het kan nog beter marcel ik zit momenteel op 19,3l/100kmM@rcel schreef:Met mijn M5 zit ik nu gemiddeld op 17,36 l/100km / CO2 emission: 405 g/km

het kan nog beter marcel ik zit momenteel op 19,3l/100kmM@rcel schreef:Met mijn M5 zit ik nu gemiddeld op 17,36 l/100km / CO2 emission: 405 g/km
Ik had je nog een pm gestuurd Speedy....speedy25 schreef:het kan nog beter marcel ik zit momenteel op 19,3l/100kmM@rcel schreef:Met mijn M5 zit ik nu gemiddeld op 17,36 l/100km / CO2 emission: 405 g/kmmet mn m5
ff pagina terug zie je dat dat heel rustig woon-werk ritje was en dat ie gemiddeld idd ook 1 op 6 rijdt met uitschieters naar 1 op 4...Hugo Bos schreef:Hoe doe je 1 op 8? Rij je als mn moeder? Ik haal net 1 op 6
Ik vind het nog veel als je bedenkt dat er alleen plastic omheen zit.. 8)Martijn_bmw schreef:zo das nog erg zuining!! zeker voor zo'n 7 liter blok 8)
Knot schreef:
EG,
Je drukt achterin gewoon play en skipt naar het huiste hoofdstuk of nummer, niet vergeten de ondertitels meteen in te stellen in geval van film, even overleg met je passagier door geopend portier en als de film loopt dan smijt je de kofferbak dicht en sprint je naar de bestuurderszetel zet je de stoelverwarming aan en trek je een biertje open..... althans, zo doe ik het altijd.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, ED35, Erik dB, Erminio, mrbbs, Redis, Spinazie, Vanreijmersdal, zegmaarboris en 1 gast