als voordeel dat je lekker naar redelijke snelheden door kunt trekken en makkelijker naast elkaar kunt rijden. Dat terwijl er nog geen hond op de weg is. Dus ik ben voor een dawn-run!
Als we kijken naar de tunnels vanuit hoek van holland richting amsterdam en de hoeveelheid tunnels in amsterdam denk ik dat het best wel spectaculair kan zijn.
- Ruud Hulsegge
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
- Locatie: Doesburg
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
-
Tomaz
- Berichten: 1303
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:02
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Even wat in elkaar gezet:Peter Tunissen schreef:Stéphane, jij bent goed bezig.
Startpunt Beneluxhaven (aankomst ferry Hull-Rotterdam)
Richting N15 --> A15
Burgemeester Thomassentunnel (686m) - A15
Botlektunnel (530m), A15
Beneluxtunnel (900m), A4
A20
Afslag Centrum Rotterdam
Stadhoudersweg
Statenweg
Henegouwerlaan
's-Gravendijkwal
Maastunnel (1070m incl. toeritten),
Doklaan
Pleinweg
Dordtselaan
Erasmusbrug
Boompjes
Maasboulevard
Abram van Rijckevorselweg
A16 ri Den Haag
A20 ri Den Haag
A13 ri Den Haag
A4 ri Den Haag
Afslag Leidschendam
Rijksweg 14
Sijtwendetunnel(1200m, 500m, 275m en 400m),
Bij Zijdeweg (keren en weer terug door de tunnels)
Sijtwendetunnel (1200m, 500m, 275m en 400m),
Rijksweg 14
A4
A13
Stoppen bij parkeerplaats Delft
Verder richting
A13
A20
A4
A15
Heinenoordtunnel (965m)
A29
N498 ri Oude Tonge
N59 ri Bruinisse
N257 ri Philipsdam
Pont richting Yerseke
A58 ri Vlissingen
N666 's Gravenpolder
N62 Westerscheldetunnelweg
Westerscheldetunnel (6600m)
ri Terneuzen.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Ik ga deze route binnenkort met mijn roadster rijden, als die klaar is. Videocamera aan boord en dan gelijk even kijken hoe die nieuwe uitlaat klinkt 
[img:500:750]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/IMG_8774.jpg[/img]
Het is ook een leuke route om te rijden, denk ik. Omdat er ook wel een paar mooie bochten inzitten op de snelweg. Mijn voorkeur zou inderdaad ook een dawn-run zijn. Zondagmorgen vroeg bijvoorbeeld.
[img:500:750]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/IMG_8774.jpg[/img]
Het is ook een leuke route om te rijden, denk ik. Omdat er ook wel een paar mooie bochten inzitten op de snelweg. Mijn voorkeur zou inderdaad ook een dawn-run zijn. Zondagmorgen vroeg bijvoorbeeld.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
:!:Tomaz schreef:Je bedoelt die, spray-Tom´s-voorruit-onder-met-shit-als-je-terugschakelt-en-backfire-hebt- uitlaat. Ja man, ding werkt geweldig.Elmar schreef:En je had toch er een speciale herrie pijp ondergezet?Het was alleen wat mistig toen we naar huis reden door België.
En toch was die van Ruud vrij stil, maar vlammen deed ie wel
-
OnlineBram
- Berichten: 16808
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Volgende keer houd ik de waterslang er een minuut lang voor de meting in, wedden dat ik dan boven de 110 dB kom :twisted:Ruud Hulsegge schreef:Dat word dan dus soundbattlenDennis Cavallino schreef:Stilstaan-fun.com?
1e 10 plaatsen zijn dan voor de Engelsen en als er weer 2 subarurijders voor lul willen staan doen ze ook mee met hun 104 en respectievelijk 105 Db.
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
LOLHANZ06 schreef:Stephane,
Had je niks te doen vandaag:
![]()
Grtz,Hans
Maar het was maar een half uurtje werk met de Google maps erbij. Ik had de route al in mijn hoofd en moest het alleen even op detail uitwerken. Met Google maps kun je dan zo over de route 'heenvliegen'.
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- redsub
- Berichten: 253
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 21:21
- Locatie: maasdam
Ik heb ergens hier in de puin hoop nog een routeboek liggen van een tunneltoertocht die we hebben gedaan.
Zal hem binnenkort eens opzoeken we reden deze op een zaterdag middag dus redelijk druk.
Als we nou eens vroeg vertrekken kom je natuurlijk weinig mensen tegen en kun je best ff stil staan op de A29
Zal hem binnenkort eens opzoeken we reden deze op een zaterdag middag dus redelijk druk.
Als we nou eens vroeg vertrekken kom je natuurlijk weinig mensen tegen en kun je best ff stil staan op de A29
- Ruud Hulsegge
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
- Locatie: Doesburg
Ja maar we missen een paar cylindertjes en dat proberen we dan weer te compenseren door gekke dingen te doen met turbo, bov, en open uitlaat.Elmar schreef:En je had toch er een speciale herrie pijp ondergezet?
De tussendemper/vlamdover zat er nog tussen dus het geluid kan dan 1 tot 3 Db harder en de vlammen kunnen tien centimeter langer. Dan kan ik niet alleen Tomaz zijn ruit onder ploffen maar ook zijn bumper affikken. :twisted:
Denk dat dat wel geregeld kan zijn voor de volgende run.
Zal dan meteen even de ecu-tec aanpassen dat hij van het gas af nog even benzine inspuit
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
- Corvette
- Berichten: 984
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19
Oh ja Hans,
je was wel erg scherp en/of wakker van de week. Ik bedoel die opmerking van jou over dat blik van mij.
Ik had het eigenlijk moeten hebben over het plastic en alle andere kunstof troep wat vandaag de dag aan een auto zit. Zelfs aan die SL zit een hoop kunstof en dat geloof je dan helemaal niet meer, want dat kreng weegt bijna 1900 kilo. Dat je daar dan ook nog zoveel spijkers voor moet betalen. Raar he?
Wat kost nou een kilo plastic?
Hans heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier met die nieuwe vette bak he.
Mazzel
Cor
je was wel erg scherp en/of wakker van de week. Ik bedoel die opmerking van jou over dat blik van mij.
Ik had het eigenlijk moeten hebben over het plastic en alle andere kunstof troep wat vandaag de dag aan een auto zit. Zelfs aan die SL zit een hoop kunstof en dat geloof je dan helemaal niet meer, want dat kreng weegt bijna 1900 kilo. Dat je daar dan ook nog zoveel spijkers voor moet betalen. Raar he?
Wat kost nou een kilo plastic?
Hans heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier met die nieuwe vette bak he.
Mazzel
Cor
- Ruud Hulsegge
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
- Locatie: Doesburg
ja maar Cor toch kerel. Stop er dan ook niet zoveel cylinders in. Je weet toch dat dat wat weegt?
En de drastische gewichtsbesparing is gewoon de passagiers weglaten of geen cabrio kopen. Die dingen moeten altijd zo stijf gemaakt worden omdat ze geen dakkie hebben. Zeker met die beul van een moter die er bij jouw inzit krijgt dat chassis op zijn donder. Dus stoppen ze weer wat meer staal erin.
En toch stuurt dat ding goed ondanks zijn gewicht.
Ik vind 1900kg wel erg veel........
En de drastische gewichtsbesparing is gewoon de passagiers weglaten of geen cabrio kopen. Die dingen moeten altijd zo stijf gemaakt worden omdat ze geen dakkie hebben. Zeker met die beul van een moter die er bij jouw inzit krijgt dat chassis op zijn donder. Dus stoppen ze weer wat meer staal erin.
Ik vind 1900kg wel erg veel........
- Corvette
- Berichten: 984
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19
He Ruud,
op het kenteken staat weliswaar 1860 kg, maar dat is dan nog zonder brandstof en piloot. Het is nogal wat. Wat betreft dat sturen kan ik je vertellen dat deze versie ( hij is op heel veel punten aangepakt bij de 2006 uitvoering ) ongelofelijk strak stuurt. En wat dan weer knap is dat het aanvoelt alsof hij maar 1100 kilo weegt. Is eigenlijk best wel goed gedaan door onze buren. Nou ja over enkele weken neem ik afscheid van de SL en stap ik in de Corvette Z06. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Over ongeveer 12 maanden ( misschien wel eerste week van januari 2008 ) krijg ik mijn nieuwe vliegtuig n.l. een MB CL 63 AMG met compressor. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Jij mag raden welke kleur ???

Groeten
Cor
op het kenteken staat weliswaar 1860 kg, maar dat is dan nog zonder brandstof en piloot. Het is nogal wat. Wat betreft dat sturen kan ik je vertellen dat deze versie ( hij is op heel veel punten aangepakt bij de 2006 uitvoering ) ongelofelijk strak stuurt. En wat dan weer knap is dat het aanvoelt alsof hij maar 1100 kilo weegt. Is eigenlijk best wel goed gedaan door onze buren. Nou ja over enkele weken neem ik afscheid van de SL en stap ik in de Corvette Z06. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Over ongeveer 12 maanden ( misschien wel eerste week van januari 2008 ) krijg ik mijn nieuwe vliegtuig n.l. een MB CL 63 AMG met compressor. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Jij mag raden welke kleur ???
Groeten
Cor
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
- Ruud Hulsegge
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
- Locatie: Doesburg
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten
