Op vakantie naar Amerika
- Knot
Re: Op vakantie naar Amerika
Fries toch?
Hebben iets bij (ons).
Hebben iets bij (ons).
-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Leuk topic: ik ga in juni op vakantie naar Amerika, maar dan rondje Oostkust. Mijn vriendin en ikzelf willen wat Amerikaanse geschiedenis opsnuiven (burgeroorlog e.d.) dus beginnen onze Amerika verslaving met de Oostkust (Florida kennen we overigens al). Westkust volgt 2 jaar later wel een keer 
De reis
Dag 1,2 en 3 NY City
Dag 4 Harrisburg (Amish Country). Bezoeken ook Gettysburg, slagveld van de burgeroorlog.
Dag 5 en 6 Washington DC. Hotel in centrum geboekt, kost wat meer, maar wel lekker praktisch.
Dag 7 (via Arlington) naar Williamsburg (oude historische stad)
Dag 8 Naar Roanoke. Pakken wat van de Blue Ridge Parkway mee (was laatst in Top Gear)
Dag 9 en 10 Hotel in Ashville. Rondkijken in Smokey Mountains en oaar leuke dorpen daar.
Dag 11 Charleston. Stad met veel historie.
Dag 12 en 13 Jekyll Island. Onderweg nog even kijken in Savannah. Zitten in erg cool hotel http://www.jekyllclub.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dag 14 St Augustine. Spaansachtig stadje in Florida. Willen lekker langs de kust van Jekyll naar St Augustine cruisen.
Dag 15 t/m 22: Orlando. Zitten in resort. Verder daar bekende werk. Epcot weer eens bezoeken (top!), Magic Kingdom etc. Ga ook nog een dagje een musclecar huren (Orlando) en dan even op en neer naar de Gulfcoast en lekker toeren. Streek is best de moeite waard daar.
Huurauto is helaas geen musclecar of cabrio. Die mag je alleen huren als je ze op zelfde locatie terugbrengt. Nu dus maar de grootste klasse genomen, Cadillac STS/SLS of Lincoln Town Car. Ik hoop wel op de Caddilac. Vind ik coolere auto. Maar de Town Car mag op zich ook wel, is wel echte Amerikaanse deinende zeeboot. In Europa brandhout, maar in Amerika wel gepast vervoer
Heb alles vooraf geboekt bij Jan Doets Tours. Is niet goedkoop, maar heb geen zin om ter plekke nog hotels te zoeken. Nu weet ik vooraf waar ik aan toe ben (en het is leuk om vast vooraf je hotels via internet te bekijken
.

De reis
Dag 1,2 en 3 NY City
Dag 4 Harrisburg (Amish Country). Bezoeken ook Gettysburg, slagveld van de burgeroorlog.
Dag 5 en 6 Washington DC. Hotel in centrum geboekt, kost wat meer, maar wel lekker praktisch.
Dag 7 (via Arlington) naar Williamsburg (oude historische stad)
Dag 8 Naar Roanoke. Pakken wat van de Blue Ridge Parkway mee (was laatst in Top Gear)
Dag 9 en 10 Hotel in Ashville. Rondkijken in Smokey Mountains en oaar leuke dorpen daar.
Dag 11 Charleston. Stad met veel historie.
Dag 12 en 13 Jekyll Island. Onderweg nog even kijken in Savannah. Zitten in erg cool hotel http://www.jekyllclub.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dag 14 St Augustine. Spaansachtig stadje in Florida. Willen lekker langs de kust van Jekyll naar St Augustine cruisen.
Dag 15 t/m 22: Orlando. Zitten in resort. Verder daar bekende werk. Epcot weer eens bezoeken (top!), Magic Kingdom etc. Ga ook nog een dagje een musclecar huren (Orlando) en dan even op en neer naar de Gulfcoast en lekker toeren. Streek is best de moeite waard daar.
Huurauto is helaas geen musclecar of cabrio. Die mag je alleen huren als je ze op zelfde locatie terugbrengt. Nu dus maar de grootste klasse genomen, Cadillac STS/SLS of Lincoln Town Car. Ik hoop wel op de Caddilac. Vind ik coolere auto. Maar de Town Car mag op zich ook wel, is wel echte Amerikaanse deinende zeeboot. In Europa brandhout, maar in Amerika wel gepast vervoer

Heb alles vooraf geboekt bij Jan Doets Tours. Is niet goedkoop, maar heb geen zin om ter plekke nog hotels te zoeken. Nu weet ik vooraf waar ik aan toe ben (en het is leuk om vast vooraf je hotels via internet te bekijken

- MartijnGizmo
En niet geheel onbelangrijk: de Town Car doet 0 tot 60mph in 8,2s... in z'n achteruit! 

- Joh@n
Brabant denkErik dB schreef:Dit hoor ik wel vaker (niet specifiek voor de laptopArjan B schreef:Joh@n schreef:. We hebben de laptop bij.). Op school hebben ze me altijd geleerd dat je iets "mee neemt" en niet "bij hebt". Waar komt het "bij hebben" vandaan?
Puur uit interesse overigens, verder no offence.

-
De laptop bij hebben klinkt toch ook veel beter dan de laptop mee hebben
Kan best Brabants zijn

Kan best Brabants zijn

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Offtopic: brabanders zijn sowieso raar, ze rijden dagelijks 'aan', terwijl ik dat toch liever niet doe, en als ze ergens naast zitten zitten ze er langs
.
Ontopic: ik zit een half uurtje boven NY. Had verwacht dat het kouder zou zijn dus dat scheelt. Weeeer een Hyundai als rental.

Ontopic: ik zit een half uurtje boven NY. Had verwacht dat het kouder zou zijn dus dat scheelt. Weeeer een Hyundai als rental.
- Arjan B
Brabanders hebben ook, de laptop bijG Kolkman schreef:Offtopic: brabanders zijn sowieso raar, ze rijden dagelijks 'aan', terwijl ik dat toch liever niet doe, en als ze ergens naast zitten zitten ze er langs.

New York is niet vlakbij Californië, maar veel plezier in NY.
Gisteren helaas een prent mogen ontvangen van de Highway patrol, hij kwam tegemoet rijden, we hadden nog niks door, totdat de auto omkeerde en de sirene en lichten aangingen. We voelde ons wel even net als criminelen.
We zijn benieuwd hoe dat in z'n werk gaat. In het document staat dat het voor gaat komen, maar nergens kunnen we het bedrag vinden.
- G Kolkman
Heh
.
Gisteren naar Boston geweest, eergisteren naar NYC. Heb overwogen 3 dagen langer te blijven om naar de Niagara Falls te kunnen (is nog 6 uur rijden vanaf hier dus te extreem voor 1 dag) maar het wil hyperberoerd weer worden die dagen (0-5 graden, regen & sneeuw) dus heb vooralsnog niet zoiets van 'JAAAAAH!'. Wel jammer
.

Gisteren naar Boston geweest, eergisteren naar NYC. Heb overwogen 3 dagen langer te blijven om naar de Niagara Falls te kunnen (is nog 6 uur rijden vanaf hier dus te extreem voor 1 dag) maar het wil hyperberoerd weer worden die dagen (0-5 graden, regen & sneeuw) dus heb vooralsnog niet zoiets van 'JAAAAAH!'. Wel jammer

- Niels
- Auto: Prius+
Zeker jammer maar goed, je kunt ook in NL zitten natuurlijk 

