VOC mentaliteit

Dit is ons algemene autoforum.
Dennis Cavallino

Re: VOC mentaliteit

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2011, 18:41

Die Holding kan toch ook een lege bv zijn die hij heeft gekocht?

Voor personeel heb je payroll bedrijfjes.

Misschien is ie slimmer dan de meeste ondernemers hier?

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2011, 18:44

ik denk dat ik een van de weinigen op de aardkloot ben die uberhaupt recht heeft op klagen.
Ow ? :?: :mrgreen:
Dennis Cavallino schreef:Die Holding kan toch ook een lege bv zijn die hij heeft gekocht?

Een lege holding met 2 man + directeur op de loonlijst ?
Dit zou zijn bedrijf bv zijn en dan zou ie er nog een lege holding naast moeten hebben om de divident op te storten... Dat doe ikzelf immers ook.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2011, 18:56

Wat ik bedoel is dat ie een lege bv zou kunnen hebben gekocht, waardoor het bedrijf ouder kan zijn dan hijzelf. Toch? Het kan ook de ex-papa bv zijn, maar ik zou zeggen; vraag het hem zelf, zijn nummer staat ook in de kvk database.

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 29 mar 2011, 19:00

En waarom moeten alle gegevens hier open op het forum gezet worden? Weet dat het openbaar in de KVK staat, maar zou jij het fijn vinden als jouw informatie overal op het internet gezet word? Als er info van een mede forummer word neergezet, word dat binnen no time van het forum gehaald door een mod.

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2011, 19:09

Je zegt het zelf al, medeforumer, maar dat is deze jongen niet. Het is een totaal onbekende die een interview afgeeft wat vragen oproept bij mensen. En blijkbaar is het mogelijk tot op zekere hoogte dingen na te kijken of deze kloppen. Als jij je daaraan stoort moet je bij de KVK of de Nederlandse wetgeving zijn. Niet bij degene die het plaatst op dit forum.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 19:10

maarten22 schreef:En waarom moeten alle gegevens hier open op het forum gezet worden? Weet dat het openbaar in de KVK staat, maar zou jij het fijn vinden als jouw informatie overal op het internet gezet word? Als er info van een mede forummer word neergezet, word dat binnen no time van het forum gehaald door een mod.
Je geeft het antwoord zelf al, het is gewoon openbare informatie. Net zoals een Facebook/Hyves/MySpace en allerlei andere fratsen.

edit: spuit 11, dvh was me voor :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Maus335i op 29 mar 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 19:16

Dennis Cavallino schreef:Die Holding kan toch ook een lege bv zijn die hij heeft gekocht?

Dezelfde aannames die jij doet, neem ik ook :mrgreen: alleen ik probeer ze nog enigzins te onderbouwen.

Waarom zou je een lege (plof)BV kopen inclusief alle risico's die er aan hangen, als je bijna 4 miljoen omzet doet? Die 18000 euro kapitaalstorting zal het probleem toch niet zijn....

Ik ken ook ondernemers die het bedrijf van paps overgenomen hebben, maar hun stinkende best doen om de eigen sporen te verdienen. Dat stralen ze ook vaak uit; stukje oprechtheid, beetje terughoudendheid. Daar kan ik niks anders dan respect voor hebben. Evenals diverse forumleden hier die hun hele leven steken in het eigen bedrijf. Ik "pats" ook niet met aantallen personeel/omzet/winst hier en als ik dat wel zou doen, zou ik op dezelfde manier hier doorgelicht worden. Zo'n reactie die je zeg maar kan verwachten als je op probeert te scheppen.

Er zijn hier op DF een aantal leden die in hetzelfde schuitje als meneer zitten of hebben gezeten, jong.. succesvol... zowel als werknemer en/of als ondernemer en dus de klappen van het zweep kennen. Ikzelf ook, en tóch heb ik die nare nasmaak.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 mar 2011, 19:20

Maus335i schreef:Nog sterker, ik denk dat ik een van de weinigen op de aardkloot ben die uberhaupt recht heeft op klagen.
:?:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 mar 2011, 19:22

Maus = held :mrgreen:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 19:26

Robin Hartog schreef:
Maus335i schreef:Nog sterker, ik denk dat ik een van de weinigen op de aardkloot ben die uberhaupt recht heeft op klagen.
Ik bedoelde te zeggen dat ik vind dat ik geen recht van klagen heb. Ik ben gezond, heb van mijn hobby mijn werk gemaakt en zakelijk gaat het voor de wind. Ik heb totaal geen redenen om jaloers te zijn op in TS genoemd bedrijf.

Als je die opmerking verkeerd leest kan hij arrogant overkomen, niet de bedoeling :bag:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 mar 2011, 19:30

Maus335i schreef:
Robin Hartog schreef:
Ik bedoelde te zeggen dat ik vind dat ik geen recht van klagen heb. Ik ben gezond, heb van mijn hobby mijn werk gemaakt en zakelijk gaat het voor de wind. Ik heb totaal geen redenen om jaloers te zijn op in TS genoemd bedrijf.

Als je die opmerking verkeerd leest kan hij arrogant overkomen, niet de bedoeling :bag:
Ah, het woordje 'geen' miste. ;)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 19:36

Oei, kapitaal foutje :oops:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 mar 2011, 19:37

Maus335i schreef:Oei, kapitaal foutje :oops:
Haha, vandaar mijn vraagteken. :mrgreen: Ken 'beuren.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 19:48

maarten22 schreef:En waarom moeten alle gegevens hier open op het forum gezet worden? Weet dat het openbaar in de KVK staat, maar zou jij het fijn vinden als jouw informatie overal op het internet gezet word? Als er info van een mede forummer word neergezet, word dat binnen no time van het forum gehaald door een mod.
Ik heb zijn naam en geboortedatum/plaats verwijderd. Tot zover ben ik het wel met je eens wat betreft gegevens. De rest (telnr., emailadres bedrijf, naam bedrijf) is overal openbaar te vinden.

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 29 mar 2011, 19:51

:thumbup:

Erik335i

Bericht door Erik335i » 29 mar 2011, 20:42

Dennis Cavallino schreef:Voor personeel heb je payroll bedrijfjes.
En waar precies in de cijfers is het geld voor het betalen van dit personeel terug te vinden?
Niet dat ik niet geloof dat het zo kan zijn dat hij 15 man personeel heeft, of het hem niet gun, maar ik ben wel benieuwd hoe dat dan mogelijk is.

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2011, 20:47

dvh schreef:Je zegt het zelf al, medeforumer, maar dat is deze jongen niet. Het is een totaal onbekende die een interview afgeeft wat vragen oproept bij mensen. En blijkbaar is het mogelijk tot op zekere hoogte dingen na te kijken of deze kloppen. Als jij je daaraan stoort moet je bij de KVK of de Nederlandse wetgeving zijn. Niet bij degene die het plaatst op dit forum.

Ow dus als het een medeforummer is, is het ongepast, maar als we lekker een vreemde af kunnen zeiken mag alles neergeplempt worden.
Wat een zielige dubbele moraal zeg.

bahbahbah

JP

Bericht door JP » 29 mar 2011, 20:50

Wie wil patsen in het landelijke journaal, moet ook tegen kritiek kunnen.... :wink:

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2011, 20:57

Die jongen is 18, minder levenservaring als andere mensen die wat langer een bedrijf hebben en ouder zijn.
Die wordt geintervieuwd en er wordt misschien wel wat gestuurd, maar natuurlijk is het dan een patser en blablabla.
Typisch nederlands, kop boven het maaiveld dus trappen maar :sealed:

Erik335i

Bericht door Erik335i » 29 mar 2011, 21:05

Pennucciracing Luco schreef:Die jongen is 18, minder levenservaring als andere mensen die wat langer een bedrijf hebben en ouder zijn.
Die wordt geintervieuwd en er wordt misschien wel wat gestuurd, maar natuurlijk is het dan een patser en blablabla.
Ik volg je even niet, hij krijgt toch juist positieve publiciteit ?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 mar 2011, 21:12

Pennucciracing Luco schreef:Die jongen is 18, minder levenservaring als andere mensen die wat langer een bedrijf hebben en ouder zijn.
Aan de andere kant: hij zou ook niet de eerste zijn die een beetje zit te blaaskaken. Vooral omdat ik nergens onderbouwing van die 15 mensen personeel kan vinden sta ik er wat sceptisch tegenover. Ook die 4 miljoen "verwachte omzet" vind ik een beetje raar... Je kan je kop ook boven het maaiveld uitsteken zonder arrogant te zijn en lulkoek te verkondigen, vaak wordt er dan ook minder van je afgehakt zeg maar ;)

En ach.... zou hij zich iets aantrekken van mijn commentaar? Lijkt me niet toch :mrgreen: Als het wél waar is heeftie een mooie avond nu.

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2011, 21:26

Erik335i schreef:
Ik volg het ook niet. Loos commentaar.
Ow dus als het een medeforummer is, is het ongepast, maar als we lekker een vreemde af kunnen zeiken mag alles neergeplempt worden.
Maak je niet druk, voor jou maken we een uitzondering ! :lol:

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2011, 21:40

dvh schreef:
Erik335i schreef:
Ik volg het ook niet. Loos commentaar.
Maak je niet druk, voor jou maken we een uitzondering ! :lol:
Goh, grapjas, met mensen die jouw mentaliteit hebben wil ik niet eens geassocieerd worden.
Dat je het niet kan volgen komt misschien omdat jezelf de grootste onzin uitkraamt :roflol:

dvh

Bericht door dvh » 29 mar 2011, 21:48

Pennucciracing Luco schreef:
Goh, grapjas, met mensen die jouw mentaliteit hebben wil ik niet eens geassocieerd worden.
Begrijp ik, dat is veel te confronterend voor je !
Daarbij, ik vraag er ook niet om.. stel je voor zeg.

WJ

Bericht door WJ » 30 mar 2011, 15:24

Het is iig een leuke reclame stunt. :)

Plaats reactie