Standalone DVD speler voor in de auto ZONDER scherm.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
EG

Standalone DVD speler voor in de auto ZONDER scherm.

Bericht door EG » 22 mar 2011, 14:31

Vraagje, is er een DVD speler te koop, standalone zonder scherm zo compact mogelijk zodat die achterin me E39 kan?

Ik weet je hebt er zat met schermpjes, ik weet dat die ook video uit hebben, maar door de beperkte ruimte achterin (en de hitte he!) wil ik een zo compact mogelijke DVD speler. Ding moet alleen DVD's afspelen en uiteraard die tulp uitgangen hebben.

Iemand een idee?

franktastic

Re: Standalone DVD speler voor in de auto ZONDER scherm.

Bericht door franktastic » 22 mar 2011, 17:02

Nieuwste ps3 is redelijk klein, en heb je een heeeeel stuk meer aan!

EG

Bericht door EG » 22 mar 2011, 18:05

Ik ga niet in de auto gamen, en een PS3 is ook niet echt goedkoop te noemen.

Paul

Bericht door Paul » 28 mar 2011, 19:13

Ik had er een van BOSS, din formaat zonder poespas, ideaal voor in de kofferbak

Had je zo mogen hebben, heb hem alleen 2 weken terug weggegooid

sorry

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 28 mar 2011, 19:23

Ik heb hier nog een 6DVD wisselaar liggen voor in de auto met tulp uitgangen. Heb deze een korte tijd via een multimedia-adapter (die hier ook nog ligt) aan m'n navischerm gehangen (in e46). Is dat iets voor je? Is natuurlijk niet heel klein maar pas wel in de standaard cd-wisselaar slede achterin de auto.
Laatst gewijzigd door Tom van H. op 28 mar 2011, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 28 mar 2011, 19:23

dubbel

EG

Bericht door EG » 28 mar 2011, 19:47

Tom van H. schreef:Ik heb hier nog een 6DVD wisselaar liggen voor in de auto met tulp uitgangen. Heb deze een korte tijd via een multimedia-adapter (die hier ook nog ligt) aan m'n navischerm gehangen (in e46). Is dat iets voor je? Is natuurlijk niet heel klein maar pas wel in de standaard cd-wisselaar slede achterin de auto.
Maar dan komt de vraag, kan de auto die DVD wisselaar aansturen? Dus dat je via de stuurbediening gewoon tussen mp3 songs kan wisselen die op de DVD wisselaar zitten, of ga ik nu een beetje te ver ? :mrgreen:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 28 mar 2011, 20:16

EG schreef:
Tom van H. schreef:Ik heb hier nog een 6DVD wisselaar liggen voor in de auto met tulp uitgangen. Heb deze een korte tijd via een multimedia-adapter (die hier ook nog ligt) aan m'n navischerm gehangen (in e46). Is dat iets voor je? Is natuurlijk niet heel klein maar pas wel in de standaard cd-wisselaar slede achterin de auto.
Maar dan komt de vraag, kan de auto die DVD wisselaar aansturen? Dus dat je via de stuurbediening gewoon tussen mp3 songs kan wisselen die op de DVD wisselaar zitten, of ga ik nu een beetje te ver ? :mrgreen:
Alleen volume kan via de stuurbediening, er zit een afstandsbediening bij om de rest te besturen (via menu op scherm). Voor zover ik weet kan geen enkele dvd speler bestuurd worden via de stuurbediening.

Plaats reactie