Autobladen inhoud & tips & interesses
- Snipe
Re: Autobladen inhoud & tips & interesses
Over Autovisie gesproken, in het nieuwste nummer doet Jaco Bijlsma uit de doeken dat Autovisie een liefhebbers was, is en altijd zal blijven. Dat klonk veelbelovend, zo'n uitspraak op pagina 3 van een nieuwe Autovisie.
Helaas werd het gevolgd door artikelen over de Kia Optima Hybrid, Citroën C4 e-HDI en een simplistisch artikeltje over merken die in de afgelopen 55 jaar verdwenen zijn. Klap op de vuurpijl in het liefhebbersblad was een vergelijkende test tussen de VW Sharan en de VW Multivan.
Toegegeven, de M5-review van Chris Harris was wel aardig, maar ook gratis op de site van Evo te lezen. Blijft eigenlijk alleen nog een artikel over van de ontslagen hoofdredacteur over dat de moeite waard was, over een Bizzarrini, een geweldige auto die als ik het goed heb ook op Het Loo te zien was afgelopen jaar.
Helaas werd het gevolgd door artikelen over de Kia Optima Hybrid, Citroën C4 e-HDI en een simplistisch artikeltje over merken die in de afgelopen 55 jaar verdwenen zijn. Klap op de vuurpijl in het liefhebbersblad was een vergelijkende test tussen de VW Sharan en de VW Multivan.
Toegegeven, de M5-review van Chris Harris was wel aardig, maar ook gratis op de site van Evo te lezen. Blijft eigenlijk alleen nog een artikel over van de ontslagen hoofdredacteur over dat de moeite waard was, over een Bizzarrini, een geweldige auto die als ik het goed heb ook op Het Loo te zien was afgelopen jaar.
-
Wat?! Heb jij nummer 156 al?!!!FreudeamFahren schreef:Op pagina 059 van evo uitgave 156 (may 2011) duikt Ton Roks "ineens" weer op, met een korte review van een Mustang. Geen geweldig stuk vind ik, maar het is ook maar een halve pagina. Ben benieuwd of we hem vaker in de evo kopij aantreffen. Liever zo dan andersom: ik vind het altijd ERG irritant als de Autovisie gevuld wordt met vertaalde artikelen uit Engelse tijdschriften, die ik dan meestal al gelezen heb.

-
Hier ook sinds vandaag 

- Joy
+1
straks lekker induiken.

- frankv
Ik zag het net pas. Ik vond het best aardig geschreven, passend in de EVO stijl voor "driven", en zag toen pas dat Ton Roks zijn naam er onder stond. Het zou lachen zijn als Autovisie dit stukje nu weer van EVO overneemtFreudeamFahren schreef:Op pagina 059 van evo uitgave 156 (may 2011) duikt Ton Roks "ineens" weer op, met een korte review van een Mustang. Geen geweldig stuk vind ik, maar het is ook maar een halve pagina. Ben benieuwd of we hem vaker in de evo kopij aantreffen. Liever zo dan andersom: ik vind het altijd ERG irritant als de Autovisie gevuld wordt met vertaalde artikelen uit Engelse tijdschriften, die ik dan meestal al gelezen heb.

- Teunis
Ik vond het ook mooi om te lezen! Ton heeft altidj wel een zwak voor EVO gehad, nu er in schrijven doet hem vast goed! En als Mustangliefhebber ook leuk om een mooi stuk over de auto te kunnen schrijven. Op naar meerdere stukken
- GTRene
nog ff over autobladen, ik kreeg toen ik in het ziekenhuis lag ook 2 autobladen die ik niet kende, gewoon NL
nou ben ik ook al jaren niet in de vakbladhandel geweest.
deze 2 bladen zijn
-- Auto & Tuning waar het meeste over tuning gaat maar er worden ook andere zaken belicht, kosten 3,95
blad lijkt redelijk doch zal waarschijnlijk wat vervelen op den duur voor sommige.
--"Auto review" is echter een verrassing, veel autonieuws en sportcars en redelijk wat testen, en dan uitgebreid niet zo simpel als Autovisie maar meer als automotorundsport
blad is nog goedkoop ook en die uitgave wat ik had zit er een motorblad bij aan vast (lees ik niet) magoed.
vrij dik blad met autonieuws e.d. van 140 pagina's (en dan nog + 40 pagina's motor)
kosten slechts 2,99 en wordt elke maand uitgebracht.
http://www.autoreview.nl" onclick="window.open(this.href);return false; 12 nummers (dik blad) voor maar 30,-euro en je kreeg er een de beste sportwagens blad bij (tot 10 mei zie ik nu)
denk dat ik me daar op ga abonneren
, leest makkelijk weg, tis wel geen Evo maar het bekijken waard, iemand die het ook kent?
ik heb nu maar 1 blad nr 4/2011
zal eens op de website kijken
het kan zelfs nog goedkoper...12x voor 22,50 eerste jaar. http://www.fnl.nl/index.php?id=ar_abo_u ... oducts_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[backPID]=998&tx_ttproducts_pi1[product]=769&cHash=0f007c62e8
nou ben ik ook al jaren niet in de vakbladhandel geweest.
deze 2 bladen zijn
-- Auto & Tuning waar het meeste over tuning gaat maar er worden ook andere zaken belicht, kosten 3,95
blad lijkt redelijk doch zal waarschijnlijk wat vervelen op den duur voor sommige.
--"Auto review" is echter een verrassing, veel autonieuws en sportcars en redelijk wat testen, en dan uitgebreid niet zo simpel als Autovisie maar meer als automotorundsport

