+1000Metchu schreef:ik snap niet dat deze vraag gesteld moet worden...
GT-R!!!!
al was die GT-R ROZE met PAARSE stippen!

+1000Metchu schreef:ik snap niet dat deze vraag gesteld moet worden...
GT-R!!!!
al was die GT-R ROZE met PAARSE stippen!
indobesar schreef:LoL @ Dúitse degelijkheid...GT-R is abnormaal goed voor die prijs.
Wat is overigens de "klasse" die ervan af straalt Rico?
Zo'n RS 5 heeft wel serieus een premium brochure: gebonden, met harde kaft.steve smith schreef:WTF doet Audi in dat lijstje? Enige wat er premium aan is blijft de kartonnen kaft van de folder.
+1Tom schreef:De GT-R natuurlijk.
Een V8 die verveelt ? Ik kan het mij niet voorstellenNiels schreef:De RS5 is mooi en klinkt geweldig maar in de praktijk is een 3.0TDI aldanniet met chip een betere keuze volgens mij. Het is en blijft een auto die je gewoon dagelijks gaat rijden en dan verveelt zo'n V8. :
Klinkt heel zinnig. Mijn keuze? Never nooit niet de Audi! Ik heb er een stukje in mogen rijden maar absoluut niet mijn auto, maar ja, ik heb dan ook een handicap.Niels schreef:De RS5 is mooi en klinkt geweldig maar in de praktijk is een 3.0TDI aldanniet met chip een betere keuze volgens mij. Het is en blijft een auto die je gewoon dagelijks gaat rijden en dan verveelt zo'n V8. Je benut nooit het potentieel en je blijft aan de pomp staan. Ik zie het een beetje als een M5, gaaf tot dat de lol er af is en je jezelf afvraagt waarom je in godsnaam geen 535D hebt genomen![]()
De Datsun for me please![]()
Hahahahahahahaha Post van het jaar?steve smith schreef:WTF doet Audi in dat lijstje? Enige wat er premium aan is blijft de kartonnen kaft van de folder. Voor de rest gewoon een Seat/Skoda met extra LED's....... Rij een 5 jaar oude A8 diagonaal een stoep op en je vraagt je af welk interieurdeel er NIET kraakt. Marcel's beschrijving is de enige juiste: Aldi.
En de andere merken in die klasse's kunnen dat niet?Marc RS4 schreef:De GT-R....
Ik als Audi man moet eerlijk toegeven dat de RS5 het net-niet is voor dat geld.
Verder moet mij ff van het hart dat Audi makkelijk een sportwagen kan bouwen die ALLE andere auto's in die klasse doet verbleken maar waarom doen ze dat niet......
*denkt in gedachten aan een RS5 met de V10 Bi-Turbo van de RS6*
Petrolhead Tom schreef:Hahahahahahahaha Post van het jaar?steve smith schreef:WTF doet Audi in dat lijstje? Enige wat er premium aan is blijft de kartonnen kaft van de folder. Voor de rest gewoon een Seat/Skoda met extra LED's....... Rij een 5 jaar oude A8 diagonaal een stoep op en je vraagt je af welk interieurdeel er NIET kraakt. Marcel's beschrijving is de enige juiste: Aldi.
Jan had een w12 en daar mankeerde na een jaar of 4 anders genoeg aan.Marc RS4 schreef:Petrolhead Tom schreef:Hahahahahahahaha Post van het jaar?steve smith schreef:WTF doet Audi in dat lijstje? Enige wat er premium aan is blijft de kartonnen kaft van de folder. Voor de rest gewoon een Seat/Skoda met extra LED's....... Rij een 5 jaar oude A8 diagonaal een stoep op en je vraagt je af welk interieurdeel er NIET kraakt. Marcel's beschrijving is de enige juiste: Aldi.
Wederom een lachwekkende post van Steve....wij hebben een A8 van 2003 met bijna 2 ton op de teller en afgezien van een lekkende luchtbalg kraakt er NIX aan dat ding.
+1Leen schreef:Audi doet me helemaal nix , kan er niet warm voor lopen . te steriel . nul emotie .
GT-r oogt lomp ,en ontbeert het mooie italiaanse designer lijnenspel , maar ik zou hem toch wel willen proberen 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten