Nederland gaat naar de haaien
- Robin Hartog
Re: Nederland gaat naar de haaien
Dat hoop ik ook ja... Maar net wat je zegt, Ravin, hij had ook serieuze wapens....
- JP
Tristan vd V. is the man to hate....., 24 jaar en zo net een 7e slachtoffer overleden
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9498 ... end__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9498 ... end__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
De rillingen lopen over je rug als je dit op het nieuws ziet.
Vanochtend nog even hier naar het centrum geweest met de kleine meid, je zal maar zo'n doorgedraaide tegen komen.
Zeer driest dit soort gebeurtenissen.
Vanochtend nog even hier naar het centrum geweest met de kleine meid, je zal maar zo'n doorgedraaide tegen komen.
Zeer driest dit soort gebeurtenissen.
- cooldragon
Er is niet bekend of hij een (ex) militair is. Wel dat hij lid is van een schietvereniging en wapenvergunningen heeft (maar wel in de afg paar jaar in aanraking met justitie is geweest vanwege verboden wapenbezit, kan me voorstellen dat je niet zomaar een vergunning voor aan vol auto wapen krijgt :-s)
De rillingen lopen me op mijn rug als ik me bedenk dat ik daar als Alphenaar eigenlijk bijna nooit kom, maar dat vrouw en dochter daar gisteravond nog waren om een blu ray bij de videotheek te halen(wat we al zo'n 6 maanden niet gedaan hadden), bij de AH kwamen we daar eigenlijk alleen maar als we een filmpje gingen halen of vis bij de visboer beneden....
Vanochtend was er nog het plan om in de ochtend nog even die blu ray terug te brengen. Ben ik even gezegend dat wij dachten dat het beter was om dat misschien later vandaag te gaan doen en eerst even naar Disney on Ice te gaan in Utrecht.......................................
anyways...hoe erg het ook is, dit kan vandaag de dag anywhere anytime gebeuren. Ik weiger dan ook in angst te gaan leven o
De rillingen lopen me op mijn rug als ik me bedenk dat ik daar als Alphenaar eigenlijk bijna nooit kom, maar dat vrouw en dochter daar gisteravond nog waren om een blu ray bij de videotheek te halen(wat we al zo'n 6 maanden niet gedaan hadden), bij de AH kwamen we daar eigenlijk alleen maar als we een filmpje gingen halen of vis bij de visboer beneden....
Vanochtend was er nog het plan om in de ochtend nog even die blu ray terug te brengen. Ben ik even gezegend dat wij dachten dat het beter was om dat misschien later vandaag te gaan doen en eerst even naar Disney on Ice te gaan in Utrecht.......................................
anyways...hoe erg het ook is, dit kan vandaag de dag anywhere anytime gebeuren. Ik weiger dan ook in angst te gaan leven o
Laatst gewijzigd door cooldragon op 10 apr 2011, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fernando
Dit is hem dan: 
- Robertdj
Nare shit allemaal, ook dat de dader dood is, Iets te snelrecht. Hopelijk niet rasistisch, want dan gaan bepaalde mensen hier zeker .misbruik van maken.
- HansD
Dat krijg je nooit, een automatisch wapen is altijd illegaal (bij burgers).kan me voorstellen dat je niet zomaar een vergunning voor aan vol auto wapen krijgt :-s)
Verder natuurlijk dieptriest, er lopen wat gekken rond.
- dvh
In polen koop je voor 150,- een automatisch geweer. Daar vragen ze niet om vergunningen.
- Dennis Cavallino
Wij hadden onze DVD's vrijdag gelukkig al teruggebracht, omdat dat toevallig zo uitkwam. Zelfde videotheek.cooldragon schreef:Er is niet bekend of hij een (ex) militair is. Wel dat hij lid is van een schietvereniging en wapenvergunningen heeft (maar wel in de afg paar jaar in aanraking met justitie is geweest vanwege verboden wapenbezit, kan me voorstellen dat je niet zomaar een vergunning voor aan vol auto wapen krijgt :-s)
Maaruh, die visboer is dat wat? Ik ben altijd wat huiverig om bij visboeren te eten die ik nog niet ken en echt smakelijk ziet 't er daar niet uit. En 't stinkt naar vis.
