Ik zag trouwens ook dat de GT3 van Andre eigenlijk niet met goed fatsoen drempels kan nemen in de bebouwde kom.
Maar voor wat betreft de lay out, afstelling en degelijkheid zou de GT3 misschien wel de beste keus zijn, maar is het ook de leukste auto om te rijden?
Ik heb afgelopen dinsdag een paar ronden met Andre meegereden op full attack (tenminste die indruk had ik

) en zoals Andre met de GT3 kan rijden is het ook leuk, maar dat vergt ook nogal wat ervaring, kunde en een stukje lef. Puur op routine doet Andre dat feilloos, maar hoe zit het met een mindere rijgod? Om een voorbeeld te geven Jan reed er met zijn Gt3 996, ook een auto die tot best wat toe in staat is, maar Jan is geen begenadigd rijder en Andre ging Jan voorbij alsof Jan er bij stil stond. Terwijl Jan toch doorreed en veel lol had naar eigen zeggen. Maar de echte uitdaging lijkt me toch te zitten in het benutten van het potentieel van een GT3. Dat kan heel leuk zijn als je ook een leercurve kunt doorlopen, maar als je een beetje het typje van een rondje om de kerk bent, dan kan zo'n GT3 op het circuit ook voor bruine strepen zorgen in de broek. En of dat dan leuk is is ook weer een vraag opzich
Een mindere rijgod kan juist een GT-R veel leuker vinden, omdat die auto misschien wel wat meer vergevingsgezind is, en je meer het gevoel geeft een goede rijder te zijn.
Terwijl een Z06 weer puur op karakter leuk kan zijn.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe moeilijker ik het vind om te kiezen.

Conceptueel vind de GT3 wel het mooiste.