Bij toeval vond ik deze site/dit forum.......net wat ik zocht.....allemaal Petrolheads bij elkaar.....

Ik ben zelf een grote autoliefhebber........met een kleine voorkeur voor VW......

Mijn naam is Jacco,ben van bouwjaar '68 en er zit net weer een nieuwe APK op dus mag weer een jaartje door......
Ik woon samen met m'n vriendin,1 hond,3 katten en een stuk of 12 koi's acht die achter in de vijver zwemmen.
Ik ben in het bezit van een VW Golf Plus uit 2005 en een VW Golf 1 uit 1982.

Binnenkort de zwarte 17" winterset er weer onder zodat de 18" opgeknapt kan worden(stralen,poedercoaten enzo)
De Golf 1 wordt met kleine regelmaat ook gewoon bereden......staat nog in de 1e lak,slechts enkele dingen heb ik er aan gedaan.....verlagingssetje,wat kleine chroom details....een paar verschillende setjes velgen heb ik erbij....
De plannen die ik er mee heb is o.a. een ander blok bouwen met motorcarberateurs en nu als eerste ben ik met de remmerij bezig.....er komen remklauwen van een Opel Astra GSI16v onder...

Als het met de motor gelukt is wil ik 'm graag helemaal overlaten spuiten enzo zodat ie daarna weer piekfijn er uit ziet en perfect loopt........
Hier staat ie op de Zeldzame Pirelli P2 velgen (de zomerset)
Inmiddels zit de winterset er weer onder ....de bekendere "P" Pirellivelgen...
Ook ben ik voorzitter van Team VW-Speed.nl.
Team VW-Speed is ergens in 2003 of 2004 (officieel) opgericht en nog steeds groeiende....
Het is een landelijke VW-club...ook hebben we 1 Duitser en 1 belg in ons midden..

Onze website heeft imiddels meer dan 40000 foto's online en er wordt goed bezocht door bezoekers uit NL en alle ons omringende landen.
Ook organiseren wij elk jaar in ieder geval de VW-speed MidwinterMeeting die in de VW-scene bekend staat als de "seizoensopener".
check: http://www.vw-speed.nl
Groeten Jacco