inderdaad, fraai zoietsromo schreef:Mooiste vind ik die meer dan fantastische symetrische KM teller…………………dat kan nooit verbeterd worden, heerlijk………….

inderdaad, fraai zoietsromo schreef:Mooiste vind ik die meer dan fantastische symetrische KM teller…………………dat kan nooit verbeterd worden, heerlijk………….
M-bitious schreef:Die had ik ook gezien, maar lees dat ze er vaak weer moeilijk afgaan. Ze moeten ook niet te dik zijn, want de bouten op de voorvelgen zitten al aardig gelijk met de velg. Zal eens bij VW kijken. De bouten zouden er zo uit moeten zien. Deze zijn van Kics en zijn geschikt voor BMW. Wel even vragen naar slotbouten.
gekocht bij http://www.tachopix.de" onclick="window.open(this.href);return false;Marc RS4 schreef:Frank heb je die km tellerplaatjes zelf ergens op maat laten kamen of gewoon bij een bedrijfje besteld?
Is ook een nadeel als ze onbehandeld zijn, je haalt de minimale voorspankracht van de bout niet en dus zitten de wielen niet zo vast als BMW dat ooit heeft bedacht...........M-bitious schreef:Dat je een extra laag aanbrengt over de schroefdraad en de tolerantie kleiner wordt. De bout zal dus zwaarder draaien, en beschadigt eerder.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Berry1000RR, beske, Google [Bot], Kadett en 3 gasten