- Ravin ///M
Pfff Robert....

- JP
Diezelfde Polen vind je al in Nederland, dus ver hoef je niet te rijden.dvh schreef:In polen koop je voor 150,- een automatisch geweer. Daar vragen ze niet om vergunningen.
Blijft zeer triest wat hij die onschuldige mensen aangedaan heeft, zijn ouders inclusief.....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ravin ///M schreef:Pfff Robert....![]()
![]()
egh??
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Anyway, zoals het zich laat aanzien; geen doelbewuste actie op allochtonen, maar "gewoon" wild west in het rond geschoten……………om een reden die we wellicht nooit te weten komen……….
Al het andere is puur speculatief, daarom niet zinvol en wenselijk………………...
Al het andere is puur speculatief, daarom niet zinvol en wenselijk………………...
- Ravin ///M
Wie gunt zo'n puistenpauper eigenlijk 5 wapenvergunningen als ie 24 is?
-
Rupie
Zo zijn er nog wel wat dingen.romo schreef: niet zinvol en wenselijk………………...
- RVV
Fernando schreef:Dit is hem dan:
Daar gaan weer 100 onderzoeksinstanties, psychologen, profilers, psychiaters etc hun licht opwerpen..
Maar ik kan nu al een samenvatting geven:
Onzeker persoon, slecht in sociale contacten, diepe haat tegen mensen in het algemeen omdat nooit iemand aardig tegen hem heeft gedaan. Veelvuldig gepest, waarschijnlijk gekleineerd door een of beide van zijn ouders. De scheiding tussen de ouders deed de emmer overlopen. Helemaal in zichzelf gekeerd begon hij zich te storten op first persoon shooters. De fascinatie voor wapens en de macht die hij daar me kon afdwingen deed hem besluiten om met echte wapens op een schietvereniging aan de slag te gaan. Ondertusen bleef de opkropte haat tegen mensen oplopen. Tijdens zijn first persoon shootsessies fantaseerde hij hoe hij over leven en dood kon heersen met echte wapens. In zijn gedachte had ie al vele mensen kapot geschoten. Ondertusssen bleef hij zijn wapenbeheersing perfectioneren. Koelbloedig fantaseerde hij dat de schietschijven op de schietschool willekeurige slachtoffers waren. Als mens stelde hij niks voor, maar als killer met wapens was hij Rambo, terminator en Predator ter gelijk.
Hij zou geschiedenis gaan schrijven. Dood en verderf zou hem voor altijd op een podium plaatsen de hele wereld zal spreken over Tristan vd Vlis. Zijn diepgewortelde haat zou perfect worden uitgevoerd.
9 april 2011 zou zijn dag zijn. De rest is geschiedenis..
- InjectTheVenom
+1 op de eerste quote, ik zei nog tegen mijn ouders "kom op jongens er is een knalpartij laten we van heel Alphen a./d Rijn een spookstad maken".. daarnaast kun je op de hoek van iedere willekeurige straat ook vertrekken op de Grote Reis.Dennis Cavallino schreef:Maaruh, die visboer is dat wat? Ik ben altijd wat huiverig om bij visboeren te eten die ik nog niet ken en echt smakelijk ziet 't er daar niet uit. En 't stinkt naar vis.cooldragon schreef:anyways...hoe erg het ook is, dit kan vandaag de dag anywhere anytime gebeuren. Ik weiger dan ook in angst te gaan leven o
En over die visboer. je vertrouwt ze zeker niet omdat het wel eens radioactieve vis uit Japan zou kunnen zijn
-
Rupie
En wat vinden we daar nu van?RVV schreef:Fernando schreef:Dit is hem dan:
Daar gaan weer 100 onderzoeksinstanties, psychologen, profilers, psychiaters etc hun licht opwerpen..
