Jep, daarom heeft de 1M die rotzooi niet...M@rcel schreef:Is dat geen copy/paste hoe je met een e60 M5 een snelle ronde moest neerzetten? P400 hmmm P500 hmmmFerdiACS1 schreef:Situatie: stoplicht staat op roodhwelvaar schreef:0-60 mph kan de TT RS doen met launch control: toerental opgebouwd, volledige turbo druk, 4 WD, echte uit de startblokken schieten. Dat kan de 1M niet.
Rollende start 5-60 mph, dan valt het launch control voordeel van de TT volledig weg, en is het effect van 4WD ook al minder.
Vandaar het grote verschil voor de TT RS tussen 0-60 en 5-60mph.
Conclusie: ga met je 1M niet langs een TT RS staan aan het stoplicht, maar rij er gerust achter/voor op het circuit. 8)
Auto's: 1M naast TTRS (RS3 is ook goed)
dan: Stoplicht gaat op groen!
TTRS: 'eens kijken, display aanzetten, eeeh .. sportstand zoeken .. .eeeh, ja, :idea: hier heb ik het .. o nee, sportstand plus ...o nee, ander submenu .... eeeh
he fuck, waar zit dat nou
jaa, hier... sportmodus!! en dan launchcontrol ... even doorscrollen .... gas naar 5000 rpm .. ja, daar gaat 'ie dan !!
dan: Stoplicht staat op rood en 1M is inmiddels ver uit het zicht verdwenen...
:banaan: :banaan:
BMW 1 Serie M Coupé
- Sperdy
Re: 1 ///M Coupé
- GTRene
whaha, goed Ferdi, voor mij zijn die extra knopjes ook niet wat,
met men not fast working brains
moet dus simpel zijn, de snelheid/pk's moet te bepalen zijn alleen met het gaspedaal...
wel wenselijk is een 3 stappen schakelaar ala Ferrari voor circuitdroog/regen/ijs zeg maar.
met men not fast working brains
moet dus simpel zijn, de snelheid/pk's moet te bepalen zijn alleen met het gaspedaal...
wel wenselijk is een 3 stappen schakelaar ala Ferrari voor circuitdroog/regen/ijs zeg maar.
-
ErnstV
@ Ferdi; Heb je de M1 nu al een keer besteld? De auto is helemaal droog geluld. :- )
Groet,
Ernst
Groet,
Ernst
- GTRene
we hebben al zoiets gezien, deze hebben ze wat beknopt gelaten
- Sperdy
Nee, nog niet. Je kent dat wel, als je 6 maanden drooggeilt op Doutse Kroes, en ze staat dan uiteindelijk voor je, denk je, is dat nu alles ... ?ErnstV schreef:@ Ferdi; Heb je de M1 nu al een keer besteld? De auto is helemaal droog geluld. :- )
Groet,
Ernst
(Ik koop 'm niet uit de folder, ik wil 'm in het eggie zien. Zelf ben ik niet zo weg namelijk van die wat nepperige achterkant en dat te dikke M-pakket op deze 1M. Op de foto's wordt het een beetje een gedrongen worst op wielen. To much. Maar misschien is 'ie het in het eggie helemaal, dan lust ik 'm rauw. Bovendien kijk ik nog steeds met een schuin oog naar Porsche. Nog ff wachten dus, en - dat zeg ik ook eerlijk - die Schnitzer van mij verveelt ook nog niet .... He, wat is het leven toch zwaar soms ....
- Snipe
Dat had er misschien mee te maken dat ze inmiddels zwanger was van een grote negor. Waarmee ik maar wil zeggen: als je te lang wacht, is het moment voorbij.FerdiACS1 schreef:Je kent dat wel, als je 6 maanden drooggeilt op Doutse Kroes, en ze staat dan uiteindelijk voor je, denk je, is dat nu alles ... ?
- Michel P
Proest!!Snipe schreef:Dat had er misschien mee te maken dat ze inmiddels zwanger was van een grote negor. Waarmee ik maar wil zeggen: als je te lang wacht, is het moment voorbij.FerdiACS1 schreef:Je kent dat wel, als je 6 maanden drooggeilt op Doutse Kroes, en ze staat dan uiteindelijk voor je, denk je, is dat nu alles ... ?
