Word maar is tijd voor een eigen topic. Ben nu ruim een half jaar in het bezit van deze auto. Mijn 1e eigen auto :banaan: In deze tijd is er al een hoop aangepast. Vooral technisch en nog weinig optisch. Functie gaat bij mij boven uiterlijk dus eerst was de motor aan de beurt. Radiateur was krom getrokken dus is er een nieuwe radiateur geplaatst. 2 weken later sprong het kvs reservoir. Weer alles opgemaakt, kvs reservoir vervangen samen met de waterpomp, thermostaat, spanner en v-snaar. Remmen waren aan vervanging toe dus zijn er OEM BMW performance remschijven geplaatst met nieuwe BMW remblokken. Olie geflushed met Forte Flush en er is nieuwe 5w40 olie in gegaan in de hoop dat het olie verbruik wat omlaag gaat(1 liter op 1500km) Ook is het onderstel aangepakt. Er zijn nieuwe M-tech BMW draagarmen geplaatst met nieuwe M-tech dempers voor en achter en Eibach pro line veren. Afgelopen week is de auto voorzien van een nieuwe Apk en net heb ik de nieuwe velgen geplaatst. Het zijn VMR VB3's 18" geworden in de maat 8.5j en 9.5j ET40 voor en ET33 achter. Wielkasten zijn gerold en voor komen nog spacers en achter past het net. Had graag 19" geplaatst maar had nog 18" banden liggen dus dat vond ik zonde van het geld. Banden zijn 225-40-18 en 255-35-18.
Binnenkant is nog niet zoveel aan gedaan. Is bijna volledig full options. Mis alleen nog stoelverwarming. Heb in beide voorstoelen een OEM BMW oppompbare lendesteun geplaatst. 16:9 nav scherm zat er al in. Heb de MK3 vervangen voor een MK4. Daarnaast heb ik het OEM Harman Kardon systeem in de auto geplaast met subwoofer en versterker. Het M-tech stuur is vervangen voor een M3 stuur.
Hele auto is professioneel gepolijst(door yours truly

) En de binnenkant is helemaal schoongemaakt. Hij word binnenkort nog even opgefrist voor de zomer en zal dan gelijk wat verse foto's maken met het interieur erbij.
Voorlopig niet zoveel mods staan. Een aantal delen moeten over gespoten worden maar daar heb ik geen haast mee. Volgende week komen de OEM M3 spiegels binnen elektrisch opklapbaar. En ik wil binnenkort nog de Vanos revisie laten uitvoeren. Een set OEM Led achterlichten komen er ook nog op. Nieuwe LCM licht al klaar. Op de lange termijn een M3 interieur M-tech bumpers rondom.