Rare foto.Ik snap 'm niet.

Is de paus rooms, gras groen en schijt een beer in het bos. In die teaserfilmpjes zie je ook bij 7000 rood. Paniek? Dat weten we toch al sinds we weten dat 't een biturbo wordt? De Macca Mp 412C haalt 600pk bij 7000rpm zoals we weten, biturbo. Een M5 lijkt me wat minder racy dan 'n Macca dus 'n net iets lager toerental.Snipe schreef:Een spyshot van het interieur van de nieuwe M5. Toerenteller gezien?
Als je er een keertje eentje tegenkomt met 4 `pijpjes` hoop ik niet voor je dat het op snelweg is. Dan gaat je mond namelijk open vallen van verbazing.Leen schreef:idd, gisteren in duitsland nog over verbaasd dat zo'n 750i ( tenminste dat denk ik met die 2 vierkante eindpijpen ) aardig vooruit ging, ging er minder snel voorbij dan ik vooraf dacht . maar het verschil zat hem uiteindelijk wel in de 1400 extra rpm's om er over te blaffen
En dan te bedenken dat je zoiets over een jaar of 6 voor een appel en een ei op kunt pikken. :banaan:steve smith schreef:Als je er een keertje eentje tegenkomt met 4 `pijpjes` hoop ik niet voor je dat het op snelweg is. Dan gaat je mond namelijk open vallen van verbazing.Leen schreef:idd, gisteren in duitsland nog over verbaasd dat zo'n 750i ( tenminste dat denk ik met die 2 vierkante eindpijpen ) aardig vooruit ging, ging er minder snel voorbij dan ik vooraf dacht . maar het verschil zat hem uiteindelijk wel in de 1400 extra rpm's om er over te blaffen
Nieuwe variant van het run-flat systeem misschienGTRene schreef:sodeju wat een dikke remschijven![]()
Apolo2 schreef:Nieuwe variant van het run-flat systeem misschienGTRene schreef:sodeju wat een dikke remschijven![]()
Petrolhead Tom schreef:En dan te bedenken dat je zoiets over een jaar of 6 voor een appel en een ei op kunt pikken. :banaan:steve smith schreef:Als je er een keertje eentje tegenkomt met 4 `pijpjes` hoop ik niet voor je dat het op snelweg is. Dan gaat je mond namelijk open vallen van verbazing.Leen schreef:idd, gisteren in duitsland nog over verbaasd dat zo'n 750i ( tenminste dat denk ik met die 2 vierkante eindpijpen ) aardig vooruit ging, ging er minder snel voorbij dan ik vooraf dacht . maar het verschil zat hem uiteindelijk wel in de 1400 extra rpm's om er over te blaffen
Idd wat een afbreuk aan die auto...M@rcel schreef:flikker toch op met die zwarte wielen, is een auto voor volwassen mannen.
Vijf dubbele zwarte spaken, dat had de E34 ook. Als ze er bij deze ook zo'n stroomlijnding op schroeven is er niks aan de hand.M@rcel schreef:flikker toch op met die zwarte wielen, is een auto voor volwassen mannen.
niet goed geslapen Marcel?M@rcel schreef:flikker toch op met die zwarte wielen, is een auto voor volwassen mannen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], MJW en 5 gasten