Die tijden rijd jij toch ook ongeveer Rene?GTRene schreef:zo is dat, benieuwd of je tussen de 2.30 en 2.40 terecht komt, denk het wel

Die tijden rijd jij toch ook ongeveer Rene?GTRene schreef:zo is dat, benieuwd of je tussen de 2.30 en 2.40 terecht komt, denk het wel
kloptRiceaux schreef:Die tijden rijd jij toch ook ongeveer Rene?GTRene schreef:zo is dat, benieuwd of je tussen de 2.30 en 2.40 terecht komt, denk het wel
GTRene schreef:kloptRiceaux schreef:Die tijden rijd jij toch ook ongeveer Rene?GTRene schreef:zo is dat, benieuwd of je tussen de 2.30 en 2.40 terecht komt, denk het welzo kan ik mooi van de meester de lijnen afkijken
Ik rijd sowieso niet. Of je moet je auto al even willen afstaan.GTRene schreef:wordt vast gezellig, hopelijk mooi weer zodat je ook nog lekker ff langs de baan kan koekeloeren als je ff niet rijd.
ooo das minder...Riceaux schreef:Ik rijd sowieso niet. Of je moet je auto al even willen afstaan.GTRene schreef:wordt vast gezellig, hopelijk mooi weer zodat je ook nog lekker ff langs de baan kan koekeloeren als je ff niet rijd.Maar kom waarschijnlijk wel kijken. Beetje afhankelijk of ik vervoer kan regelen. Aangezien ik nog steeds niet mag rijden op de openbare weg.
Als je een nieuwe Aygo koopt, koop je een tweedehands 107 dan wordt het al een stuk goedkoper.Ruben schreef:De nieuwe DaciaAanschafprijs valt me alleen een beetje tegen, 7500 ex btw en dan moet je zelf nog de racekit erbij bestellen...
Riceaux schreef: Ik kom wel kijken. Vervoer is geregeld. Ik wordt opgehaald
Yeah baby!Remmie schreef:Riceaux schreef: Ik kom wel kijken. Vervoer is geregeld. Ik word opgehaald
your welcome, heb ook nog 2 andere reserveringen staan, dus ff kieke wanneer er een plekkie is, komt vast wel goedRiceaux schreef:Yeah baby!Remmie schreef:Riceaux schreef: Ik kom wel kijken. Vervoer is geregeld. Ik word opgehaaldHeb ook alvast een helm geregeld. René ik reserveer alvast een ritje bij jou
ErikMartijn schreef:Shit rene, ik wist niet dat we van tevoren moesten reserveren!
lijkt me sowieso wel handig voor jeGTRene schreef:ErikMartijn schreef:Shit rene, ik wist niet dat we van tevoren moesten reserveren!ik heb bijna al een secretaresse nodig om het bij te houden
Aiko schreef:lijkt me sowieso wel handig voor jeGTRene schreef:ErikMartijn schreef:Shit rene, ik wist niet dat we van tevoren moesten reserveren!ik heb bijna al een secretaresse nodig om het bij te houden
En een beetje makkelijk te vinden voor iedereenGTRene schreef:yep...en en
Er is nog hoop voor m'n C1Petrolhead Tom schreef:Zo´n aygo cup is trouwens ook een grappige instap klasse zeg!
http://www.acnn.nl/13-PTC__Cup
echt in de bocht een extra geluid van de assen of alleen bij rechtuit een lager geluid?arnold naber schreef:verdorie.. er is me een wiellager naar de klote..Of een aandrijfas maar dat lukt me niet meer te fixxen voor as. dinsdag.. Dan maar CPZ de 13e
en ik had nog wel zoveel zin..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten