EVEN VOORSTELLEN HANZ06
- Adje ///M3
-
- Downforce Hans
Ik baal ontzettend dat ik er niet bij was want dit was echt iets voor mij.
De auto is niet normaal en mensen die met me mee rijden weten niet wat er gebeurt als je bv 140 rijd in zijn 3 en je geeft ineens volgas.
Zo hard mijn sub met 320 pk nog noooit zo hard van zijn plaats gegaan.
Als de tractie controle uitstaat beginnen de wielen te spinnen.
Maar zelfs in vier gaat zo`n ding erg hard weg.
Rij je 140 in vier draaid hij zo`n 1800 toeren en als je dan gas geeft zie je de toerenteller als een dolle gaan.
Zo`n trekkracht bij zulke lage toeren verbaast me steeds weer.
Ik kan alleen maar zeggen,rij een keer mee want dan begrijp je het pas.
En het geluid is ook heerlijk als ik de kleppen in de uitlaat open zet.
Maar op de rijksweg als je gewoon aan het cruisen ben met een lekker vaartje is het wel lekker dat je de kleppen weer dicht kan zetten want dan is het gedreun wel een beetje vermoeiend.
Maar in de stad (of in een parkeer garage) volle kracht open die vlinderkleppen.
Grtz,Hans

De auto is niet normaal en mensen die met me mee rijden weten niet wat er gebeurt als je bv 140 rijd in zijn 3 en je geeft ineens volgas.
Zo hard mijn sub met 320 pk nog noooit zo hard van zijn plaats gegaan.
Als de tractie controle uitstaat beginnen de wielen te spinnen.
Maar zelfs in vier gaat zo`n ding erg hard weg.
Rij je 140 in vier draaid hij zo`n 1800 toeren en als je dan gas geeft zie je de toerenteller als een dolle gaan.
Zo`n trekkracht bij zulke lage toeren verbaast me steeds weer.
Ik kan alleen maar zeggen,rij een keer mee want dan begrijp je het pas.
En het geluid is ook heerlijk als ik de kleppen in de uitlaat open zet.
Maar op de rijksweg als je gewoon aan het cruisen ben met een lekker vaartje is het wel lekker dat je de kleppen weer dicht kan zetten want dan is het gedreun wel een beetje vermoeiend.
Maar in de stad (of in een parkeer garage) volle kracht open die vlinderkleppen.
Grtz,Hans

- Downforce Hans
- Downforce Hans
Sorry Sander,
De auto kost rond de 116000, euro
Wil je metallic lak en een navigatie komt er nog wat bij.
Ik moet zeggen dat er nog weleens kritiek op het interieur was maar ik vind het er niet slecht uitzien.
Het is geen porsche maar die kost ook wat meer en ik denk dat er voor een paarduizend euro een heel mooi interieur ik kan.
Dat, zoals ze bij top gear stelden,er op straat niet mee te rijden zou zijn gaat nergens over.
Hij is niet super stug en het schakelen gaat ook best soepel.
Grtz,Hans.
De auto kost rond de 116000, euro
Wil je metallic lak en een navigatie komt er nog wat bij.
Ik moet zeggen dat er nog weleens kritiek op het interieur was maar ik vind het er niet slecht uitzien.
Het is geen porsche maar die kost ook wat meer en ik denk dat er voor een paarduizend euro een heel mooi interieur ik kan.
Dat, zoals ze bij top gear stelden,er op straat niet mee te rijden zou zijn gaat nergens over.
Hij is niet super stug en het schakelen gaat ook best soepel.
Grtz,Hans.
- Sander S.
- Downforce Hans
Sander,
Op de foto vond ik de auto nooit zo mooi.
Maar nu dat ik hem heb en je hem in het "echt" ziet moet ik zeggen dat ik hem steeds mooier vind worden.
De voorkant vind ik niet zo ,maar als je schuin voor de auto staat en je kijkt langs de deuren over de spatborden naar achteren dan zit er een hele mooie lijn in.
Al mijn kennissen die maanden geleden zeiden"een corvette" zeggen nu allemaal "wat een apparaat"
Mensen rijden achter me aan om een foto met hun mobieltje te maken en gisteren bij het abn amro tennis in rotterdam reageren allemaal heel leuk.
Bijna onnederlands
Ik ben er dus erg blij mee en als je me op een meeting ziet,spreek me gerust aan ,dan rijden we een stukje.
Grtz,Hans
Maar nu dat ik hem heb en je hem in het "echt" ziet moet ik zeggen dat ik hem steeds mooier vind worden.
De voorkant vind ik niet zo ,maar als je schuin voor de auto staat en je kijkt langs de deuren over de spatborden naar achteren dan zit er een hele mooie lijn in.
Al mijn kennissen die maanden geleden zeiden"een corvette" zeggen nu allemaal "wat een apparaat"
Mensen rijden achter me aan om een foto met hun mobieltje te maken en gisteren bij het abn amro tennis in rotterdam reageren allemaal heel leuk.
Bijna onnederlands
Ik ben er dus erg blij mee en als je me op een meeting ziet,spreek me gerust aan ,dan rijden we een stukje.
Grtz,Hans

- Dennis Cavallino
- Sander S.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige modellen nooit helemaal geweldig heb gevonden, mijn vader rijdt een vette uit 2004, vind ik qua uiterlijk én interieur gewoon niet alles. Het nieuwe model vind ik gewoon super, misschien ook omdat de lichtunits nu verwerkt zijn, ik weet het niet, ik vind hem gaaf, zeker in het zwart, zoals Cor hem zo gaat rijden.HANZ06 schreef:Sander,
Bijna onnederlands
Grtz,Hans
[img:640:480]http://img339.imageshack.us/img339/7469/img5676vx1.jpg[/img]
-
OnlineHenk Jan
Die kleppen zijn ook aftermarket in NL te verkrijgen tegen redelijke prijzen.Dennis Cavallino schreef:Die kleppen lijken mij ideaal inderdaad Hans. Ik houd zelf af en toe ook wel van een heftig geluidje, maar als ik het niet wil, moet het weg zijn (migraine patient, dus herrie is voor mij dan een no go).
- Dennis Cavallino
- Downforce Hans
- Sander S.
Mijn vader rijdt ook een zilveren, zie foto, en die heeft de orginele wielen in een antraciet-achtige kleur laten spuiten, en de ramen zijn licht getint.
Dan is het weer zeer netjes.
Maar bijvoorbeeld bij die van pa zit er heel erg zacht leer in. Het is heel tegenstrijdig, Sportwagen met super zachte comfortabele zetels, en echt lekker de bocht om wil ie ook niet. Volgens vele tests is dat bij de huidige z06 allemaal anders, wat kun jij daarover zeggen?
Dan is het weer zeer netjes.
Maar bijvoorbeeld bij die van pa zit er heel erg zacht leer in. Het is heel tegenstrijdig, Sportwagen met super zachte comfortabele zetels, en echt lekker de bocht om wil ie ook niet. Volgens vele tests is dat bij de huidige z06 allemaal anders, wat kun jij daarover zeggen?