Leuk dat je even langs kwam Rody

Is dat de hele dag of gewoon een paar keer? Ik wil je wel helpen hoor!Laurens schreef:Vanavond de eerste meters gereden waren er niet meer dan binnen de werkplaats want zat op de bodem maar ach![]()
Op de motorkap na zit al het plaatwerk er nu op ben begonnen met de kabelboom overal weg te werken.
Deurplaten ga ik na dinsdag aan beginnen en zo zijn er nog wel wat klusjes die ik uitstel. Gaat dan vooral om dingen die verder geen invloed op het rijden zullen hebben.
Helaas heeft m'n monteur voor dinsdag afgehaakt, dus ben nog wel op zoek naar iemand die een bandenspannings meter en temperatuur meter vast kan houden en gebruiken. En dat vervolgens op papier kan zetten. Dus mocht er iemand zich geroepen voelen of iemand weten laat het even horen !!!
Die 2:03 hebben we al een aantal keren op de klok gehad verleden jaar. Maar dat is echt hoge uitzondering en dan moet ook echt alles meezitten (ook factoren die je niet in de hand hebt). Wanneer we morgen onder de 2.05 zitten rijden we dit jaar voor het kampioenschap. We zullen zien.Hielke schreef:Auto's zien er netjes ut mannen.
Nu dinsdag op zoek naar een 2.03 want uit welingelichte bronnen heb ik begrepen dat je dat moet rijden om helemaal voorin mee te doen