Het 'grote' Blackberry Topic
-
Re: Het 'grote' Blackberry Topic
Ik krijg binnenkort van een bekende van me voor een lachwekkend bedrag een Blackberry 9700. Omdat ik geen nieuw telefoon abbo wil ga ik hier Vodafone Blackberry prepaid derop gooien, waardoor ik kan pingen internetten etc. zonder abbo.
Wat voor games en programmas zijn er voor te krijgen? Games? En wat voor navigatie? Gewoon google maps of is er beter te krijgen? (of zit het standaard erop ofzo ?).
Wat voor games en programmas zijn er voor te krijgen? Games? En wat voor navigatie? Gewoon google maps of is er beter te krijgen? (of zit het standaard erop ofzo ?).
- Mr. Blue Eyes
google maps werkt prima
-
Maar dat is niet "stand-alone", je hebt wel internet ervoor nodig? Dat word wel problematisch in het buitenland...
Google maps heb ik op mijn MDA Compact 3 en zelfs daarop werkt het erg goed. Maar je moet internet hebben.
Google maps heb ik op mijn MDA Compact 3 en zelfs daarop werkt het erg goed. Maar je moet internet hebben.

- Individual
Gelukkig kun je nu Blackberry Protect downloaden in de appworld. Hiermee kun je vanaf de PC je blackberry traceren, locken of alle data verwijderen.Individual schreef:Mocht je telefoon ooit in de verkeerde handen terechtkomen, heb je dus wel een groot probleem.
- Mr. Blue Eyes
Thx voor de tip, gelijk gedaan en werkt super :banaan:
-
- Auto: M3P, 130i
To Blackberry or not?
Waarom dient een BB bundel afgesloten te worden om gebruik te maken van email? Op mijn ouderwetse iphone vul ik mijn imap gegevens in en klaar... Geen extra (data)kosten.
Waarom dient een BB bundel afgesloten te worden om gebruik te maken van email? Op mijn ouderwetse iphone vul ik mijn imap gegevens in en klaar... Geen extra (data)kosten.
- Martijn_bmw
ben ik ook wel benieuwd naar...
de nokia E72 die ik had kon bijv. driving-fun forum niet laden door te weinig geheugen dat moet ik natuurlijk niet hebben
maar de vele smartphones met touchscreens vind ik ook niks, ik kan niet overweg met het typen op een touchscreen
dus misschien een BB??
de nokia E72 die ik had kon bijv. driving-fun forum niet laden door te weinig geheugen dat moet ik natuurlijk niet hebben

maar de vele smartphones met touchscreens vind ik ook niks, ik kan niet overweg met het typen op een touchscreen

dus misschien een BB??
- Mr. Blue Eyes
heb nooit een iphone gehad maar daar zal je toch ook gewoon een internet abbo voor moeten afsluiten?
ik heb de torch zowel touch als toetsenbord en hij bevalt mij prima
ik heb de torch zowel touch als toetsenbord en hij bevalt mij prima
-
- Auto: M3P, 130i
Klopt. iPhone is tel abbo + inet bundel.
Kies je voor BB dan is het tel abbo + inet bundel + BB bundel. Ben erachter datndiensten als email en ping anders niet werken...
Kies je voor BB dan is het tel abbo + inet bundel + BB bundel. Ben erachter datndiensten als email en ping anders niet werken...

- Mr. Blue Eyes
je moet niet een inet bundel en een bb bundel afsluiten, alleen een bb bundel is genoeg 14,95 ex ofzo ?
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
12,95 ofzoiets bij T-Mobile geloof ik uit mijn hoofd.
BlackBerry werkt met een aparte e-mailcliënt die standaard niet wordt ondersteund, vandaar dus dat je een apart internetabonnement voor de BB nodig hebt.
Krijg je gelijk een e-mailadres bij (althans, wel bij T-Mobile) die ik vervolgens nooit meer gebruik.
Heb nog een mailadres dat via een exchange server werkt en jawel.. dat werkt dus niet op mijn toestel en werkte wel altijd op ouderwetse Nokia's
Heb de 9800 Torch nu een klein halfjaar en ben er nog altijd hartstikke blij mee.
Bellen, smsen, internetten, noem het maar op wat ie kan gaat allemaal erg goed en de batterij gaat ook nog relatief lang mee.
Kan zelf niet echt wennen aan het typen op een touchscreen, dus het uitschuifbare toetsenbord is een hele uitkomst en het hele toestel voelt aardig degelijk aan
BlackBerry werkt met een aparte e-mailcliënt die standaard niet wordt ondersteund, vandaar dus dat je een apart internetabonnement voor de BB nodig hebt.
Krijg je gelijk een e-mailadres bij (althans, wel bij T-Mobile) die ik vervolgens nooit meer gebruik.
Heb nog een mailadres dat via een exchange server werkt en jawel.. dat werkt dus niet op mijn toestel en werkte wel altijd op ouderwetse Nokia's