blad is nog goedkoop ook en die uitgave wat ik had zit er een motorblad bij aan vast (lees ik niet) magoed.
vrij dik blad met autonieuws e.d. van 140 pagina's (en dan nog + 40 pagina's motor)
kosten slechts 2,99 en wordt elke maand uitgebracht.
http://www.autoreview.nl" onclick="window.open(this.href);return false; 12 nummers (dik blad) voor maar 30,-euro en je kreeg er een de beste sportwagens blad bij (tot 10 mei zie ik nu)
denk dat ik me daar op ga abonneren

ik heb nu maar 1 blad nr 4/2011
zal eens op de website kijken

het kan zelfs nog goedkoper...12x voor 22,50 eerste jaar. http://www.fnl.nl/index.php?id=ar_abo_u ... oducts_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[backPID]=998&tx_ttproducts_pi1[product]=769&cHash=0f007c62e8
- GTRene
Ik ben nu abonnee van AUTO Review, ik zag net dat als je een jaarabonnement neemt (30,-) je ook een gratis special erbij krijgt van de beste sportwagens
heb het blad net doorgebladerd, 146 pagina's kost net geen 3,-euro per stuk en er staan wat uitgebreide testen ook in ala automotorundsport zeg maar, dus veel info en specs en interessante info
veel leesvoer en natuurlijk redelijk wat sportwagens e.d. met die wat ik nu heb bv ook de 1M (witte) en lambo aventador en aston Martin virage om maar een paar dikke auto's te noemen.
de volgende die op 1 juli verschijnt heeft ook weer leuk spul als Cayman R en Jaq XKR-S en weer wat vergelijkings testen o.a.

heb het blad net doorgebladerd, 146 pagina's kost net geen 3,-euro per stuk en er staan wat uitgebreide testen ook in ala automotorundsport zeg maar, dus veel info en specs en interessante info

veel leesvoer en natuurlijk redelijk wat sportwagens e.d. met die wat ik nu heb bv ook de 1M (witte) en lambo aventador en aston Martin virage om maar een paar dikke auto's te noemen.
de volgende die op 1 juli verschijnt heeft ook weer leuk spul als Cayman R en Jaq XKR-S en weer wat vergelijkings testen o.a.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Autoreview is leuk voor op de WC. Toegegeven: erg veel reviews in het blad maar ook ultrakort en zeer oppervlakkig. Nou is elk blad vaak oppervlakkig maar bij Autoreview is het vaak wel heel erg.
- Snipe
Mwah, ik vind het papier maar heel matig absorberen. Bovendien is het een onhandig formaat en kun je je lelijk bezeren aan de nietjes.Wouter81 schreef:Autoreview is leuk voor op de WC.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Idd, maar het werkt nog altijd beter dan een laptop (met het nieuwe 1 serie topic op DF geopend) gebruiken.Snipe schreef:Mwah, ik vind het papier maar heel matig absorberen. Bovendien is het een onhandig formaat en kun je je lelijk bezeren aan de nietjes.Wouter81 schreef:Autoreview is leuk voor op de WC.

- marlon_ruchtie
- Auto: '78 Alfetta
Kan iemand mij vertellen waar ik hier in NL de Octane kan krijgen? Zag op de website dat de huidige uitgave artikelen over o.a. Lamborghini Miura, Ferrari 250LM en Alfa Tipo 33, lijkt mij leuk om eens te kijken of het wat is. (en eventueel over te gaan op een abonnement)
Via de website bestellen is een creditcard noodzakelijk, helaas heb ik die niet.
Via de website bestellen is een creditcard noodzakelijk, helaas heb ik die niet.
- Snipe
Autovisie heeft ook weer eens een nieuwe hoofdredacteur. De vorige zat er alweer een jaar namelijk.
http://www.driving-fun.com/2577/home/ne ... visie.aspx
http://www.driving-fun.com/2577/home/ne ... visie.aspx
- GTRene
kreeg net de nwe AUTO Review binnen...vorige keer stond er niet veel lekkers in maar deze keer heel veel dikke snelle rakkers
met uitgebreide testen
nummer 1 - 2012
om er een paar te noemen....
--audi R8 GT spoyder
--M5
--Lotus Elise CR
--Maserati Sport
--Mercedes E63 AMG
--Mercedes SLS AMG
--Porsche panamera Turbo S
--Porsche carrera S
enz