motorolie goedkoper in duitsland?
- duifjes.com
Re: motorolie goedkoper in duitsland?
Moet een auto soms nieuwe olie dan 
- Martin van der Zwaard
Die foto van die E36 318i klopt niet hoor. Tenminste, het is dan misschien een oudere versie want die van mij zag er anders uit. Ik had ook twee sensoren bij de gasklep zitten, net zoals bij de E46.
- Martijn_bmw
dan had je waarschijnlijk ACS er op zittenMartin van der Zwaard schreef:Die foto van die E36 318i klopt niet hoor. Tenminste, het is dan misschien een oudere versie want die van mij zag er anders uit. Ik had ook twee sensoren bij de gasklep zitten, net zoals bij de E46.
- Martin van der Zwaard
Ja klopt. Dat zat er idd op.
- Martijn_bmw
vandaag binnen, kortom kleine week levertijd, goede service en goedkoop :!:Martijn_bmw schreef:Aiko schreef:Als BMW rijder, moet je toch weten dat het BMW logo ook geld waard isMartijn_bmw schreef: hoezo niet?? enige wat ik belangrijk vind is BMW LL-04 codering en 5W30 5W40 of 0W40 (voorschift voor mijn motor). en of het nou in een BMW verpakking zit of niet, BMW maakt toch niet ze eigen olie![]()
das waar maar daar trap ik niet in
![]()
ben voor deze gegaan, voor mij de goedkoopste oplossing omdat ik maar 6 liter nodig heb...:
http://www.fahrzeugoel24.de/de/bmw-mini ... liter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
€ 6,64 per liter, € 3,80 verzendkosten
en nog "originele" BMW olie ook![]()
bestelproces ziet er allemaal netjes uit, ik zal mijn ervaring nog even posten als ik alles binnen heb, bedankt voor zover allemaal
Aanrader dus