Dat niet iedereen er zo gelukkig mee is mag blijken uit de foto's .
De politie was alom vertegenwoordigd en sloot het parkeerterrein hermetisch af met vier annonieme voertuigen . Hopen strepenwagens , strepenmoto's (volgens de agenten zelfs een helicopter) en hopen gele jasjes en agenten in burger overmanden de parkeerplaats .
Alle voertuigen werden gecontroleerd , eigenaars moesten het rijbewijs afgeven dat gecontroleerd werd en elk voertuig werd gescand .
Toen ze na een half uur niemand iets konden maken en niets konden vinden lieten ze ons gaan .
Wel in rallystijl . Eén voor één met tussenpauzen van een halve minuut lieten de agenten de wagens op de weg zodat we niet in groep konden rijden , wat natuurlijk net het leuke is . Het is beter met meerdere Porsches samen door de tunnels te rijden dan individueel .
Verschillende wagens werden gevolgd en hier en daar zagen we nog motoragenten , doch iedereen hield zich correct aan de snelheden en het werd saai voor hun .
Bij de eerste stopplaats was er van het politiegeweld niemand meer te zien en na een korte break en drankje vertrokken we wel in groep . Ook na de tweede stopplaats . Dat waren natuurlijk de heerlijke momenten die we wilden en waar iedereen enorm van genoten heeft .
Ik heb enkel fotootjes van de vertrekplaats daar van het rijden ik te druk bezig was met het genieten en sturen .
Mijn gemaakte fotootjes kunnen jullie HIER bekijken .
Enkele teasers