zo mooi dat die wielen zo mooi dicht in de carros blijven...doet ie bij mij alleen voor, achter valt ie wel een meter naar beneden bijwijze van

Interessant deze treffen, op een zondag, kost me geen vrije dag, Dinslaken ligt vlakbij Essen twee en half uurtje rijden911-lover schreef:Net de uitnodiging gekregen van het 1 Mei Porschetreffen te Dinslaken .
Het grootste Europeese ééndags Porschetreffen (vlot over 3000 Porsches)
Daar de 964RS zijn 20 jarig bestaan viert gaan er meer dan 100 van deze wagens aanwezig zijn .
3 jaar geleden hadden ze de langste sliert (wereldrecord) van rijden 30 Jahre Jubi's
Is dat deze toevallig?911-lover schreef:@Joop : Kwestie gewicht klopt het dat de 911R 50kg lichter is (al zeggen mijn statsdat de 911R ook 850kg weegt)
, maar ik heb een vermoeden dat het vermogen van de 911R ook beduidend lager ligt .
En van1450kg beginnen om op 850kg te blijven hangen vind ik al een hele prestatie . Als het vermogen nog standaard zou zijn van de 964 (wat ik sterk betwijfel) is dat 1pk/3,40kg
De 911R heeft 210pk dus 1PK/3,81kg bij 800kg (bij 850kg 1pk/4,05kg)
Kwestie waarde zal de 911R zeker de kroon spannen in dit duel![]()
Vandaag een leuke foto ontvangen die hier perfect thuis hoort . Twee van mijn maten hun wagen staan erop (997 MKII GT3RS en 964RS)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast