[29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
- @iko
Re: [29-03-2011] DF @ TT Circuit Assen deel I
Peter/Rico, is het restaurant open?
- Peter Tunissen
Yes, als het goed is, is dat gewoon geopend.
En weer een last minute update van de deelnemers in de openingspost; maar er mogen nog steeds wat rijders bij komen hoor!
En weer een last minute update van de deelnemers in de openingspost; maar er mogen nog steeds wat rijders bij komen hoor!

- Joost
Ik ga proberen ook naar Assen te komen dinsdag. Nog nooit gereden op Assen en dat moet er maar eens van komen.
Vanaf hoe laat kan er ingeschreven worden?
- martijnsud
Blijven de bandenstapels ook staan, die de apex weergeven?
(net zoals in de demo rondje van Andre)
Help natuurlijk voor de leken om de ideale rijlijn onder de knie te krijgen.
Martijn
(net zoals in de demo rondje van Andre)
Help natuurlijk voor de leken om de ideale rijlijn onder de knie te krijgen.
Martijn
- Peter Tunissen
Ok leuk; ik ben heel benieuwd naar je Clio; was vrijdag ook op Zandvoort, maar heb hem niet gezien.Joost schreef:Ik ga proberen ook naar Assen te komen dinsdag. Nog nooit gereden op Assen en dat moet er maar eens van komen.
Vanaf 12 uur is er sowieso iemand van de organisatie aanwezig.

Martijn, dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker, maar normaal gesproken staan die dingen er bij circuitdagen wel en bij races niet, dus ik vermoed van wel.
En anders gewoon dat filmpje 20x achter elkaar bekijken morgenavond, dan kun je de lijnen ook dromen.

- @iko
Of gewoon achter Andre aan tuffenPeter Tunissen schreef: En anders gewoon dat filmpje 20x achter elkaar bekijken morgenavond, dan kun je de lijnen ook dromen.

- GTRene
owja, is het tankstation ook open?
staat nu 45km op men tellert...komt een kleine 100 bij, dus na een paar rondjes zou ik wat kunnen gebruiken
zou dus handig zijn als ie los is
staat nu 45km op men tellert...komt een kleine 100 bij, dus na een paar rondjes zou ik wat kunnen gebruiken

zou dus handig zijn als ie los is

- RVV
Is geregeldAiko schreef:Peter/Rico, is het restaurant open?

- Hielke
Denk dat de bandenstapels er dinsdag ook staan.
Mocht de zwarte Punto Evo diesel dinsdag ook op een bandenstapel lijken dan kan ik me dat gezien het bedeesde tempo van de auto indenken. Ik zal jullie slechts enkele ronden in de weg rijden. Probeer je me net als bij een bandenstapel links of rechts te passeren dan is er niks aan de hand
Mocht de zwarte Punto Evo diesel dinsdag ook op een bandenstapel lijken dan kan ik me dat gezien het bedeesde tempo van de auto indenken. Ik zal jullie slechts enkele ronden in de weg rijden. Probeer je me net als bij een bandenstapel links of rechts te passeren dan is er niks aan de hand

Laatst gewijzigd door Hielke op 27 mar 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Rijdende bandenstapel 

- GTRene
misschien kan Hielke de voorrijder zijn die de aansnijpunten laat zien, hij op volle snelheid
en de voor Assen nwe rijders kunnen het wellicht nog volgen (als ze op het rechte stuk weer bijtrekken
we kunnen geen 1M voorijder huren/betalen, wat dat betreft mooi opgelost, Hielke krijgt zo volgelingen , groupie

en de voor Assen nwe rijders kunnen het wellicht nog volgen (als ze op het rechte stuk weer bijtrekken

we kunnen geen 1M voorijder huren/betalen, wat dat betreft mooi opgelost, Hielke krijgt zo volgelingen , groupie

- Snipe
Echt iets om naar toe te levenHielke schreef:Mocht de zwarte Punto Evo diesel dinsdag ook op een bandenstapel lijken dan kan ik me dat gezien het bedeesde tempo van de auto indenken. Ik zal jullie slechts enkele ronden in de weg rijden.

- Hielke
Toeschouwers kunnen er op het rechte stuk ook extra lang van genietenSnipe schreef:Echt iets om naar toe te levenHielke schreef:Mocht de zwarte Punto Evo diesel dinsdag ook op een bandenstapel lijken dan kan ik me dat gezien het bedeesde tempo van de auto indenken. Ik zal jullie slechts enkele ronden in de weg rijden.

