Need For Speed Shift 2 Unleashed
is een zeer vermakelijk en leuke race game het is geen die hard simulatie maar je hebt er wel wat skills voor nodig wil je echt snel zijn.
Hier een gameplay video van mijn snelste lap in de Pagani Zonda R @ de Nurburgring Nordschleife
is een zeer vermakelijk en leuke race game het is geen die hard simulatie maar je hebt er wel wat skills voor nodig wil je echt snel zijn.
Hier een gameplay video van mijn snelste lap in de Pagani Zonda R @ de Nurburgring Nordschleife
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 31 mar 2011, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
Re: Need For Speed Shift 2 Unleashed
Geen handschoenen/overall: -1
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
My thoughts hahahaMartijnGizmo schreef:Geen handschoenen/overall: -1
- Michel P
+1 :banaan:Nutkees schreef:My thoughts hahahaMartijnGizmo schreef:Geen handschoenen/overall: -1
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nee, -1Michel P schreef:+1 :banaan:Nutkees schreef:My thoughts hahahaMartijnGizmo schreef:Geen handschoenen/overall: -1

Ja idd je ziet maar weel die handschoenen schelen toch een paar seconde

-
^^ Oh snap............
-
- Auto: Fun Damn Mentally
6:24
Da's maar 15 seconden langzamer dan Bellof in z'n 956. Bijna net zo snel, kudos

Da's maar 15 seconden langzamer dan Bellof in z'n 956. Bijna net zo snel, kudos

Dankje!Robin schreef:6:24![]()
Da's maar 15 seconden langzamer dan Bellof in z'n 956. Bijna net zo snel, kudos![]()
Gelukkig is dit een heel realistisch spel

- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Plus 1 voor de poster van een gast in een tanktop aan je muur. 

LoL nog nooit gehoord van Bruce Lee ofzoOof schreef:Plus 1 voor de poster van een gast in een tanktop aan je muur.
-
Tuurlijk wel, die gast reed altijd rond in dit dingSebastian Keijmel schreef:LoL nog nooit gehoord van Bruce Lee ofzoOof schreef:Plus 1 voor de poster van een gast in een tanktop aan je muur.

Hier nog maar een snellere poging ;D
Zijn er hier ook nog mensen die beetje rondjes nordschleife doen ion need for speed shift2 ?
Zijn er hier ook nog mensen die beetje rondjes nordschleife doen ion need for speed shift2 ?
- ErikMartijn
Nee, het is echt het dikste kutspel wat ik ooit heb gespeeld... Rijdt voor geen meter. En dan durven ze ook nog te beweren dat het enigszins realistisch is. 

Misschien moet je dan iRacing komen doen heheErikMartijn schreef:Nee, het is echt het dikste kutspel wat ik ooit heb gespeeld... Rijdt voor geen meter. En dan durven ze ook nog te beweren dat het enigszins realistisch is.

alleen jmmr dat daar nog geen nordschleife in zit.
- VLA
Heb het spel ook geprobeerd, maar wat een ruk spel zeg, zelfs voor een arcade game. Ik houd het wel bij GT5 en Iracing.
-
Forza 3 + ring is wel fun! 

- Mari Oh Oh!
Ik vind het anders niet slechter rijden dan GT5(wel even de minimod installeren), als je je stuur(G25) maar goed instelt. Voor de rest voelt alles beter dan GT5, vooral het geluid, de graphics, de UI, het snelheidsgevoel(je moet alleen niet de helmetcam gebruiken) en het voelt niet zo klinisch aan. Het banen aanbod vind ik ook veel leuker. Al die fantasy GT tracks mogen inmiddels bij het oud vuil van mij. De AI van NFS:SU vind ik ook beter, wat alleen niet fijn is, is dat ze soms aan je vastplakken(net als je zelfs soms ook aan de vangrails vastplakt), maar als je netjes rijdt merk je daar niets van. Ik krijg soms zelfs GTR2 en GT Legends flashbacks omdat er best veel banen overeenkomen(o.a. Enna Pergusa, Dijon Prenois, de korte Monza config). Bovendien heb je geen irritante tweedehands dealer en hoef je je ook niet af te vragen of die leuke auto wel een dashboard heeft... Ik speel het in elk geval met meer plezier dan GT5 en zie het als een leuk aanvulling naast de echte sims. Overigens rust mijn reeds betaalde iRacing abonnement ook al een tijdje. Als de Tires 2.0(komt binnenkort) het voor mij niet gaan doen denk ik dat ik daar ook niet meer mee bezig ga.VLA schreef:Heb het spel ook geprobeerd, maar wat een ruk spel zeg, zelfs voor een arcade game. Ik houd het wel bij GT5 en Iracing.
Het is zeker geen sim, maar sim genoeg en in dat genre doet hij het IMHO (zeker met mods) beter dan GT5. Deze speel ik over een jaar vast nog wel eens, GT5 ligt al een paar maanden te slapen.
-
Paul schreef:Weohahahahahahahahahhhah @ ROBIN!!

-
Jij ook prettige kerstdagen en 'n gelukkig 1983 gewenscht.Thommy schreef:Paul schreef:Weohahahahahahahahahhhah @ ROBIN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()