Maar ik kan nu al een samenvatting geven:
Onzeker persoon, slecht in sociale contacten, diepe haat tegen mensen in het algemeen omdat nooit iemand aardig tegen hem heeft gedaan. Veelvuldig gepest, waarschijnlijk gekleineerd door een of beide van zijn ouders. De scheiding tussen de ouders deed de emmer overlopen. Helemaal in zichzelf gekeerd begon hij zich te storten op first persoon shooters. De fascinatie voor wapens en de macht die hij daar me kon afdwingen deed hem besluiten om met echte wapens op een schietvereniging aan de slag te gaan. Ondertusen bleef de opkropte haat tegen mensen oplopen. Tijdens zijn first persoon shootsessies fantaseerde hij hoe hij over leven en dood kon heersen met echte wapens. In zijn gedachte had ie al vele mensen kapot geschoten. Ondertusssen bleef hij zijn wapenbeheersing perfectioneren. Koelbloedig fantaseerde hij dat de schietschijven op de schietschool willekeurige slachtoffers waren. Als mens stelde hij niks voor, maar als killer met wapens was hij Rambo, terminator en Predator ter gelijk.
Hij zou geschiedenis gaan schrijven. Dood en verderf zou hem voor altijd op een podium plaatsen de hele wereld zal spreken over Tristan vd Vlis. Zijn diepgewortelde haat zou perfect worden uitgevoerd.
9 april 2011 zou zijn dag zijn. De rest is geschiedenis..
- romo
Ik vind het speculeren………..
Dat je er een mening over hebt is 1, maar vooralsnog hebben we geen feiten, das 2…………...
Dat je er een mening over hebt is 1, maar vooralsnog hebben we geen feiten, das 2…………...
- GTRene
lol @Ricocholoog
zoiets zal het inderdaad wel zijn.
ze hadden toch die vader ook meegenomen later?
zou die ook wapen vergunningen hebben oid.
eerste moment dat ik die foto op tv zag dacht ik, huh? een meisje??
die zal het dus niet makkelijk hebben gehad en werd waarschijnlijk niet snel gehoord,
kon weinig begrip vinden blabla...
achja, dit zal in de toekomst vaker voorkomen, velen trekken het niet meer en de 1 uit zich zo en de ander weer anders (in stilte of zelfmoord etc etc)
zoiets zal het inderdaad wel zijn.
ze hadden toch die vader ook meegenomen later?
zou die ook wapen vergunningen hebben oid.
eerste moment dat ik die foto op tv zag dacht ik, huh? een meisje??
die zal het dus niet makkelijk hebben gehad en werd waarschijnlijk niet snel gehoord,
kon weinig begrip vinden blabla...
achja, dit zal in de toekomst vaker voorkomen, velen trekken het niet meer en de 1 uit zich zo en de ander weer anders (in stilte of zelfmoord etc etc)
- JP
Iemand puur beoordelen op zijn uiterlijk en daarop gaan speculeren..... 
- Snipe
Dat is natuurlijk ook een manier om er tegenaan te kijken.GTRene schreef:de 1 uit zich zo en de ander weer anders
- romo
Wat zegt die foto nou?
Hoe recent is die? Of eentje uit de oude doos?
Mensen, wees voorzichtig met uitgesproken meningen zonder feitenkennis…………..
Hoe recent is die? Of eentje uit de oude doos?
Mensen, wees voorzichtig met uitgesproken meningen zonder feitenkennis…………..
- Dennis Cavallino
Ja zoietsInjectTheVenom schreef:Dennis Cavallino schreef:cooldragon schreef:anyways...
En over die visboer. je vertrouwt ze zeker niet omdat het wel eens radioactieve vis uit Japan zou kunnen zijn
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Gezien alle media aandacht liggen copycats helaas zeker op de loerGTRene schreef:achja, dit zal in de toekomst vaker voorkomen, velen trekken het niet meer en de 1 uit zich zo en de ander weer anders
Al dan niet serieus.... http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... _te_d.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door smiley op 10 apr 2011, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.