Mercedes C-klasse, is het wat?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Luc B

Re: Mercedes C-klasse, is het wat?

Bericht door Luc B » 20 mar 2011, 22:39

Vrijdag-avond introductie bijwonen van 't nieuwe beestje. En zaterdag proefrit in maken , eveneens in de niewe SLK. Ben benieuwd, alles wat ik lees is toch best lovend en staat mij wel aan. achja, we zullen zien

Starred

Bericht door Starred » 22 mar 2011, 18:35

Vriend van me wil een C-klasse estate. Bij de configuratie van de C-estate zoals hij hem het mooist vindt (business-pakket + avantgarde-pakket + amg-pakket + xenon + 18”) moest ie te veel bij betalen en daar had ie geen zin in. Hij wil daarom kiezen tussen of het AMG pakket of xenon + 18” velgen.

Wat is de beste keuze?

sitechris
Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI

Bericht door sitechris » 22 mar 2011, 18:58

xenon vind ik wel een must bij premium automobielen. En icm 18 inch velgen is de auto optisch toch wel flink af. Dan zou ik AMG pakket achterwege laten. Maar.......AMG pakket is ook zeker niet te versmaden.

Starred

Bericht door Starred » 23 mar 2011, 14:08

Dit is trouwens wel erg gaaf gedaan, kan je heel goed zien hoe het model er rijdend in een bepaalde kleur en configuratie uit ziet in real life:

http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... lipfocus=1

Zou elk merk moeten hebben!

GTRene

Bericht door GTRene » 23 mar 2011, 14:41

mooi zeg :df:
je eigen film maken met de kleur en velgen die je kiest 8)

Joop

Bericht door Joop » 23 mar 2011, 22:46

Erg gaaf gedaan... :clap:

Knot

Bericht door Knot » 24 mar 2011, 09:52

Prachtig gedaan, ff amg pakket erop, juisten kleur, starten en gaan..... alleen in die tunnel v6 geluid terwijl hij maar een enkel uitlaatje heeft, daar hadden ze ff op moeten letten.

Echter, belangrijkste, die bergweggetjes aan het einde, waar is dat??????

Starred

Bericht door Starred » 25 mar 2011, 10:05

Product-informatie: C-Klasse Limousine met 20% bijtelling

Met veel plezier en trots willen wij u hierbij mededelen dat de nieuwe generatie C-Klasse Limousine vanaf productiemaand juli 2011 een uitvoering met 20% bijtelling zal krijgen!

De fabriek in Duitsland heeft de CO2-uitstoot van de C 220 CDI Limousine handgschakeld met 1 gram terug weten te dringen. Vanaf productiemaand juli zal de C 220 CDI Limousine dus leverbaar zijn met 116 gram uitstoot per kilometer en daarmee valt hij dus precies in de 20% bijtellingscategorie.

In de komende weken zullen wij u verder informeren omtrent de definitieve prijspositionering van de C 220 CDI Limousine met 20% bijtelling. Alle af-fabriek opties die de uitstoot beïnvloeden (zoals Estate uitvoering, automaat of grotere wielen in een line) zullen effect hebben op het bijtellingspercentage. Daarom moet u ervan uitgaan dat het in de basis een standaard handgeschakelde C 220 CDI Limousine betreft met 5kw (7pk) minder vermogen.

Panda de Beer

Bericht door Panda de Beer » 26 mar 2011, 15:34

Starred schreef:
Product-informatie: C-Klasse Limousine met 20% bijtelling

Met veel plezier en trots willen wij u hierbij mededelen dat de nieuwe generatie C-Klasse Limousine vanaf productiemaand juli 2011 een uitvoering met 20% bijtelling zal krijgen!

De fabriek in Duitsland heeft de CO2-uitstoot van de C 220 CDI Limousine handgschakeld met 1 gram terug weten te dringen. Vanaf productiemaand juli zal de C 220 CDI Limousine dus leverbaar zijn met 116 gram uitstoot per kilometer en daarmee valt hij dus precies in de 20% bijtellingscategorie.

In de komende weken zullen wij u verder informeren omtrent de definitieve prijspositionering van de C 220 CDI Limousine met 20% bijtelling. Alle af-fabriek opties die de uitstoot beïnvloeden (zoals Estate uitvoering, automaat of grotere wielen in een line) zullen effect hebben op het bijtellingspercentage. Daarom moet u ervan uitgaan dat het in de basis een standaard handgeschakelde C 220 CDI Limousine betreft met 5kw (7pk) minder vermogen.
Als ik zo naar de prijslijst kijk is het wel gek dat bij de benzinemotoren de 7-trapsautomaat zorgt voor een significante daling van de CO2-uitstoot (C180 handbak 157, 7Gtronic 148), maar bij de diesels dus kennelijk niet.

Anyway, de facelift is mooi geworden. Ik twijfelde over een vrij kale C250CGI of een nieuwe C180. Maar na het zien van de facelift twijfel ik niet meer. De prefacelift had een interieur dat niet misstond in een Vectra, maar de facelift heeft echt een mooi interieur. Mooie materialen, echt aluminium, het nepleer is veel mooier geworden en het nieuwe stuurtje is echt geweldig.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 30 mei 2013, 20:45

Heeft iemand ervaring met de w204 is deze qua kwaliteit weer terug op het oude bekende niveau van Mercedes waar ze hun naam groot mee hebben gemaakt?

Plaats reactie