Hollands?Harrie schreef::banaan: wordt het toch nog een leuk draadje, met ons Hollands glorie :banaan:
FRIES! 8)
Hollands?Harrie schreef::banaan: wordt het toch nog een leuk draadje, met ons Hollands glorie :banaan:
Kuch proest.Snipe schreef:Het aftellen kan beginnen: DF test de 1 M Coupé eind mei.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik den beginne de 18" te klein vond, maar nu kom ik daar op terug, sterker ik ben het geheel met Hielke eens.Hielke schreef:Qua geluid in de cockpit als je naar de toerenteller kijkt klinkt ie voor 95% zoals een 135i. Van 6000 naar 7000 klinkt ie, ook heel logisch, al wat geknepen.
Nee, als de soundstage de bepalende factor zou moeten zijn klinkt de vijfcylinder Audi een hele klap beter. Gelukkig is er meer 8) Al moet ik eerlijk zeggen, vind de joekels van velgen met het diepliggende hart net wat aan de verkeede kant van het sjonnie spectrum liggen. Velgen lijken me ten opzichte van de grootte van de auto 2 maten te groot. Ongetwijfeld zal daar op DF juist heel anders over gedacht worden
Even OT,Leen schreef:spijker op z'n kop hielke , die 19" lijken me niet de beste combi voor deze einser , 't smoelt goed maar ze zijn gewoon te zwaar , heb van de winter weer op 18" gereden met de m3 , en nu met die zomer 19" er weer onder stuurd de wagen gewoon veel minder , en dat is dan nog op mijn V8boot , laat staan op deze 1er , geheimtip zal wel die lichte 17" zijn die andre voor zijn racer had , (alhoewel die natuurlijk niet passen over de M3 remmen.)die had ik over moeten nemen ipv die 18" loodzware bmw cupwielen ......
Nee, oranje.Erik K. schreef:Zwart
Dat antwoord weet je toch al, hij wil er geen, de bumpers zijn te veel plastic fantastic.Snipe schreef:En dan weten we waarschijnlijk nog niet of Ferdi 'm nou wel of niet wil.
Met Hielke eens. Ik vind 'm ook altijd een tikkie te sjonnie, met die traktorbanden en dat iets te overdone M-pakket. Maar tot nu toe alleen plaatjes gezien, en dat zegt me niet zo veel.Hielke schreef:Qua geluid in de cockpit als je naar de toerenteller kijkt klinkt ie voor 95% zoals een 135i. Van 6000 naar 7000 klinkt ie, ook heel logisch, al wat geknepen.
Nee, als de soundstage de bepalende factor zou moeten zijn klinkt de vijfcylinder Audi een hele klap beter. Gelukkig is er meer 8) Al moet ik eerlijk zeggen, vind de joekels van velgen met het diepliggende hart net wat aan de verkeede kant van het sjonnie spectrum liggen. Velgen lijken me ten opzichte van de grootte van de auto 2 maten te groot. Ongetwijfeld zal daar op DF juist heel anders over gedacht worden
Dus t wordt niet de Dre 1///M in de test? of toch een andere kleur gekozen?Snipe schreef:Nee, oranje.Erik K. schreef:Zwart
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Crookie, dave van marion, Semrush [Bot], SlowCo en 15 gasten