Het is geworden een : Audi A4 Avant 180pk TDI Quattro met 174.000km op de teller van april 2002 donkerblauw
Gekocht in duitsland.
Even 1500km op en neer gereden

In het begin even wennen met rijden, koppeling en schakelen is een beetje wazig en gevoelloos, maar dat zal wel even wennen zijn, verder lijkt mijn golf tdi van 115pk--->155pk veel sneller te zijn, maar die Audi is echt wel sneller alleen merk je er minder van. Op hoge snelheid ook echt stil, en komt zo'n relatief zware Quattro echt tot z'n recht.
Natuurlijk merk je echt dat ie afgesteld is om ook je gezin mee op vakantie te nemen, en dat hoop ik met een schroefset en/of 18inch uit te krijgen.
Verder heeft ie een akelig turbogat, duurt een seconde voordat die turbo wat doet, bij mijn gechipte 115pk tdi heb ik dat totaal niet. Dus toch maar Chippen denk ik.
Ondertussen rij ik er nu een paar dagen in, maar ik blijf wel erg houterig schakelen wat ik ook probeer.

Morgen een paar 18inch imitatie RS4 velgen eronder, en dan op zoek naar een goede schroefset voor een avant quattro, weitec, intrax, kw ? wat is een goede ?