Materieel? Logo op hun overall?

Wie weet in de omgeving Nijmegen een goed adres om de auto goed uit te lijnen?
Ik heb het idee dat Kasteel Schoenmakers bedoelt.Kasteel schreef:Ik meen dat er in Groesbeek een goed adres zat, weet zo niet 1-2-3 de naam, zit ergens op een doodlopend straatje op een industrieterrein.
Jep, die bedoelt hij waarschijnlijk.tim1981 schreef:Ik heb het idee dat Kasteel Schoenmakers bedoelt.Kasteel schreef:Ik meen dat er in Groesbeek een goed adres zat, weet zo niet 1-2-3 de naam, zit ergens op een doodlopend straatje op een industrieterrein.
Dat zijn vaak ook de beste! Als ze maar zorgen dat het er netjes en opgeruimd uitziet. Dat wekt dan ook vertrouwen. Niet pand gaan vergroten maar andere gevel (aanzicht) ervoor en mooie vloer erin is vaak veel betere investering.cooldragon schreef:...een heel klein pandje maar wel iemand die zijn vak verstaat.
Volgens mij is dat pandje al een tijdje gesloopt?cooldragon schreef:Jan de Bandenman (ja echt!) van Schiphol was toch ook een goede?
Zit op Schiphol Oost/Rijk...een heel klein pandje maar wel iemand die zijn vak verstaat.
Het centraal gelegen Dokkum ligt helaas niet echt in de buurt van NijmegenEvert Thomas schreef:Lammert van der Meulen uit Dokkum. Doet niks anders dan uitleinen en uitwegen van auto's zowel voor de straat als racerij.
Bert ///M3 schreef:Daar hoef je ook niet helemaal voor naar Dokkum te rijden elke race preparateur kan wel racewagens uitwegen uitlijnen en uitwegen.
Sterker nog meestal word het in de pitbox gedaan vlak voor aanvang race, of als er net weer eens een draagarm/spoorstang kromgereden is
RobS schreef:Ik zoek een adresje waar ik de MX5 kan laten uitlijnen én uitwegen in het zuiden van NL (omgeving Eindhoven).
Iemand tips?
Uitlijnen is het probleem niet, als je me zou kunnen helpen met uitwegen dan zou dat fantastisch zijn. Heb je zelf een setje weegschalen?Pennucciracing Luco schreef:RobS schreef:Ik zoek een adresje waar ik de MX5 kan laten uitlijnen én uitwegen in het zuiden van NL (omgeving Eindhoven).
Iemand tips?
Uitwegen kan die niet maar angelo's in gorinchem is echt een toppertje voor uitlijnen.
Uitwegen kan ik misschien wel een keer doen.
RobS schreef:Uitlijnen is het probleem niet, als je me zou kunnen helpen met uitwegen dan zou dat fantastisch zijn. Heb je zelf een setje weegschalen?Pennucciracing Luco schreef:RobS schreef:Ik zoek een adresje waar ik de MX5 kan laten uitlijnen én uitwegen in het zuiden van NL (omgeving Eindhoven).
Iemand tips?
Uitwegen kan die niet maar angelo's in gorinchem is echt een toppertje voor uitlijnen.
Uitwegen kan ik misschien wel een keer doen.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast