LOL ze zien allemaal hetzelfde uitMark Nauta schreef:Niet als zodanig bedoeld Joost. Ben gewoon enthousiast over de 50 unieke Porsche's.Joost H. schreef:Commercial Topic![]()

LOL ze zien allemaal hetzelfde uitMark Nauta schreef:Niet als zodanig bedoeld Joost. Ben gewoon enthousiast over de 50 unieke Porsche's.Joost H. schreef:Commercial Topic![]()
Ja, de zaterdag en de zondag, 26 en 27 is het gewoon open.Shakes schreef:Wil wel even gaan kijken denk ik. Kan dat zomaar?
LOL @ Pol
Dat viel mij ook al op ja, bij sommige foto's is ook gewoon een deel van de band vervaagd..Robin Hartog schreef:Leuk!
Maarre.. Ligt het aan mij of zijn de schaduwen bij de auto's (voornamelijk bij de wielen/banden) heel slecht geshopt? Ziet er IMHO echt niet uit.
Zoals welke dan? Als er iets vervaagd is, dat is het wellicht de schaduw achter een wiel.KoenM schreef:Dat viel mij ook al op ja, bij sommige foto's is ook gewoon een deel van de band vervaagd..Robin Hartog schreef:Leuk!
Maarre.. Ligt het aan mij of zijn de schaduwen bij de auto's (voornamelijk bij de wielen/banden) heel slecht geshopt? Ziet er IMHO echt niet uit.
Ik heb ze full size erbij gepakt en daar is niets van vervaging te zien op de banden hoor. Wellicht een lichte weerkaatsing van de vloer? Of een ietwat zachte band?KoenM schreef:Vooral bij de foto's 2,3 en 4.
En dan bij het dichtst bij de camera is.
klopt zag/zie ik ook wel, beetje gepoetst/vervaagd lijkt wel.KoenM schreef:Vooral bij de foto's 2,3 en 4.
En dan bij het dichtst bij de camera is.
van al die 3 foto's en zelfs die daaronder de gulf auto ook, het wiel wat het dichste bij is...de banden daar van, meer binnen kant zeg maar.Mark Nauta schreef:Dan mogen jullie het mij aangeven op de foto, want ik zie het niet? En ik heb hier nog wel de full res.....
Met het wiel is in mijn ogen niets, als er iets wat vager is, dan is het de vloer.
natuurlijk kan dat, als er al een Porsche Dealer laagdrempelig is, dan is het PCG wel.Shakes schreef:Wil wel even gaan kijken denk ik. Kan dat zomaar?
LOL @ Pol
Ik ga die Donderdag ervoor even spieken. Goeie tijdsbesteding van m'n vrije dag al zeg ik het zelf...cooldragon schreef:natuurlijk kan dat, als er al een Porsche Dealer laagdrempelig is, dan is het PCG wel.Shakes schreef:Wil wel even gaan kijken denk ik. Kan dat zomaar?
LOL @ Pol
Doe Bas, Eric en Freek de groeten van me. Mark is op vakantie.Adje ///M3 schreef:Ik ga die Donderdag ervoor even spieken. Goeie tijdsbesteding van m'n vrije dag al zeg ik het zelf...cooldragon schreef:natuurlijk kan dat, als er al een Porsche Dealer laagdrempelig is, dan is het PCG wel.Shakes schreef:Wil wel even gaan kijken denk ik. Kan dat zomaar?
LOL @ Pol
Robin Hartog schreef:Leuk!
Ik ben geen photoshopheld in de zin van dingen bij een foto maken. Dus ik zou niet weten hoe ik op een mooie manier een schaduw onder een auto kan maken. Ik heb gebruikt wat er irl aan schaduw was, en niet iets gemaakt.MartijnGizmo schreef:Robin Hartog schreef:Leuk!
Maarre.. Ligt het aan mij of zijn de schaduwen bij de auto's (voornamelijk bij de wielen/banden) heel slecht geshopt? Ziet er IMHO echt niet uit.![]()
Ik dacht idd ook dat dit previews waren, maar dit zijn dus de uiteindelijke versies? Met name de schaduwen onder de auto's zien er erg belabberd uit, die had je beter in Photoshop kunnen maken...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 2 gasten