De Performance Box zal het nadien allemaal uitwijzen.
Edit: zie net op buienradar dat de verwachte windrichting Zuid is. Dat zou weer gunstiger zijn. Ook is mooi weer voorspeld. Het jachtseizoen kan geopend worden en ik jaag het hele veld dinsdag voor me uit

Laatst gewijzigd door Hielke op 27 mar 2011, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- @iko
Als je 147 km/u voor insturen Ramshoek zit, hoef je dus niet te remmen. En ligt je max speed dus ná Ramshoek...
- Hielke
In theorie Aiko. In de praktijk verwacht ik door de wrijving in de Ramshoek juist enkele km's te verliezen. Ik zou er inderdaad probleemloos volgas in moeten kunnen.Aiko schreef:Als je 147 km/u voor insturen Ramshoek zit, hoef je dus niet te remmen. En ligt je max speed dus ná Ramshoek...
- Luco
Hielke, na het rechte stuk achteraan, gewoon de chicane rechtdoor nemen, kan makkelijk dan heb je de wind mee en moet de 150 mogelijk zijn 

- Hielke
Ik merge niet graag met de echte bandenstapels Luco. En bovendien, het is de DSC nietPennucciracing Luco schreef:Hielke, na het rechte stuk achteraan, gewoon de chicane rechtdoor nemen, kan makkelijk dan heb je de wind mee en moet de 150 mogelijk zijn

- Luco
Je hebt daar toch de uitloopstrookHielke schreef:Ik merge niet graag met de echte bandenstapels Luco. En bovendien, het is de DSC nietPennucciracing Luco schreef:Hielke, na het rechte stuk achteraan, gewoon de chicane rechtdoor nemen, kan makkelijk dan heb je de wind mee en moet de 150 mogelijk zijn

- Remmie
Heb de E36 nog even ge-upgrade.
Heb hem gestroomlijnde AST-stickers gegeven op de voorschermen.
Nu rij ik dus definitief voor L*L als Hielke mij voorbij komt met de olie stokert
Heb hem gestroomlijnde AST-stickers gegeven op de voorschermen.
Nu rij ik dus definitief voor L*L als Hielke mij voorbij komt met de olie stokert

-
Nou ze hebben net ff gekeken en het bleek de uitlaat te zijn die rammeltGTRene schreef:echt in de bocht een extra geluid van de assen of alleen bij rechtuit een lager geluid?arnold naber schreef:verdorie.. er is me een wiellager naar de klote..Of een aandrijfas maar dat lukt me niet meer te fixxen voor as. dinsdag.. Dan maar CPZ de 13e
en ik had nog wel zoveel zin..

Arnold
- Joost
Is het voorrijden van Hielke een grap of gaat dit daadwerkelijk gebeuren?
Ik zou graag een paar rondjes achter iemand aanrijden die de weg een beetje kent.
Ik zou graag een paar rondjes achter iemand aanrijden die de weg een beetje kent.
- Hielke
Is geen grap hoorJoost schreef:Is het voorrijden van Hielke een grap of gaat dit daadwerkelijk gebeuren?

Maar ik ben absoluut geen fan van voorrijden of treintje rijden tijdens vrij rijden sessies op trackdays. De deelnemers van het treintje zijn, behalve dat ze onnodig langzaam rijden, ook teveel met de anderen uit het treintje bezig. Er kunnen dan makkelijk "situaties" met achterliggers ontstaan die tempo rijden en er voorbij willen. Treintje rijden komt vaak voor tijdens merken club trackdays. Iedereen rijdt dan treintje en dan is er niks aan de hand.
Je leert 100 keer meer door een rondje of een paar rondjes op de passagiersstoel naast een tempo rijder te zitten. Of ik dat ben laat ik aan jou over. Het beste is dat ik een paar rondjes het roer van je mooie Clio overneem of als je dat liever niet hebt dat je een paar rondjes met mij in de Punto meerijdt. Lijkt je dat wat dan hoor ik het wel.
Ik heb in ieder geval zin in Assen 8)
- Knot
Filmpje(s) kijken doet wonderen hoor om lijnen te leren.
Ik zit persoonlijk niet op een treintje te wachten met 100km/u achter een punto diesel op eco bandjes waardoor je de ramshoek niet eens op topsnelheid zou kunnen nemen.... hoe moet je dat in gaan halen als snellere rijder?
Ik zit persoonlijk niet op een treintje te wachten met 100km/u achter een punto diesel op eco bandjes waardoor je de ramshoek niet eens op topsnelheid zou kunnen nemen.... hoe moet je dat in gaan halen als snellere rijder?
- Snipe
Overigens schijnt Hielke met zijn Punto niet de enige stardriver te zijn. Het gerucht gaat dat Kevin Abbring met een Zilhouette aanwezig zal zijn.
- Luco
Er zullen er meer zijn die met de Zilhouette gaan rijden