Sitetalk/Unaico

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Davy MR2DRIFT

Sitetalk/Unaico

Bericht door Davy MR2DRIFT » 01 apr 2011, 15:03

Bekende van mij is zich enorm aan het verdiepen in Sitetalk/Unaico en het schijnt erg spectaculair te zijn! Zelf ben ik nogal sceptisch en geloof er geen zak van, maar wellicht is er hier iemand die er zelf ervaring mee heeft.

http://www.sitetalk.com/

Ben benieuwd:-)

RVV

Re: Sitetalk/Unaico

Bericht door RVV » 01 apr 2011, 15:48

uhm kleine uitleg misschien?

VLA

Bericht door VLA » 01 apr 2011, 17:37

http://sitetalkunaico.wordpress.com/201 ... -sitetalk/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://fugison.com/unaico-scam" onclick="window.open(this.href);return false;

Davy MR2DRIFT

Bericht door Davy MR2DRIFT » 01 apr 2011, 23:42

Sitetalk schijnt een nieuw social network te zijn/worden met nog veel meer functionaliteiten dan Facebook e.d. Echter zit er een bedrijf achter, Unaico, wat via een soort pyramidespel het product op de markt probeert te zetten. Leden moeten andere leden zoeken en krijgen dan een provisie. Tevens kun je pakketten kopen van € 500,- en € 2000,- waardoor je hogere opbrengsten binnen kunt halen.

Mij lijkt het het zoveelste pyramidespel, maar volgens mijn collega is het al een gigantische hype met een mega online-shoppingmall en reisbureau.

Ben zeer benieuwd of er mensen zijn die er ervaring mee hebben of andere mensen kennen die er mee in zee zijn gegaan. Normaal gesproken zeg ik bij zulke praktijken: next:-)

Fernando

Bericht door Fernando » 02 apr 2011, 00:44

Onder de streep: Ponzi scheme. Dus stort vooral veel geld mensen, goudmijntje dit.... :mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 02 apr 2011, 01:45

Davy MR2DRIFT schreef:Leden moeten andere leden zoeken en krijgen dan een provisie. Tevens kun je pakketten kopen van € 500,- en € 2000,- waardoor je hogere opbrengsten binnen kunt halen.
Zo'n constructie werkt perfect, tot de idioten op zijn, en hun vriendenlijstje afgewerkt is.
Je moet er dus vroeg bij zijn, en op tijd af taaien.
De beste plek is uiteraard het product verzinnen, dan kun je het wat langer rekken.

Ik zeg doen!

Maus335i

Bericht door Maus335i » 02 apr 2011, 10:17

smiley schreef:
Davy MR2DRIFT schreef:Leden moeten andere leden zoeken en krijgen dan een provisie. Tevens kun je pakketten kopen van € 500,- en € 2000,- waardoor je hogere opbrengsten binnen kunt halen.
Zo'n constructie werkt perfect, tot de idioten op zijn, en hun vriendenlijstje afgewerkt is.
Je moet er dus vroeg bij zijn, en op tijd af taaien.
De beste plek is uiteraard het product verzinnen, dan kun je het wat langer rekken.

Ik zeg doen!
+1 :mrgreen:

Je collega is enthousiast omdatie er op tijd mee begonnen is. Als de poet leeg is (na aftrek van de miljoenen voor de organisator), omdat er meer geld uit moet dan er in komt, ben je je centen kwijt. Natuurlijk zul je ook daadwerkelijk geld terug zien als je op tijd begint, anders is de geloofwaardigheid er al af voordat het uberhaupt bekend is.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 02 apr 2011, 10:19

Fuck, was het trouwens niet gewoon een 1 april grap van je? :oops:

Elke link op de website duidt op scam. Dat had je vast zelf al gezien :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 04 apr 2011, 21:15

Davy wat wil je horen dan? Je zegt zelf al dat het oplichterij is. Verre van blijven en heel erg goed opletten als je wel iets doet.

Plaats reactie