Ik heb inmiddels bij mijn eigen dealer de "335is" kunnen bestellen. Ik weet niet of de 318is hetzelfde lettertype en afmetingen heeft? Bij de 335is is de "i" ook groter dan de "s".Fernando schreef:Kun je niet beter bij je eigen dealer een embleem bestellen van de 320si? Dan draai je die "s" en "i" om en klaar is Frank...M-bitious schreef:In de USA is een BMW 335is leverbaar. Ik probeer via een vriend daar het kofferklep embleem "335is" te kopen. Mijn auto wordt dan subtiel een "135is"
135i coupe project, eindresultaten tuning
- M-bitious
Re: 135i coupe project started
- M-bitious
Er staat Dinan opGoldberg schreef:Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die oliekoeler dat hij $1600 moet kosten?

- Fernando
De 318is heeft een ander lettertype, de 320si niet en de " i" is groter dan de " s" .M-bitious schreef:Ik heb inmiddels bij mijn eigen dealer de "335is" kunnen bestellen. Ik weet niet of de 318is hetzelfde lettertype en afmetingen heeft? Bij de 335is is de "i" ook groter dan de "s".Fernando schreef:Kun je niet beter bij je eigen dealer een embleem bestellen van de 320si? Dan draai je die "s" en "i" om en klaar is Frank...M-bitious schreef:In de USA is een BMW 335is leverbaar. Ik probeer via een vriend daar het kofferklep embleem "335is" te kopen. Mijn auto wordt dan subtiel een "135is"
- M-bitious
MIjn nieuwe velgen maken een wereldreis
Opgehaald in Fort Lauderdale, dan rijden naar Miami, vliegen naar Orlando, vliegen naar Atlanta. Ze worden nu tegen gehouden door beveiliging
. Morgen vliegen naar Frankfurt, vliegen naar Londen, vliegen naar Amsterdam, rijden naar Amsterdam Z.O. Nu maar hopen dat echt niemand met de dozen gooit.

Opgehaald in Fort Lauderdale, dan rijden naar Miami, vliegen naar Orlando, vliegen naar Atlanta. Ze worden nu tegen gehouden door beveiliging

- Martijn_bmw

idd maar hopen dat met elke keer ompakken netjes met de spullen wordt omgegaan

- M-bitious
Wat een zooitje bij dat ups. De engelse dealer mailt dat de velgen in coventry zijn aangekomen. Op tracking staat dat ze zijn tegengehouden door de beveiliging in atlanta, en tevens dat ze in Frankfurt staan, met aankomst in londen vanochtend om half 8. snappu het nog? Ik niet.
- Downforce Hans
1 velg in Coventry,1 in Frankfurt, 1 in Atlanta en 1 in London, begrijp dat dan............M-bitious schreef:Wat een zooitje bij dat ups. De engelse dealer mailt dat de velgen in coventry zijn aangekomen. Op tracking staat dat ze zijn tegengehouden door de beveiliging in atlanta, en tevens dat ze in Frankfurt staan, met aankomst in londen vanochtend om half 8. snappu het nog? Ik niet.
Nou, wat is nu eigenlijk je probleem

- M-bitious
Verrek ja 

M-bitious schreef:Wat een zooitje bij dat ups. De engelse dealer mailt dat de velgen in coventry zijn aangekomen. Op tracking staat dat ze zijn tegengehouden door de beveiliging in atlanta, en tevens dat ze in Frankfurt staan, met aankomst in londen vanochtend om half 8. snappu het nog? Ik niet.
UNITED PACKAGE SMASHERS!!!!!
Praat me niet van die prutsers, als je eens wist wat voor route mijn SC toen gemaakt heeft, das gewoon absurd en als je de doos had gezien hoe die nog inelkaar zat

- Niall
Wij gebruiken zakelijk altijd UPS en hebben tot nu toe geen problemen gehad, DHL enz. is een andere verhaal........
-
Ik hoop voor je dat ze netjes aankomen.
UPS Sucks, Track&trace totaal niet up2date... mn sc kwam in NL via omwegen waar je flauw van werd, toen ineens vanuit NL nog maar eens naar Duitsland en via Frankrijk terug.... snap je nog? en dan nog eens de staat waarin de rotzooi aankwam 

- GTRene
zal ook wel veel liggen aan bepaalde mensen die er werken en gewoon met de dozen gooien of niet goed in de vrachtwaggel leggen en lekker scheuren met die dingen e.d.
das wel het nadeel, zie je tegenwoordig best vaak, vooral als het via meerdere kanalen gaat.
das wel het nadeel, zie je tegenwoordig best vaak, vooral als het via meerdere kanalen gaat.
- M-bitious
Mannen, bedankt voor alle geruststellende reacties. Voel me een stuk beter nu 

- Downforce Hans
Alles wat ik tot nu toe uit de states via UPS heb laten komen is altijd goed gegaan.
Ik zou me nog geen zorgen maken.......
Ik zou me nog geen zorgen maken.......
- M-bitious
Over een kwarties zouden 4 velgen moeten landen (althans met het toestel) op Heathrow. Ze komen steeds dichterbij.
- Downforce Hans
Dat zei ik toch.........don't worry 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Pas maar op, als ze lichtgevend zijn, zijn ze ook via Japan geweest. 

- Martijn_bmw
de nieuwe trend, glow in the dark velgenWouter81 schreef:Pas maar op, als ze lichtgevend zijn, zijn ze ook via Japan geweest.

- M-bitious
Jippieeeee! De velgen staan in Londen met de medeling "airline error" :banaan:
Gaat geweldig deze zending, ze is al meer dan een maand onderweg
Sarcastisch???? Wie??? Ik?????????
Gaat geweldig deze zending, ze is al meer dan een maand onderweg

Sarcastisch???? Wie??? Ik?????????

- Petrolhead Tom
Klote zeg!
- GTRene
das mooi minder, mag je hopen dat het in goede staat overkomt.
zat er geen track and trace iets bij?
-
Daarom ziet ie ook 'Airline Error' vermoedelijk... juist vanwege de T&TGTRene schreef:das mooi minder, mag je hopen dat het in goede staat overkomt.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoe denk je dat ie anders weet dat z''n velgen de halve wereld om reizen?zat er geen track and trace iets bij?