Nieuw stelt zich voor.
-
Nieuw stelt zich voor.
Goedendag allemaal.
Na afgelopen woensdag met Mark Nauta mee gereden te hebben (waarvoor nogmaals dank!), heb ik dit forum door een tip van hem ontdekt. Ik heb al een beetje rond gekeken, maar ik dacht dat het wel zo netjes was om mij even voor te stellen. Ik ben 21 jaar oud en een enorme autofan. Ik heb een voorkeur voor de italiaanse auto´s, er zit veel passie in deze auto´s. Dit vind ik mooi en daar geniet ik van. Echter ben ik niet eenkennig, ik vind andere merken ook erg fraai. Vandaar ook dat ik mij aangemeld heb op dit forum en ik hoop hier mijn autopassie kwijt te kunnen.
Na afgelopen woensdag met Mark Nauta mee gereden te hebben (waarvoor nogmaals dank!), heb ik dit forum door een tip van hem ontdekt. Ik heb al een beetje rond gekeken, maar ik dacht dat het wel zo netjes was om mij even voor te stellen. Ik ben 21 jaar oud en een enorme autofan. Ik heb een voorkeur voor de italiaanse auto´s, er zit veel passie in deze auto´s. Dit vind ik mooi en daar geniet ik van. Echter ben ik niet eenkennig, ik vind andere merken ook erg fraai. Vandaar ook dat ik mij aangemeld heb op dit forum en ik hoop hier mijn autopassie kwijt te kunnen.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Nieuw stelt zich voor.
Hey X.
Foto's van je voiture zijn welkom. En natuurlijk ook die van je pa
Foto's van je voiture zijn welkom. En natuurlijk ook die van je pa

- marcokers
Welkom hier
pica's inderdaad... niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo hoor!!!
pica's inderdaad... niet dat we nieuwsgierig zijn ofzo hoor!!!

-
Ben inderdaad vergeten wat foto's te plaatsen. Ik rijd zelf al drie jaar lang in een Alfa Romeo 147 en ben een beetje aan het rondkijken naar wat anders, onder andere kijk ik met een schuin oog naar een Lotus. Maar ik heb het momenteel zo druk dat ik sowieso geen tijd heb om naar auto's te kijken. Het komt dus nog wel. Hierbij een plaatje van mijn 147:

Verder hebben mijn ouders een aantal auto's. Mijn vader is zelf ook auto liefhebber, hierdoor heb ik de liefde voor auto's ook gekregen. Hierbij dus ook maar een plaatje van mij in een auto van mijn vader, het gaat om de achterste auto.

Verder hebben mijn ouders een aantal auto's. Mijn vader is zelf ook auto liefhebber, hierdoor heb ik de liefde voor auto's ook gekregen. Hierbij dus ook maar een plaatje van mij in een auto van mijn vader, het gaat om de achterste auto.
- ErikMartijn
Mitsubishi Space Star?
Welkom overigens!

Welkom overigens!

- Robin Hartog
X, kerel! Ik heb je al eens eerder DF aangeraden he
Spreek je nog wel es
Groetjes, PG

Spreek je nog wel es

Groetjes, PG

- RJay
Welkom op DF!
Vind zelf de 155 een fijnere alfa dan de 147 om te rijden, maar ik kan bevooroordeeld zijn door 't feit dat dat de eerste auto was waar ik ooit zelf in reed, zowel op de straat als op 't circuit.
Mas is ook geen verkeerde wagen tho'
Vind zelf de 155 een fijnere alfa dan de 147 om te rijden, maar ik kan bevooroordeeld zijn door 't feit dat dat de eerste auto was waar ik ooit zelf in reed, zowel op de straat als op 't circuit.

Mas is ook geen verkeerde wagen tho'

-
Welkom hier Nieuw.
:o :o :o :o :o :oMark Nauta schreef:Hey X.
-
Even een kleine update. Ik heb de Alfa 147 inmiddels verkocht en rijd al een maandje in mijn nieuwe auto, ik heb gekozen voor een mini aangezien ik die super fijn vond sturen.

-
Fout, prutser! Opel Sintra!ErikMartijn schreef:Mitsubishi Space Star?![]()
Welkom overigens!

-
- Auto: M3P, 130i
Het kan ook de chevy zijn, Steve. 

- dvh
Leuke mini !
- ErikMartijn
Jezus, jouw kennis kent ook geen grenzen he... hahahah.steve smith schreef:Fout, prutser! Opel Sintra!ErikMartijn schreef:Mitsubishi Space Star?![]()
Welkom overigens!

- dvh
ErikMartijn schreef:Jezus, jouw kennis kent ook geen grenzen he... hahahah.steve smith schreef:Fout, prutser! Opel Sintra!ErikMartijn schreef:Mitsubishi Space Star?![]()
Welkom overigens!
- Snipe
Er bestaan veel mensen die nogal verontschuldigend en besmuikt doen over de dingen die ze weten. "Niemand hoeft zich te schamen voor kennis," zeg ik dan altijd.steve smith schreef:Fout, prutser! Opel Sintra!ErikMartijn schreef:Mitsubishi Space Star?![]()
Welkom overigens!
Mijn ongelijk is hierbij overtuigend aangetoond.
- Williams
4200 GT hey Xantijn