[29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
- Joost
Re: [29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
Hielke, dat lijkt mij top, bedankt voor het aanbod alvast.
ik heb het filmpje van Andre al meerder malen bekeken, vanavond als ik de tijd ervoor heb nog maar een paar keer bekijken.
Tot morgen.
ik heb het filmpje van Andre al meerder malen bekeken, vanavond als ik de tijd ervoor heb nog maar een paar keer bekijken.
Tot morgen.
- Raymond S.
Hielke kan/mag ik ook gebruik maken van jou aanbod? Voor mij word het ook de eerste keer Assen 

- Hielke
Is geen probleem, zolang je auto maar in technisch goede staat is doe ik het graag.Raymond S. schreef:Hielke kan/mag ik ook gebruik maken van jou aanbod? Voor mij word het ook de eerste keer Assen
Hou er (geldt dus ook voor Joost) wel rekening mee dat ik pas tegen 14.00 aanwezig ben. Kun je zolang niet wachten dan is Andre waarschijnlijk ook wel bereid je de juiste lijnen en rempunten te laten zien.
- RVV
Hou er (geldt dus ook voor Joost) wel rekening mee dat ik pas tegen 14.00 aanwezig ben
Met oostenwind duurt het ook wel even Heerenveen -> Assen

- Petrolhead Tom
- Hielke
Maak er maar grapjes over. Ik analyseer me al helemaal te pletter. Verwachte windrichting is nu optimaal. Ik ga een aantal mensen op het stuk naar Ramshoek bang maken!

- Petrolhead Tom
Ik ben uitzonderlijk benieuwd naar je verrichtingen Hielke. Paulusma al gebeld met het weer, het weer, en dan nu het weer van.......Morgen.
- GTRene
we moeten dus tot na 14u wachten...
rijd ik eerst wel een paar rondjes warm
hopelijk blijft het droog zoals voorspelt...woensdag ist regen, hopelijk ist niet te snel hier.
http://www.prospeed.de/wetter/rennstrec ... nl&ort=108" onclick="window.open(this.href);return false;
I'm ready and packed
auto wielen en vloeistoffen check e.d. en helm/handschoenen alvast achterin, even als de quitclaim? met handtekening, morgen wat smallere schoenen aan, staan ook al klaar
hopelijk is het tankstation daaro open smiddags.
rijd ik eerst wel een paar rondjes warm

hopelijk blijft het droog zoals voorspelt...woensdag ist regen, hopelijk ist niet te snel hier.
http://www.prospeed.de/wetter/rennstrec ... nl&ort=108" onclick="window.open(this.href);return false;
I'm ready and packed

auto wielen en vloeistoffen check e.d. en helm/handschoenen alvast achterin, even als de quitclaim? met handtekening, morgen wat smallere schoenen aan, staan ook al klaar

hopelijk is het tankstation daaro open smiddags.
- Knot
Wordt volgens mij prachtig weer, shirtje aan en knallen maar... of is lang verplicht (zoals bij bmw circuitclub)?
- Downforce Hans
Met jou kapsel is er altijd wel iemand die bang isHielke schreef:Maak er maar grapjes over. Ik analyseer me al helemaal te pletter. Verwachte windrichting is nu optimaal. Ik ga een aantal mensen op het stuk naar Ramshoek bang maken!

- Remmie
Lekker
morgen

- lida dijkstra
Ik ga er vanuit dat het tankstation geopend is? Weet iemand dat?
- Knot
Lijkt me wel toch en anders zat er genoeg vlak buiten de poort volgens mij. Ook even kijken op de heenreis om m nog even vol te gooien vlak voor TT circuit voor de zekerheid mocht het toch niet open zijn.
Morgen gaan we het verschil tussen Conti Sportcontact 2 en 3 meemaken op 1 as helaas... koop alleen nog maar gebruikte banden van bekenden, gek*t op marktplaats ben ik klaar mee, was dus 1 van de SC2 die een bult had, geknapt in de wang. Dus gelukkig lag er nog een SC3 in het rek bij de bandenboer, weliswaar 4,5mm tegen de 6,5mm van de andere band maar je moet wat.
Vind het zelf met 6mm lekkere rijden dan 8,5mm vandaar dat ik op marktplaats kijk maar op deze manier ben ik er meteen helemaal klaar mee!
Morgen gaan we het verschil tussen Conti Sportcontact 2 en 3 meemaken op 1 as helaas... koop alleen nog maar gebruikte banden van bekenden, gek*t op marktplaats ben ik klaar mee, was dus 1 van de SC2 die een bult had, geknapt in de wang. Dus gelukkig lag er nog een SC3 in het rek bij de bandenboer, weliswaar 4,5mm tegen de 6,5mm van de andere band maar je moet wat.
Vind het zelf met 6mm lekkere rijden dan 8,5mm vandaar dat ik op marktplaats kijk maar op deze manier ben ik er meteen helemaal klaar mee!
-
-
Iemand nog een tip voor een laptimer voor Android? Neem de Performancebox ook mee, maar misschien ook leuk om te kijken wat er met de telefoon mogelijk is.
- GTRene
op de site lijkt het of ie open is...en anders als ik me niet vergis kun je daar met pin ook onbemand tanken? weet niet zeker maar schiet me te binnen dat ik dacht zoiets gezien te hebbenlida dijkstra schreef:Ik ga er vanuit dat het tankstation geopend is? Weet iemand dat?

ik ga dus niet voordien tanken

ik gun het Assen circuit wel dus tank liefste dan daar 8)
- Petrolhead Tom
Rene hoe doe jij dat morgen? Samen oprijden? Marco en ik rijden over duitsland. 

