Present: Wackojacco

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Wackojacco

Present: Wackojacco

Bericht door Wackojacco » 07 nov 2010, 10:58

Heyhoi,

Bij toeval vond ik deze site/dit forum.......net wat ik zocht.....allemaal Petrolheads bij elkaar..... :clap:
Ik ben zelf een grote autoliefhebber........met een kleine voorkeur voor VW...... :wink:

Mijn naam is Jacco,ben van bouwjaar '68 en er zit net weer een nieuwe APK op dus mag weer een jaartje door......
Ik woon samen met m'n vriendin,1 hond,3 katten en een stuk of 12 koi's acht die achter in de vijver zwemmen.

Ik ben in het bezit van een VW Golf Plus uit 2005 en een VW Golf 1 uit 1982.

:df: De Golf Plus is de daily......alleen witte 18" (de zomervelgen) eronder,beetje geluid erin,een paar carbon dingetjes onder de motorkap....binnenkort nog 5cm naar beneden en dat was het wel zo'n beetje.

Binnenkort de zwarte 17" winterset er weer onder zodat de 18" opgeknapt kan worden(stralen,poedercoaten enzo)

Afbeelding

Afbeelding

De Golf 1 wordt met kleine regelmaat ook gewoon bereden......staat nog in de 1e lak,slechts enkele dingen heb ik er aan gedaan.....verlagingssetje,wat kleine chroom details....een paar verschillende setjes velgen heb ik erbij....

De plannen die ik er mee heb is o.a. een ander blok bouwen met motorcarberateurs en nu als eerste ben ik met de remmerij bezig.....er komen remklauwen van een Opel Astra GSI16v onder... :hmmm: :wink:

Als het met de motor gelukt is wil ik 'm graag helemaal overlaten spuiten enzo zodat ie daarna weer piekfijn er uit ziet en perfect loopt........

Hier staat ie op de Zeldzame Pirelli P2 velgen (de zomerset)
Afbeelding

Inmiddels zit de winterset er weer onder ....de bekendere "P" Pirellivelgen...

Ook ben ik voorzitter van Team VW-Speed.nl.
Team VW-Speed is ergens in 2003 of 2004 (officieel) opgericht en nog steeds groeiende....
Het is een landelijke VW-club...ook hebben we 1 Duitser en 1 belg in ons midden.. :roflol:
Onze website heeft imiddels meer dan 40000 foto's online en er wordt goed bezocht door bezoekers uit NL en alle ons omringende landen.
Ook organiseren wij elk jaar in ieder geval de VW-speed MidwinterMeeting die in de VW-scene bekend staat als de "seizoensopener".

check: http://www.vw-speed.nl

Groeten Jacco :hosanna:
Laatst gewijzigd door Wackojacco op 07 nov 2010, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Xave30

Re: Present: Wackojacco

Bericht door Xave30 » 07 nov 2010, 11:00

Welkom hier Jacco,

RJay

Bericht door RJay » 07 nov 2010, 14:47

Welkom op DF :mrgreen:

Wackojacco

Bericht door Wackojacco » 25 mar 2011, 09:05

Zo eindelijk mijn velgen klaar en de schroefset gemonteerd............ :)

De Witte MB Italia velgen hadden wat lak en stoeprandschade......en met een ET van 35 vond ik ze toch iets te ver uitsteken.

Dus de ET 5mm af laten draaien....de stoeprandschade laten wegwerken en opnieuw stralen en poedercoaten in het Wit.

Een FK-Highsport schroefset gemonteerd en een flink eind omlaag geschroeft........zag er perfect uit... :roll: 8)
Helaas is onze woonplaats gezegend met heeeeel veel drempels dus was ik genoodzaakt om 'm toch iets hoger te zetten......m'n vriendin vond het toch niet zo prettig om elke keer van de vreemde blikken te krijgen als ze schrapend over een drempel reed :hmmm: :roflol:

Dus heel iets hoger,maar toch nog een strakke look vind ik zelf..........

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de huidige stand......
Afbeelding

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 25 mar 2011, 09:59

Welkom! Gave plus! :D

Wackojacco

Bericht door Wackojacco » 25 mar 2011, 10:41

Thanks.....

Misschien spot je nog wel eens een keer.........ik woon in Eibergen , werk in Hengelo , kom met regelmaat ook in Enschede....wonen een paar maten van me....... :df:

RJay

Bericht door RJay » 27 mar 2011, 18:40

Staat 'm niet slecht, wel agressief :thumbup:

Plaats reactie