- Maus335i
Thanks voor je tip! We hebben de rit (behoorlijk heh) aangepast. Yellowstone is er uit, maar de rit LA/LV is er wel in gebleven. Dit is een "stukje" van 266 mijl en als hardcore DFer heb ik (hebben wij overigens) geen problemen met een beetje toeren. Lekker de hele dag over zo'n rit doen, overal en nergens stoppen en foto's maken/eten etc.Niels schreef:Sla Yellowstone over Maurice. Je hebt te weinig tijd en in mei kan het weer daar ontzettend tegenvallen. In een keer van LV naar LA zou ook niet mijn voorkeur hebben trouwensVan LA naar SF in een dag over highway 1 is niet te doen imho. Dan zal je over de 5 moeten, minder mooi maar dan wil het wel.
12-16 mei San Francisco (rondrit tourbus, alcatraz, giants game, santa cruz)
16 mei naar Fish Camp (269 mijl / 5,5 uur)
17 mei Glacier Point en richting Reno (240 mijl / 5 uur)
18 mei naar Bonneville Salt Flats (407 mijl / 6 uur)
18 - 19 mei overnachten Salt Lake City
19 mei naar Las Vegas (419 mijl / 6,5 uur)
19 - 21 mei Las Vegas (hooverdam, shows etc.)
21 mei naar Grand Canyon (279 mijl / 5 uur)
21 - 22 mei Grand Canyon (Horse Shoe Bend)
22 terug naar Las Vegas (279 mijl / 5 uur)
22 - 23 mei Las Vegas
23 naar Los Angeles (266 mijl / 4,5 uur)
23 - 27 mei Los Angeles (dag bustour, dodgers game, sixflags/disney, hollywood sign etc. en beaches)
http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... F8&t=h&z=7
2275 mijl / 3600km. Redelijk veel, maar aan de andere kant hebben we 2 weken de tijd. Normaliter rij ik in 1 ruk van Leeuwarden naar Barcelona wat ook al snel 1800km is. Je wil niet fulltime rijden, maar een beetje toeren heeft niemand van ons problemen mee. Het blijft ook een roadtrip

- Niels
2200ml in twee weken is prima te doen
Ik bedoelde van Grand Canyon in een keer naar LA, dat is echt te ver. LV - LA in een dag is prima te doen. De Horseshoe bend is in Page niet in Grand Canyon. Zoals je de reis nu hebt uitgestippeld sla je GC over?
Heen en weer van LV naar GC is onlogisch, het kost je alleen maar tijd
Ik zou van SLC naar Torrey rijden, van Torrey naar Page, van Page naar GC en van GC naar LV:
http://maps.google.com/maps/empw?url=ht ... mbed&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het stuk van Page naar Torrey is werkelijk schitterend! Je komt ook langs Bryce wat je eventueel nog kunt bezoeken als je daar tijd en behoefte voor hebt. Van Torrey naar SLC over de door mij aangegeven route is ook ontzetten mooi
En schrijf de route eens uit als:
Dag 1 A'dam - SF
Dag 2 SF - Reno
Dag 3 Reno - SLC
etc.
Dan kom je soms tot de ontdekking dat het toch niet helemaal past zoals je in gedachten hebt. Rij je bijvoorbeeld van Reno naar SLC via de Salt Flats? Dat is een best ritje namelijk.

Heen en weer van LV naar GC is onlogisch, het kost je alleen maar tijd

http://maps.google.com/maps/empw?url=ht ... mbed&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het stuk van Page naar Torrey is werkelijk schitterend! Je komt ook langs Bryce wat je eventueel nog kunt bezoeken als je daar tijd en behoefte voor hebt. Van Torrey naar SLC over de door mij aangegeven route is ook ontzetten mooi

En schrijf de route eens uit als:
Dag 1 A'dam - SF
Dag 2 SF - Reno
Dag 3 Reno - SLC
etc.
Dan kom je soms tot de ontdekking dat het toch niet helemaal past zoals je in gedachten hebt. Rij je bijvoorbeeld van Reno naar SLC via de Salt Flats? Dat is een best ritje namelijk.
- Niels
Mocht je bij Texaco in Tusayan (Grand Canyon) tanken dan is het verstandig om cash te betalen: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... to#p567727" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maus335i
Over het algemeen betaal ik meestal met cash @ wazige gebieden in Amerika. Sowieso altijd voltanken vlak voor vertrek, zodat je niet halverwege stil hoeft te staan. Anyway, wederom thanks voor de tipNiels schreef:Mocht je bij Texaco in Tusayan (Grand Canyon) tanken dan is het verstandig om cash te betalen: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... to#p567727" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb je route (advies) ter harte genomen en de route aangepast naar je voorstel. Heen en terug over dezelfde weg naar Vegas wilde ik eerst voorkomen door via Phoenix naar LA te rijden, maar dit is een betere optie! Ik zal de route van de week nog even voluit schrijven.
Overigens wil ik bij voorkeur een grote SUV (veel bagage), maar zo makkelijk is het helaas niet. Dollar/Thrifty heeft nog een Chevrolet Tahoe vrij voor 957 dollar of 700 euro via holidaycars.nl. Hertz heeft nog een Ford Expedition "or similar" (niet via de website, alleen als je belt) beschikbaar, maar kost 3500 dollar. Een van de "similar" SUV's is diezelfde Chevrolet Tahoe weer, wat een verschil in prijzen