Heb de 9800 Torch nu een klein halfjaar en ben er nog altijd hartstikke blij mee.
Bellen, smsen, internetten, noem het maar op wat ie kan gaat allemaal erg goed en de batterij gaat ook nog relatief lang mee.
Kan zelf niet echt wennen aan het typen op een touchscreen, dus het uitschuifbare toetsenbord is een hele uitkomst en het hele toestel voelt aardig degelijk aan
- Martijn_bmw
overigens de nieuwe nokia E6 lijkt me ook wel wat 
en idd zoals je zegt, typen op een touchscreen, ik blijf er ruzie mee houden

en idd zoals je zegt, typen op een touchscreen, ik blijf er ruzie mee houden

- Tristan
Wordt nu langzamerhand wel geïrriteerd over de storing bij RIM.
Ik moet morgen voor 2 dagen naar Duitsland maar ben toch enigszins afhankelijk van e-mails.
Meer mensen die nu echt er problemen mee krijgen?

Ik moet morgen voor 2 dagen naar Duitsland maar ben toch enigszins afhankelijk van e-mails.
-
Meer in de zin dat ik wat met mensen af wil spreken waar ik alleen de ping van heb, en ze nu dus niet kan bereiken..
Ben het nu wel een beetje zat dat ik steeds geen internet heb, maar echte problemen krijg ik er niet door..

Ben het nu wel een beetje zat dat ik steeds geen internet heb, maar echte problemen krijg ik er niet door..
- Erik dB
Tristan schreef:Wordt nu langzamerhand wel geïrriteerd over de storing bij RIM.![]()
Yup, internet werkt niet, emails komen sporadisch door en worden at random verzonden. Niet handig

- Petrolhead Tom
Wat hierboven gezegd wordt zeg maar. Niet dat het me geld kost of ik mijn werk er niet door kan doen maar vind het wel vreselijk irritant.
- Michel P
Toont maar weer aan hoe kwetsbaar het is dat alles via de RIM server verloopt!
Michel
Michel
- duifjes.com
Tsja....Rimmen........what a nameMichel P schreef:Toont maar weer aan hoe kwetsbaar het is dat alles via de RIM server verloopt!
Michel

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Michel P schreef:Toont maar weer aan hoe kwetsbaar het is dat alles via de RIM server verloopt!
Een telefoonbouwert die providertje loopt te spelen. Altijd -1
http://www.channelweb.nl/nieuws.jsp?id=4215156" onclick="window.open(this.href);return false;
- Downforce Hans
Mijn magnetron doet in ieder geval iets wat een BB niet doet " ping"
- Martijn_bmw
Downforce Hans schreef:Mijn magnetron doet in ieder geval iets wat een BB niet doet " ping"

- Sjoerd
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe modellen van Blackberry?
Een aantal mensen die ik ken loopt al rond met de nieuwe bold; ze zijn er erg tevreden over behalve dat de batterij nog slechter is dan de torch.
Ik las iets over 2 nieuwe Torch modellen; zijn dit nog sliders of alleen met touchscreen?
Een aantal mensen die ik ken loopt al rond met de nieuwe bold; ze zijn er erg tevreden over behalve dat de batterij nog slechter is dan de torch.
Ik las iets over 2 nieuwe Torch modellen; zijn dit nog sliders of alleen met touchscreen?
- Tristan
Torch = schuif
Touch = volledig touchscreen
Touch = volledig touchscreen
- Mr. Blue Eyes
de nieuwe torch is alleen touch helaas
en BB kan niet concurreren op alleen touch niveau
en BB kan niet concurreren op alleen touch niveau
-
Iemand anders ook last van lags tussen versturen en ontvangen van berichten op ping en whatsapp van tussen de 30 seconden en een minuut? Voor de storing geen last van, nu doet alles traag en moeilijk..