- GTRene
Petrolhead Tom schreef:Rene hoe doe jij dat morgen? Samen oprijden? Marco en ik rijden over duitsland.

nope, ik rijd solo "binnendoor" en dan bij Ommen de lange vrij rechte weg op naar het hoge Noorden

see you guys tomorrow

ben er tussen 12 en 12.30u
als ik daar zie dat bv de pomp toch niet geopend is en of niet onbemand/pin kan, dan rijd ik na wat stinten rijden ff Assen in naar die BP is 4<>5km ofzo.
maar denk dat de pomp wel open is, fingers crossed

- Knot
Had ik het nou al gevraagd, moeten er 1 of 2 of geen sleepogen met aanwijspijl op/in de auto zitten?
Als ik mn eigen filmpje van vorige keer (pas 2e keer op Assen en de 1e keer met eigen auto), zitten zat fouten in maar volgens mij kan je met deze auto nooit de lijnen van Andre rijden, althans niet effectief.
- Stuur anders in en belast de banden te veel (pushen) waardoor ik iets tever naar binnen uitkom richtin Strubben.
- Ruskenshoek moet ik ook iets eerder in zodat de 2e bocht naar links mooier loopt
- Mandeveen iets rustiger, kreeg soms overstuur waardoor ik niet in 1 stuuruitslag door kon
- Ramshoek in tik ik het hoekje links bij aanrijden, zie ik Andre in het midden, ik maak de bocht scherper dan hij is zo.
Verkeer is misschien 1 sec, minimaal dus maar die andere 2 sec liggen zeker bij plaatsen en insturen. Denk dat er voor mij maximaal een 2m10 in kan zitten met deze auto in zn straatsetup op straatbanden en mijn kunde.
Als ik mn eigen filmpje van vorige keer (pas 2e keer op Assen en de 1e keer met eigen auto), zitten zat fouten in maar volgens mij kan je met deze auto nooit de lijnen van Andre rijden, althans niet effectief.
- Stuur anders in en belast de banden te veel (pushen) waardoor ik iets tever naar binnen uitkom richtin Strubben.
- Ruskenshoek moet ik ook iets eerder in zodat de 2e bocht naar links mooier loopt
- Mandeveen iets rustiger, kreeg soms overstuur waardoor ik niet in 1 stuuruitslag door kon
- Ramshoek in tik ik het hoekje links bij aanrijden, zie ik Andre in het midden, ik maak de bocht scherper dan hij is zo.
Verkeer is misschien 1 sec, minimaal dus maar die andere 2 sec liggen zeker bij plaatsen en insturen. Denk dat er voor mij maximaal een 2m10 in kan zitten met deze auto in zn straatsetup op straatbanden en mijn kunde.
- @iko
Ik zou maar eens een beetje gaan sturen ipv naar je telefoon kijkenRuben schreef:Iemand nog een tip voor een laptimer voor Android? Neem de Performancebox ook mee, maar misschien ook leuk om te kijken wat er met de telefoon mogelijk is.

- Laurens
Volgens het reglement aan de voor EN achterzijde aangegeven door een pijl. En om baansluiting te verkorten adviseer ik iedereen om dat dan ook te doen... Anders duurt het erg lang en is de kans op beschadigen van de auto bij het wegslepen aanwezig...Knot schreef:Had ik het nou al gevraagd, moeten er 1 of 2 of geen sleepogen met aanwijspijl op/in de auto zitten?
Moet ik er wel gelijk bij zeggen dat ik ook nog geen pijlen heb, maar al wel sleepogen

- JP
Veul plezier morgen, allemaal..... 

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Ik heb trackmaster gedownload, werkt wel, alleen niet op de achtergrond als je ook de camera aanzet..Ruben schreef:Iemand nog een tip voor een laptimer voor Android? Neem de Performancebox ook mee, maar misschien ook leuk om te kijken wat er met de telefoon mogelijk is.
- ErikMartijn
Oant moarn! Neem ook wel even een fototoestelletje mee, kijken of ik nog wat fatsoenlijke plaatjes kan schieten....
- Gijs.
Ik heb er zin in, videocamera's liggen aan de opladers! Mochten jullie iemand met een videocameratje / eastpak-rugtas zien lopen en mocht je zin hebben in een gesprekje > spreek me gerust aan!
Tot morgen!
Tot morgen!