Je gaat je dan toch afvragen waar het in zit... Hertz in San Francisco nog eens bellen van de week.
- Niels
Bij huurauto's is het de moeite om een aanbieding te zoeken. 700,- lijkt me een hele goede deal voor een SUV met name omdat je deze ergens anders inlevert dan dat je ophaalt. Laat je geen extra verzekering aansmeren, dat gaat qua prijs helemaal nergens over en die auto is gewoon WA natuurlijk.
Op zich hoef je nergens een overnachting te reserveren vooraf maar ik zou me nog wel even verdiepen in Yosemite. Daar schijn je wel te moeten reserveren gezien de populariteit, zijn niet alle wegen altijd open etc.
Als je de route uitschrijft en je kunt nog wat schuiven dan kun je eventueel overwegen om van LV naar LA te reizen via Death Valley.
Man ik krijg er zelf al weer zin in

Op zich hoef je nergens een overnachting te reserveren vooraf maar ik zou me nog wel even verdiepen in Yosemite. Daar schijn je wel te moeten reserveren gezien de populariteit, zijn niet alle wegen altijd open etc.
Als je de route uitschrijft en je kunt nog wat schuiven dan kun je eventueel overwegen om van LV naar LA te reizen via Death Valley.
Man ik krijg er zelf al weer zin in

- G Kolkman
Da's wel een goeie, toen ik het las dacht ik 'beetje onzin, wij kwamen overal plenty overnachtingsmogelijkheden tegen' om me vervolgens te realiseren dat nadat we het park uitreden we tot 10 uur 's avonds (en dan is het al donker) naar een campeerplek gezocht hebbenNiels schreef:Op zich hoef je nergens een overnachting te reserveren vooraf maar ik zou me nog wel even verdiepen in Yosemite. Daar schijn je wel te moeten reserveren gezien de populariteit, zijn niet alle wegen altijd open etc.
:

- Robin Hartog
Even een bumpje.
Ik ga dit jaar twee keer op vakantie in Amerika, eerst met mijn ouders en 4/5 maanden later met mijn zus.
Met mijn ouders wil ik het volgende sowieso bezoeken:
- Los Angeles omgeving (hollywood sign, bevery hills, misschien Malibu, misschien Orange County en sowieso de Santa Monica Pier);
- Death Valley (nu wat beter, Devils Golf Course o.a.);
- Monument Valley;
- Misschien nog Bryce of Zion National Park;
- Phoenix.
Deze dingen sowieso en we moeten eindigen in Flagstaff, Arizona. (Daar ga ik dan studeren).
Vervolgens ga ik in december met mijn zus naar Miami (dat deel is zeker).
Weten jullie misschien een mooie route voor deel 1 (met m'n ouders) en wellicht nog wat bezienswaardigheden/clubs/stranden @ Miami?
Thnx!
Ik ga dit jaar twee keer op vakantie in Amerika, eerst met mijn ouders en 4/5 maanden later met mijn zus.
Met mijn ouders wil ik het volgende sowieso bezoeken:
- Los Angeles omgeving (hollywood sign, bevery hills, misschien Malibu, misschien Orange County en sowieso de Santa Monica Pier);
- Death Valley (nu wat beter, Devils Golf Course o.a.);
- Monument Valley;
- Misschien nog Bryce of Zion National Park;
- Phoenix.
Deze dingen sowieso en we moeten eindigen in Flagstaff, Arizona. (Daar ga ik dan studeren).
Vervolgens ga ik in december met mijn zus naar Miami (dat deel is zeker).
Weten jullie misschien een mooie route voor deel 1 (met m'n ouders) en wellicht nog wat bezienswaardigheden/clubs/stranden @ Miami?
Thnx!

- Niels
Hoeveel tijd heb je voor deel 1? Ik wil wel ff wat in elkaar puzzelen voor je
Wat ga je studeren btw??

- Robin Hartog
Zeg maar 3 weken, max. 3,5.
Thnx alvast!
Ik ga computer science 'studeren' daar.

Ik ga computer science 'studeren' daar.

- Niels
Gaaf!
ff uit de losse pols een ruw opzetje waar je zelf ff een tijdplanning aan vast moet hangen:
LA
LA - San Fransisco
SF - SF
SF - Yosemite
Yosemite - Death V.
DV - Las Vegas
LV - LV
LV - Zion
Zion - Bryce
Bryce - Torrey (Capitol Reef)
Torrey - Moab
Moab - Moab => Arches en Canyon lands
Moab - Monument Valley (overnacht in The View, niet goedkoop wel schitterend)
MV - Page
Page - Page (Horseshoe, antelope canyon, Lake Powel)
Page - Flagstaff via Grand Canyon
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 753418&z=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou Sedona nog even meepakken voordat je in Flagstaff eindigt. In Page en Moab kun je ook nog wel een dagje extra inplannen aangezien je mooie dingen kunt zien daar. Wat zoek je in Phoenix?
Op http://www.allesamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; is ook veel info te vinden

ff uit de losse pols een ruw opzetje waar je zelf ff een tijdplanning aan vast moet hangen:
LA
LA - San Fransisco
SF - SF
SF - Yosemite
Yosemite - Death V.
DV - Las Vegas
LV - LV
LV - Zion
Zion - Bryce
Bryce - Torrey (Capitol Reef)
Torrey - Moab
Moab - Moab => Arches en Canyon lands
Moab - Monument Valley (overnacht in The View, niet goedkoop wel schitterend)
MV - Page
Page - Page (Horseshoe, antelope canyon, Lake Powel)
Page - Flagstaff via Grand Canyon
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 753418&z=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou Sedona nog even meepakken voordat je in Flagstaff eindigt. In Page en Moab kun je ook nog wel een dagje extra inplannen aangezien je mooie dingen kunt zien daar. Wat zoek je in Phoenix?
Op http://www.allesamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; is ook veel info te vinden

-
LA - SF zou ik wel (deels) via de kustweg doen als ik jou was..
Is erg mooi
Is erg mooi

- Robin Hartog
Haha, ben ik nog vergeten te zeggen dat we niet de populaire dingen hoeven te zien zoals SF, Yosemite, Grand Canyon, Bryce, Zion, die hebben we namelijk allemaal al gezien, haha.
Torrey (Capitol Reef) en Lake Powell hebben we nog niet gezien. Dus als je misschien want minder "touristische" dingen hebt, graag!
De HW1 is inderdaad erg mooi KoenM.
Torrey (Capitol Reef) en Lake Powell hebben we nog niet gezien. Dus als je misschien want minder "touristische" dingen hebt, graag!

De HW1 is inderdaad erg mooi KoenM.

- Joh@n
Zou zeggen kijk eens op ontdek-amerika.nl en kies mooie parken uit op je route die niet populair zijn. Staan er echt zoveel op die zeker de moeite waard zijn... 

- Maus335i
Niels, ik heb je tip mbt Torrey ter harte genomen (waarvoor thanks!) en er het volgende van gemaakt:
12 mei aankomst LAX, direct doorrijden naar SF
16 - 17 mei overnachten Fish Camp
17 - 18 mei overnachten Reno
18 mei naar Bonneville Salt Flats (407 mijl / 6 uur) doorrijden naar Salt Lake City (108 mijl / 1,5 uur)
19 mei naar Escalante via Green River Utah, Hanksville en Torrey (352 mijl / 6,5 uur)
19 - 20 mei in Escalante overnachten
20 mei naar Grand Canyon Village via Page / Horse Shoe Bend (326 mijl / 6,5 uur)
20 - 21 mei overnachten Grand Canyon Village
21 mei naar Las Vegas (277 mijl / 5 uur)
21 mei tot 24 mei Las vegas
24 mei naar Los Angeles (285 mijl / 4,5 uur)
24 tot 27 mei LA (dag bustour, dodgers game, sixflags/disney, hollywood sign etc. en beaches)
De rit Reno naar Salt Flats met eindbestemming SLC is inderdaad een stevige rit. Reno is quite boring volgens de locals, dus een kwestie van alleen slapen daar en weer vroeg in de touwen.
In Las Vegas hebben we het Aria hotel geboekt (ik ben HEEL erg benieuwd) en uiteindelijk toch voor elkaar gekregen om een Caddilac Escalade te bemachtigen bij Hertz. We komen op 12 mei om 11 uur aan op LAX en rijden dan direct door naar SF. Gelukkig kan ik vrij goed slapen in een vliegtuig, dus ik hoop (verwacht) niet teveel last te hebben van een jetlag. Dat heb ik overigens nu wel vanuit NYC, maar dat kwam voornamelijk door die klotekou bij de exit rows. Prachtig veel beenruimte, maar zonder deken (vriendin ingepikt) is het KOUD
en dat slaapt moeilijk.
Ohja, de reden waarom we vliegen op LAX en niet SF is omdat die Escalade alleen gehuurd kon worden als pickup en dropoff op LAX is. Dit scheelt ook nog eens ontiegelijk in kosten, omdat er geen dropoff fee (900 dollar) berekend hoeft te worden. Daar heb ik die 380 mijl wel voor over
Het is wel zo nu en dan even doorrijden, maar met 4 coureurs/chauffeurs hoeft dat niet zon probleem te zijn denk ik.
12 mei aankomst LAX, direct doorrijden naar SF
16 - 17 mei overnachten Fish Camp
17 - 18 mei overnachten Reno
18 mei naar Bonneville Salt Flats (407 mijl / 6 uur) doorrijden naar Salt Lake City (108 mijl / 1,5 uur)
19 mei naar Escalante via Green River Utah, Hanksville en Torrey (352 mijl / 6,5 uur)
19 - 20 mei in Escalante overnachten
20 mei naar Grand Canyon Village via Page / Horse Shoe Bend (326 mijl / 6,5 uur)
20 - 21 mei overnachten Grand Canyon Village
21 mei naar Las Vegas (277 mijl / 5 uur)
21 mei tot 24 mei Las vegas
24 mei naar Los Angeles (285 mijl / 4,5 uur)
24 tot 27 mei LA (dag bustour, dodgers game, sixflags/disney, hollywood sign etc. en beaches)
De rit Reno naar Salt Flats met eindbestemming SLC is inderdaad een stevige rit. Reno is quite boring volgens de locals, dus een kwestie van alleen slapen daar en weer vroeg in de touwen.
In Las Vegas hebben we het Aria hotel geboekt (ik ben HEEL erg benieuwd) en uiteindelijk toch voor elkaar gekregen om een Caddilac Escalade te bemachtigen bij Hertz. We komen op 12 mei om 11 uur aan op LAX en rijden dan direct door naar SF. Gelukkig kan ik vrij goed slapen in een vliegtuig, dus ik hoop (verwacht) niet teveel last te hebben van een jetlag. Dat heb ik overigens nu wel vanuit NYC, maar dat kwam voornamelijk door die klotekou bij de exit rows. Prachtig veel beenruimte, maar zonder deken (vriendin ingepikt) is het KOUD

Ohja, de reden waarom we vliegen op LAX en niet SF is omdat die Escalade alleen gehuurd kon worden als pickup en dropoff op LAX is. Dit scheelt ook nog eens ontiegelijk in kosten, omdat er geen dropoff fee (900 dollar) berekend hoeft te worden. Daar heb ik die 380 mijl wel voor over

Het is wel zo nu en dan even doorrijden, maar met 4 coureurs/chauffeurs hoeft dat niet zon probleem te zijn denk ik.
- Robin Hartog
@Maurice: Het schijnt dat je nooit een jetlag heen hebt. Terug naar Amsterdam is killing omdat je dan in de tijd reist zeg maar.
Je mist dus slaap.
Reis ziet er verder goed uit zeg! Misschien jat ik nog wat ideeen.

Reis ziet er verder goed uit zeg! Misschien jat ik nog wat ideeen.

- Niels
Ziet er goed uit Maurice
@Robin:
Maar das wel een beetje meer doorrijden. Wij deden het van en naar Las Vegas in net geen drie weken dus het is te doen

@Robin:
Maar das wel een beetje meer doorrijden. Wij deden het van en naar Las Vegas in net geen drie weken dus het is te doen