- MartijnGizmo
Launchcontrol op een DSG-bak is niet meer dan voet op de rem + volgas met de bak in sportstand en ESP uit...FerdiACS1 schreef:Situatie: stoplicht staat op roodhwelvaar schreef:0-60 mph kan de TT RS doen met launch control: toerental opgebouwd, volledige turbo druk, 4 WD, echte uit de startblokken schieten. Dat kan de 1M niet.
Rollende start 5-60 mph, dan valt het launch control voordeel van de TT volledig weg, en is het effect van 4WD ook al minder.
Vandaar het grote verschil voor de TT RS tussen 0-60 en 5-60mph.
Conclusie: ga met je 1M niet langs een TT RS staan aan het stoplicht, maar rij er gerust achter/voor op het circuit. 8)
Auto's: 1M naast TTRS (RS3 is ook goed)
dan: Stoplicht gaat op groen!
TTRS: 'eens kijken, display aanzetten, eeeh .. sportstand zoeken .. .eeeh, ja, :idea: hier heb ik het .. o nee, sportstand plus ...o nee, ander submenu .... eeeh
he fuck, waar zit dat nou
jaa, hier... sportmodus!! en dan launchcontrol ... even doorscrollen .... gas naar 5000 rpm .. ja, daar gaat 'ie dan !!
dan: Stoplicht staat op rood en 1M is inmiddels ver uit het zicht verdwenen...
:banaan: :banaan:
-
steve smith
Snipe schreef:Dat had er misschien mee te maken dat ze inmiddels zwanger was van een grote negor. Waarmee ik maar wil zeggen: als je te lang wacht, is het moment voorbij.FerdiACS1 schreef:Je kent dat wel, als je 6 maanden drooggeilt op Doutse Kroes, en ze staat dan uiteindelijk voor je, denk je, is dat nu alles ... ?
-
Tom
De echte 1 M 
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27719814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27719814" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Als milfje ziet ze er nu beter uit dan ooit , en ze draagt een Rolex, as ever

-
DF-user-278
Tis en blijft een fap hoekje. 8)
-
Andre
De eerste 1M is afgeleverd
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=511414" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=511414" onclick="window.open(this.href);return false;
-
k33z
Wat een mooi ding.
- dvh
In het zwart is ie goed te pruimen 
- Tristan
Wow, in zwart! 8)
-
Rupie
Zit er nog melk in?Robin schreef:Als milfje ziet ze er nu beter uit dan ooit , en ze draagt een Rolex, as ever![]()
-
Robin
Nee, Nespresso.Ruben schreef:Zit er nog melk in?Robin schreef:Als milfje ziet ze er nu beter uit dan ooit , en ze draagt een Rolex, as ever![]()
-
Wimo
Heel bijzonder dat de zwangerschapskilo's bij haar toch weg zijn.. 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Die kilo's zijn zo te zien ergens anders erbij gekomen.Wimo schreef:Heel bijzonder dat de zwangerschapskilo's bij haar toch weg zijn..
-
Robin
Wouter81 schreef:Die kilo's zijn zo te zien ergens anders erbij gekomen.Wimo schreef:Heel bijzonder dat de zwangerschapskilo's bij haar toch weg zijn..
-
Tom
Robin schreef:Wouter81 schreef:Die kilo's zijn zo te zien ergens anders erbij gekomen.Wimo schreef:Heel bijzonder dat de zwangerschapskilo's bij haar toch weg zijn..
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Heb je niet meer dergelijke piccies van Doutzen? 
-
Robin
http://i11.photobucket.com/albums/a155/ ... sion02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Wouter81 schreef:Heb je niet meer dergelijke piccies van Doutzen?
http://i11.photobucket.com/albums/a155/ ... sion07.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i11.photobucket.com/albums/a155/ ... sion05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Van 't Rolexforum.nl (serieus) 8)
-
Harrie
:banaan: wordt het toch nog een leuk draadje, met ons Hollands glorie :banaan: