Klopt, zag er netjes uit. Maar dacht jij een Fries was? Maar hoorde dat je geboren en getogen bent in AssenAndre schreef:Volgens mij word de race vandaag om 11.55 uitgezonden op SBS 6 even kijken dus!

Klopt, zag er netjes uit. Maar dacht jij een Fries was? Maar hoorde dat je geboren en getogen bent in AssenAndre schreef:Volgens mij word de race vandaag om 11.55 uitgezonden op SBS 6 even kijken dus!
Hoorde vandaag het bericht André! Sterkte met het verlies, ik denk dat je een goede vriend hebt verloren.Andre schreef:Thx voor alle reacties.
En voor 2011 sta ik altijd klaar voor Eugene dat is prioriteit nr 1.
In Memoriam: Eugène Janssen
Vandaag bereikte ons het trieste nieuws dat een van ons meest gewaardeerde coureurs Eugène Janssen vrijdag 25 maart is overleden. Zoals waarschijnlijk bij velen bekend streed Eugène jarenlang met een zeer positieve instelling de strijd tegen zijn ziekte. Na vele chemokuren en veel tegenslagen heeft Eugène het gevecht helaas verloren.
Eugène maakte in 2004 zijn debuut in de Dutch Supercar Challenge. Bij Team Normex van de familie Van Os werd samen met Patrick Snel gereden met een BMW 328I. Het duo behaalde in dat seizoen een dertiende plaats in de Sport-divisie. Ook in 2005, 2006 en 2007 kwam Eugène met de BMW 328I uit voor Team Normex. Het hoogtepunt voor Eugène was het kampioenschap dat hij samen met Rolf van Os in 2006 behaalde in de Sport-divisie.
Vanaf 2008 reed Eugène Janssen mee in de Supersport II-divisie. Albi Engineering bouwde voorafgaand aan het seizoen voor Eugène een schitterende BMW Z4M GT op, waarmee de jaren daarna vele podiumplaatsen werden behaald. Helaas moest Eugène de laatste jaren in verband met zijn ziekte regelmatig een race missen, maar als ook maar de mogelijkheid zich aandeed stond hij er altijd. Het tekende de vechtlust van Eugène.
Een van mijn persoonlijk mooiste herinneringen aan Eugene was de overwinning samen met André de Vries tijdens de afgelopen Finaleraces op Assen in oktober 2010. We wisten van zijn zwakke conditie en er was niemand wie we deze overwinning meer gunden dan Eugène. Op het nippertje wisten ze de equipe Henk Thuis en Ted van Vliet met 0.773 seconden voor te blijven en daarmee mocht hij op de hoogste plek op het podium samen met André plaats nemen. Ik heb hem zelden gelukkiger gezien.
Het bleek zijn laatste race, wat blijft zijn alle goede herinneringen aan een zeer inspirerend persoon met een onverwoestbaar optimisme en een sportman in optima forma.
Wij wensen Anne-Marie, overige familie, vrienden en alle overige bekenden van Eugène veel sterkte met dit moeilijke verlies.
De herdenkingsdienst zal plaatsvinden op woensdag 30 maart 2011 om 19.30 uur in de Koekbouw / CHV, N.C.B.-laan, bedrijvennummer 1575, 5462 EG Veghel. Voorafgaand aan de herdenkingsdienst zal er vanaf 18.00 uur gelegenheid zijn om persoonlijk afscheid te nemen.
Eugène wordt in besloten kring begraven.
U kunt Uw medeleven betuigen op http://www.eugenejanssen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op onze site hebben we de In Memoriam ook geplaatst, waar u een reactie en/of herinnering kunt achterlaten.
Inderdaad, een hoogstandje...een mooi moment van toen.Tristan schreef:Gecondoleert.![]()
@Andre: Bijzonder dat jij samen met Eugene 1 van zijn mooiste momenten hebt gegeven/beleefd.
Die waren dan ook moeilijk te missen.Dutch schreef:Zag de overlijdensadvertenties vanochtend in de krant staan. Triest...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten