ZO lekker dat als je naar buiten loopt je een lekker 6-pitter met sper kan pakken als je daar echt even zin in hebt, GODVER wat heb ik dat gemist de laatste jaren 8)
Net even lekker wezen scheuren, even nergens aan denken, lekker weggetje opzoeken en GAS erop.
Na een half uur ben je uitgeraast en dan sta je voor het stoplicht, stopt er een plastic-fantastic M3 E36 langs je....petten achterstevoren op, beetje stoer kijken, wil een stoplichtsprintje trekken...sja kansloos natuurlijk, dat win ik niet. Dus hem maar laten gaan...
Maar de 2 bochten daarna toch maar even laten zien wie de baas was

Voor mij de eerste keer driften op droog met de Coupe, terug naar 2, voor de bocht even flikken, insturen en GAS, godver wat is dat lekker op droog zeg. (ben normaal alleen een natte drifter

). Stuur maar een halve slag tegen (kleine drifthoeken zijn zo geil 8) ), helemaal door zn bereik heen trekken en op vermogen de drift eindigen. Bocht daarna in zn 3, zelfde verhaal, flikje, insturen en GAS. Nu ietsje dwarser om er toch maar wat snelheid uit te halen, hele slag tegen en genieten maar.
Volgende stoplicht staan ze weer langs me. Nu hoefden ze geen sprintje meer, mijn punt was gemaakt
Wat zal ik weer lekker slapen zo dadelijk