Denk dan wel dat je 'n steady shot functie nodig hebt, in de praktijk zit je vol adrenaline en op het moment supreme wordt t weer niks, moeilijk....
Ja, maar dat zijn weer je eigen ervaringen met je home porn videoproductions

Denk dan wel dat je 'n steady shot functie nodig hebt, in de praktijk zit je vol adrenaline en op het moment supreme wordt t weer niks, moeilijk....
ErikMartijn schreef:Dan zou je net als sommige mensen in de USA continu met een camera in je auto moeten gaan rijden ofzo
whaha lolRVV schreef:Denk dan wel dat je 'n steady shot functie nodig hebt, in de praktijk zit je vol adrenaline en op het moment supreme wordt t weer niks, moeilijk....
Ja, maar dat zijn weer je eigen ervaringen met je home porn videoproductions
:jenna:RVV schreef:Denk dan wel dat je 'n steady shot functie nodig hebt, in de praktijk zit je vol adrenaline en op het moment supreme wordt t weer niks, moeilijk....
Ja, maar dat zijn weer je eigen ervaringen met je home porn videoproductions
Been there done that in 2007 na een trackday van de groene buren. Doe ik dus noooooooit meer. Ik zou iedereen ook met klem willen aanraden nooit, maar dan ook echt NOOIT, achter iemand aan te rijden om verhaal te halen. Ik heb het aan de stok gehad met een doldwaze gast, onder invloed van drugs. Gast was vertrokken vanuit Purmerend richting Eindhoven over de A2. Auto's rechts inhalend, links inhalend tussen linker rijstrook en vangrail (jaja..). Duwt mij richting vangrail.. ik pik 't niet en rij er achteraan.. zit naast 'm en ramt gewoon mijn auto naar links. Ik stuur terug naar rechts en hij ramt me een 2e keer. Maar dat liep niet zo goed voor 'm af helaas.RVV schreef:
Gedrag filmen met de iPhone en gelijk daarna online op youtube knallen. Link naar de politie toe..
Michel Huisman schreef:Been there done that in 2007 na een trackday van de groene buren. Doe ik dus noooooooit meer. Ik zou iedereen ook met klem willen aanraden nooit, maar dan ook echt NOOIT, achter iemand aan te rijden om verhaal te halen. Ik heb het aan de stok gehad met een doldwaze gast, onder invloed van drugs. Gast was vertrokken vanuit Purmerend richting Eindhoven over de A2. Auto's rechts inhalend, links inhalend tussen linker rijstrook en vangrail (jaja..). Duwt mij richting vangrail.. ik pik 't niet en rij er achteraan.. zit naast 'm en ramt gewoon mijn auto naar links. Ik stuur terug naar rechts en hij ramt me een 2e keer. Maar dat liep niet zo goed voor 'm af helaas.RVV schreef:
Gedrag filmen met de iPhone en gelijk daarna online op youtube knallen. Link naar de politie toe..
Alles stond op film, gast is opgenomen in psychiatrische instelling. Ikzelf en m'n broer gelukkig geen letsel. Die gast.. naja.. auto was niks meer van over (sloeg 6x over de kop) en hij wilde nog ff zelfmoord plegen on the scene.
Dus uh.. gewoon laten rijden de volgende keer, mkay ?
Waarschijnlijk was hij eerder over de kook dan jij? Het is dikke prima dat je hem niet in elkaar ramt maar vaak is het "bezint eer ge begint". En ja, misschien begon hij in jouw ogen. Hij zag het vast anders. En dat jij door het lint gaat zover dat je een strafblad hebt, wie zegt dat hij dat ook niet doet? Voor hetzelfde geld was je koud uitgestapt en had je een pistool op je gericht? Onderschat je "tegenstanders" nooitEchter, ik dacht, ik laat hem merken dat zijn 'klemrij-actie' niet bepaald door mij gewaardeerd werd, door wel even wat dichter op hem te gaan rijden en hem even groot licht te geven.(totaal duurde dat 2 seconden ofzo) waarna ik weer afstand nam.
Daar heb ik wel eens opnames van gezien!Michel Huisman schreef:Been there done that in 2007 na een trackday van de groene buren. Doe ik dus noooooooit meer. Ik zou iedereen ook met klem willen aanraden nooit, maar dan ook echt NOOIT, achter iemand aan te rijden om verhaal te halen. Ik heb het aan de stok gehad met een doldwaze gast, onder invloed van drugs. Gast was vertrokken vanuit Purmerend richting Eindhoven over de A2. Auto's rechts inhalend, links inhalend tussen linker rijstrook en vangrail (jaja..). Duwt mij richting vangrail.. ik pik 't niet en rij er achteraan.. zit naast 'm en ramt gewoon mijn auto naar links. Ik stuur terug naar rechts en hij ramt me een 2e keer. Maar dat liep niet zo goed voor 'm af helaas.RVV schreef:
Gedrag filmen met de iPhone en gelijk daarna online op youtube knallen. Link naar de politie toe..
Alles stond op film, gast is opgenomen in psychiatrische instelling. Ikzelf en m'n broer gelukkig geen letsel. Die gast.. naja.. auto was niks meer van over (sloeg 6x over de kop) en hij wilde nog ff zelfmoord plegen on the scene.
Dus uh.. gewoon laten rijden de volgende keer, mkay ?
ook kritische noten zijn welkomArthur schreef: Maar goed , je hebt je ingehouden verder. Da's prima. Maar toch wilde ik ff een kritische noot plaatsen
LOL WTH.GTRene schreef:beter is dus (als het echt een idioot is) erachter aan en van de weg beuken (optie 1 maar zonde van je auto)
dit herken ik wel...RVV schreef:Als ik dan ook even kritisch mag zijn zonder zeikerig te willen over komen. Ik denk dat je in het vervolg goed moet realiseren wat de impact van je auto is op andere weg(mis)bruikers.
Bijna alles draait om actie en reactie. Zonder het je direct te realiseren ben je als weggebruiker vaak de reactie op de actie. Als reactie met een grote SUV = intimiderende lompe asobak met groot licht. (niet dat het ook zo is, maar zo heeft die vent het blijkbaar wel ervaren) ben je zelf (onbedoeld) aanstichter geworden van gevaarlijke ritueel.
Uiteraard heb je er alles aan gedaan om het gevaar door die gek te ontwijken en eenmaal die sessie was ingezet had je ook niet beter kunnen handelen zoals je hebt aangegeven.
Maar voor jezelf, wees er de volgende keer goed van bewust van de impact die je auto heeft op andere weggebruikers. Ik neem even voor het gemak aan dat je defensief rijdt met de Q7, maar helaas maken veel van die SUV rijders toch wat misbruik van hun positie met zo'n auto op de weg. Dat werkt eigenlijk al een beetje als een 0-1 achterstand voor je (qua goodwill bij andere weggebruikers). En als je dan ook nog eens gaat bumperkleven en seinen. (al begrijp ik 100% de aanleiding).
Helemaal als je dan inderdaad zo'n gek treft...
Nou, ik krijg af en toe nog wel gebaren hoor, met de Panda.Martijn_bmw schreef:dit herken ik wel...RVV schreef:Als ik dan ook even kritisch mag zijn zonder zeikerig te willen over komen. Ik denk dat je in het vervolg goed moet realiseren wat de impact van je auto is op andere weg(mis)bruikers.
Bijna alles draait om actie en reactie. Zonder het je direct te realiseren ben je als weggebruiker vaak de reactie op de actie. Als reactie met een grote SUV = intimiderende lompe asobak met groot licht. (niet dat het ook zo is, maar zo heeft die vent het blijkbaar wel ervaren) ben je zelf (onbedoeld) aanstichter geworden van gevaarlijke ritueel.
Uiteraard heb je er alles aan gedaan om het gevaar door die gek te ontwijken en eenmaal die sessie was ingezet had je ook niet beter kunnen handelen zoals je hebt aangegeven.
Maar voor jezelf, wees er de volgende keer goed van bewust van de impact die je auto heeft op andere weggebruikers. Ik neem even voor het gemak aan dat je defensief rijdt met de Q7, maar helaas maken veel van die SUV rijders toch wat misbruik van hun positie met zo'n auto op de weg. Dat werkt eigenlijk al een beetje als een 0-1 achterstand voor je (qua goodwill bij andere weggebruikers). En als je dan ook nog eens gaat bumperkleven en seinen. (al begrijp ik 100% de aanleiding).
Helemaal als je dan inderdaad zo'n gek treft...
als ik met mijn BMW 3-serie rij wordt er al snel een gat dicht gereden, mag er niet tussen wordt ik gezien als aso en als ik met de fiat panda van mijn vriendin rij is het compleet anders met precies dezelfde rijstijl...
dan mag ik overal tussen en nooit gebaren van aso dit of dat
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Berry1000RR, beske, Bokkepoot, Edwin de Haas, Gijzert, Google [Bot], Kadett, m@rco, Wout309t en 8 gasten