@Romo, Victoria Principal was so hot, jesus. De lekkerste uit Dallas en ze kon toen al bijna m'n moder zijn en ik was 15/16.
Jaclyn Smith van Charlie's Angels was imo ook hotter dan Farrah Fawcett toen of Cheryll Ladd.
Audrey Hepburn was ik vergeten, inderdaad mooi koppie ook, hot/sexy? Min of meer....?Niet dat dat de bedoeling was in dit draadje hoor.
Was ook niet haar tijdgeest.
Taylor had wél sexy momenten/looks/outfits in d'r films, en bij de rest van de dames die ik eerst opnoemde en eigenlijk allemaal imo hortness hebben is Audrey Hepburn 'n beetje de 'non'van 't stelletje. Wel 'n mooie non, maar aantrekkelijk voor mij? Niet helemaal.
Claudia Cardinale, Catherine Deneuve, Gina Lolobrigida, Sophia Loren waren allen in de basis wel mooier dan tante Liz, maar ze deed mooi mee.
Heather Locklear was nog jong in Dynasty, maar naarmate ze ouder wordt, wordt ze eigenlijk hotter, net als hopelijk een Doutzen Kroes, een Sylvie Meis en een Yolanthe.
Kijk naar Caroline de Bruin, die is al 45 ofzo en gewoon zo'n mooie sexy dame , mooiste hottest actrice van Nederland, maar die Susan Visser(Vroeger Vlaamsche Pot) en nu Gooise Vrouwen is ook 'n superhottie!
Chantal Janzen wordt trouwens ook steeds lekkerder aantrekkelijker naarmate ze nu de 30 gepasseerd is imo.
:morecoffee: