Pislink.................!!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Pislink.................!!

Bericht door romo » 17 feb 2007, 13:49

Gvd.....................even boodschappen gedaan van ochtend, kom ik terug, wat zie ik.....................................mijn hele motor kap onder gekrast, dwars door de lak....................................^%^(&*&*)(*)^%&$##........................................nou vraag ik je, welke kut mongool doet dit nu? PISLINK word ik hiervan...................................blijf toch met je gore tengels van andermans spullen af................................

Hier word ik dus meer dan gefrustreerd van...............................klootzakken.......................................

RVV

Bericht door RVV » 17 feb 2007, 14:04

Christoph

Bericht door Christoph » 17 feb 2007, 14:13

:( Heb er ervaring mee... het is echt zo oneerlijk zulke acties... Wat ga je er mee doen? Gewoon maar bukken en over laten spuiten of ga je nog kijken of je iets van getuige kan vinden.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 17 feb 2007, 14:28

hoe zielig kan je zijn..... :evil:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 feb 2007, 14:48

Kom net van de garage, motorkap spuiten; €400,-

Denk dat ik het beter zelf kan lappen, ga ik nog even uitzoeken...............................

Man, de adrenaline knalt me nog uit de oren.................................maar goed dat ik niet in de buurt was, je begaat je ter plekke nog een ongeluk.

Heb al naar getuigen gevraagd...................niemand natuurlijk iets gezien. Dat levert niets op. De garage heeft geadviseerd om wel aangifte te doen. Das ook vergeefse moeite lijkt me, helpt ook niet mee.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 feb 2007, 14:57

gvd ken het gevoel romo. Ze hebben bij de vorige de spiegel er al eens afgetrapt hierachter en krassen op 't zijscherm:Hangjeugd. Ben de laatste 2 weken 3x op 't pliessiebureau geweest betreffende dat gesodemieter en melding gemaakt.Het blijft bij vomiteren/spugen op de auto's daar en peukjes soms op de lak uitdrukken!!! :evil:

En de pliessie is behulpzaam, maar kan ze gewoon niet op heterdaad betrappen.

Hangjeugd :evil: :(

Fabian

Bericht door Fabian » 17 feb 2007, 15:00

:( :twisted:

zijn geen streken.

Je kan je mooie auto tegenwoordig eigenlijk nergens meer onbeheerd achterlaten. :(

romo

Bericht door romo » 17 feb 2007, 15:08

Hier wordt het grootste carnaval van boven de rivieren gevierd...........................kan me gestolen worden dat klote carnaval, alle geesten uit de fles, dan krijg je zoiets.
Weet zeker dat het er mee te maken heeft, alles kan en alles mag, vooral de boel vernielen met een zatte kop..................................FUCK OFF

RVV

Bericht door RVV » 17 feb 2007, 15:24

Fabian schreef::( :twisted:

zijn geen streken.

Je kan je mooie auto tegenwoordig eigenlijk nergens meer onbeheerd achterlaten. :(
Klopt, ik laat ook maar heel zelden mijn M3 ergens staan en dan duurt het nooit langer dan een half tot een uur.

Voor de winkel staat ie in het zicht en thuis altijd in een met alarm beveiligde garage. Parkeren doe ik altijd in een bewaakte parkeergarage en ik ben zo paranoïde dat ik hem in het zicht van een bewakingscamera zet.

Drama zijn die vernielingen.

romo

Bericht door romo » 17 feb 2007, 15:34

En dan nog Rico, was geen 1/2 uur van morgen, zoiets is in 2 seconden "geregeld"..............................

RVV

Bericht door RVV » 17 feb 2007, 15:45

Ja klopt als je de "juiste" treft :evil: Probeer zelf in ieder geval zo goed mogelijk mijn auto in de gaten te houden...

Nouja 1 voordeel, als je hem laat overspuiten ben je gelijk van de steenslag af, uiteraard uit eigen zak betalen, anders duikel je ver naar beneden in je verzekering.

markk

Bericht door markk » 17 feb 2007, 17:23

Kill the bastard.

Sterkte !

Mark.

Rebel

Bericht door Rebel » 17 feb 2007, 18:12

Rico v Velzen schreef:
Fabian schreef::( :twisted:

zijn geen streken.

Klopt, ik laat ook maar heel zelden mijn M3 ergens staan en dan duurt het nooit langer dan een half tot een uur.

Voor de winkel staat ie in het zicht en thuis altijd in een met alarm beveiligde garage. Parkeren doe ik altijd in een bewaakte parkeergarage en ik ben zo paranoïde dat ik hem in het zicht van een bewakingscamera zet.

Drama zijn die vernielingen.

Dat lijkt me geen leven meer.
Een Audi is dan geen M3 maar ik zou me nooit laten klein krijgen door een auto of vandalisme.
In die 3 maanden dat ik hem heb heeft hij al diverse keren bij de bioscoop gestaan, tig keer de stad, Maastricht , Aachen, ben er mee naar Koln en Liege(B) geweest, en dinsdag gaan ik weer naar Antwerpen, en in Juni naar italie. Want je denkt toch niet dat ik zulke mooie reizen met de A3 ga doen als ik een TT in de garage heb staan?
Het is in eerste instantie een vervoermiddel. En het plezier wat hij je geeft met rijden, maar ook met je ergens heen te brengen en je een leuke dag te bezorgen weegt niet op tegen het bezitten van een bepaalde auto, zonder hem ook echt te gebruiken.
Lijkt me geen leven meer als je je auto niet ergens meer kan parkeren en een dagje kan gaan winkelen.

Robin probeer waarborgfonds met enkele getuigen eventueel.

Ik denk dat iedereen wel eens een vorm van vandalisme heeft meegemaakt. Dat hoort erbij, en vaak speelt afgunst daarbij een grote rol. Gewoon zo zo snel mogelijk laten overspuiten, des te sneller ben je het vergeten. Geld weegt niet op tegen je gezondheid. Probeer je niet op te vreten amigo :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 feb 2007, 18:25

Rico v Velzen schreef:Ja klopt als je de "juiste" treft :evil: Probeer zelf in ieder geval zo goed mogelijk mijn auto in de gaten te houden...

Nouja 1 voordeel, als je hem laat overspuiten ben je gelijk van de steenslag af, uiteraard uit eigen zak betalen, anders duikel je ver naar beneden in je verzekering.
Zou ik eerst met ze overleggen. Als je bijvoorbeeld een no claim verzekering hebt dan hoeft dat niet. Ook kan het wel zijn dat je bij vandalisme niet zakt omdat je er in weze zelf niks aan kan doen, net als diefstal en ruitschade enz.

johnnyloco

Bericht door johnnyloco » 17 feb 2007, 18:30

ik heb gister een 2de autotje voor erbij gekocht zet hem overall neer sluit hem niet af..
en interesseert me niet wat ermee gebeurt..
ding koste € 265 euro
dat is de oplossing bij mij.. :D

Andre

Bericht door Andre » 17 feb 2007, 19:36

ja sjonnie dat is de manier.

Welkom in nederland romo.

Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik niet meer zo n dure opvallende auto wil waar ik dagelijks in rij en overal parkeer.

Een fun auto hoort in de garage en je gaat er alleen mee rijden wanneer je zin hebt en je laat hem nooit ergens lang onbewaakt staan.

Dan heb je auto nodig die lekker stuurt en rijdt maar waar je geen waarde aan hecht als daily driver. Zo moet het helaas.

Rebel

Bericht door Rebel » 17 feb 2007, 19:47

Dan vraag ik me af wat duurder is...

Een auto die je dagelijks gebruikt en ook als fun-auto kunt gebruiken.
Of een fun auto in de garage die af en toe in het jaar naar buiten mag komen als de vogels fluiten en de zon schijnt.....

Dan neem ik wel het risico om hem een keer links of rechts over te laten spuiten, en het geld dat ik over hou, gebruik ik weer voor bij de volgende.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 17 feb 2007, 20:06

Het lijkt wel of je dit soort geintjes steeds vaker hoort de laatste tijd.....ik kan er ook pislink om worden, ook al weet je dat dat toch geen nut heeft. :evil:
Ik parkeer 'm ook gewoon overal en hoop maar dat ze er met hun jatten vanaf blijven en hier thuis staat ie vlak voor m'n deur op een 'privé-opritje'......de hond zit in huis en ik hoop maar dat ie aanslaat als er van die leipen wat proberen.

Succes met je schade romo! :?

Tom

Bericht door Tom » 17 feb 2007, 20:12

Ontzettend klote Romo!!
kut tuig :evil:

Rebel zit wat in.
Maar ik vind mijn huidige situatie prima. Ik rijd een Alfa 147 van de zaak, kost mij haast niets op wat bijtelling na en is een prima auto voor woon-werk verkeer. Zit alle luxe in die ik nodig heb. M'n eigen auto staat in een garage en haal ik tevoorschijn in het weekend of 's avonds. Die 231pk zijn wel lekker maar ik heb ze voor m'n woonwerk verkeer route niet nodig, en ook als ik naar klanten ga niet. De wegen waar ik dan rijd zijn te druk of teveel flitsers. Des te eerder raak ik m'n rijbewijs kwijt. Het rijden in m'n eigen auto blijft dan ook specialer.

RVV

Bericht door RVV » 17 feb 2007, 21:21

Rob voor dat soort ritten pak ik de touring omdat bijna altijd dan het gezin mee gaat.
verder vind ik niet dat ik vandalisme hoe klein dan ook, al is het een deuk van een deur hoef te accepteren. ik ben altijd zuinig op al mijn spullen heb er hard voor moeten werken. en een klootmongool zal effe denken dat het niks uitmaakt. hufterig gedrag.

Harrie

Bericht door Harrie » 17 feb 2007, 21:45

Dit snap ik inderdaad ook niet. ik zelf heb met mijn vorige auto ook meegemaakt dat hij aan de zijkant een wagenlange kras kreeg. TOT 4X TOE!! Allemaal vlak nadat hij gespoten was. 1x zelfs de avond dat hij terug kwam van de spuiter (dit was de 2x keer) zat er meteen weer 1 op. Jaloezie denk ik dan dus.

romo

Bericht door romo » 17 feb 2007, 21:54

Pure afgunst, walgelijk............................werk er dan ook voor denk ik dan............................is weer te simpel gedacht, gewoon een dikke kras erop, das toch zoveel makkelijker dan zelf de schouders er onder te zetten.
Typisch Nederlands ook, alles wat ook maar boven het maaiveld uitkomt enz enz..........................

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 17 feb 2007, 22:42

Wat een mogolen zeg!! Gelukkig woon ik in een dorp

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 feb 2007, 10:49

Waardeloze aktie.
Slikken en weer doorgaan?
Wel aangifte doen, ook al heb je er niets aan.
Pakken ze een keer eentje kunnen ze hem dit ook gelijk aanrekenen

Maik

Bericht door Maik » 18 feb 2007, 11:54

:shock:
Heel erg köt voor je Romo, ik hoop dat je verzekering toch nog wel wat voor je kan betekenen.
Ik zit bij Nationale Nederlanden (niet voor lang meer trouwens) en bij hun heb ik een vandalisme clausule. 100% gedekt dit soort "geintjes" zonder enige terugval in tredes. Ik heb het al 1 keer moeten gebruiken voor mijn ibiza cupra een jaar of 5 geleden :x
Maar let dan op, bij NN moet je dan binnen 24uur na ontdekking aangifte doen en je moet een getuige hebben die kan verklaren dat je de auto voordat je hem daar neerzette nog niet die schade had... Maar dat zal wel zo zijn?.......................

Waarborgfonds voor dit soort dingen zal tevergeefs zijn, die dekt alleen schade die door een bewegend voertuig is veroorzaakt, dus zelfs de schade door een openvliegende deur van een auto die naast je geparkeerd stond is op die manier niet gedekt :( Dit was in ieder geval een paar jaar geleden nog zo.

Sterkte!

Plaats reactie