Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
- Petrolhead Tom
Re: Tom zijn C2 VTS. foto's pagina 3
@xave toerenteller is inderdaad grappig ja!
Hier nog een filmpje van de uitlaat. Moet hem de volgende keer wat lager hangen denk ik.
Hier nog een filmpje van de uitlaat. Moet hem de volgende keer wat lager hangen denk ik.
-
Ik zie deze YT van jouw dus voor t eerst (http://www.youtube.com/watch?v=df5PVcHQUGY" onclick="window.open(this.href);return false;).. Hahha @ BBC nieuws thema 

- Petrolhead Tom
Die is wel geinig ja echt leuk als je ziet wat je met een minuutje materiaal in imovie kunt maken! 

- marcokers
Coole filmpjes Tom
Wel jammer dat de beelden van dinsdagavond niet duidelijk genoeg zijn, was leuk ritje

Wel jammer dat de beelden van dinsdagavond niet duidelijk genoeg zijn, was leuk ritje

- Petrolhead Tom
Vanmorgen minder goed nieuws, mijn zusje gebruikt de C2 elke dag om mee naar haar stage adres te rijden. Nou belde ze vanmorgen dat ze een ongeluk heeft gehad en dat ze voor de zekerheid naar het ziekenhuis mee moest. Ik ben dus erg benieuwd hoe het met haar gaat, volgens haar lag de auto flink in puin maar dat interesseert me op dit moment geen reet. Straks meer nieuws.
-
pff fffffffff sterkte ermee man! Met je zusje natuurlijk en met de auto.
ps hoe oud is je zusje eigenlijk?
ps hoe oud is je zusje eigenlijk?
- Petrolhead Tom
22 en al niet echt een held achter het stuur ik hoop dus dat ze het er niet al te moeilijk mee heeft om snel weer achter het stuur te kruipen. Ik hoorde van een vriend van me, die snel ter plaatse was dat het een hele apart situatie was. Koplamp zat ter hoogte van het voorwiel dus ik heb geen idee hoe de auto er aan toe is, maakt me ook niet zoveel uit, dat is maar blik. Mijn zusje komt waarschijnlijk zo in huis dus dat is mooi. Ze heeft nog wel wat last van haar nek maar dat lijkt me niet zo gek. Toch een klap van zo rond de 100 kmh.
- Remmie
Sterkte voor je zusje
en balen van de auto
en balen van de auto
-
Sterkte Tom!
Auto is te vervangen, je zusje niet....
Verzekeringswerk ed. weet je verder nog niet?! (schuldvraag etc)
Auto is te vervangen, je zusje niet....
Verzekeringswerk ed. weet je verder nog niet?! (schuldvraag etc)
- Petrolhead Tom
Mijn vader wist net te melden dat ze haar toch een nachtje ter observatie willen houden. Het was een aardig hoge snelheid en een stevige crash dus willen de artsen haar in de gaten houden. Ze is dus in goede handen.
@Erik schuldvraag enzo weet ik allemaal niet.
@Erik schuldvraag enzo weet ik allemaal niet.
- Michel P
Damn, dat is schrikken!! Beterschap gewenst voor je zus, dan is blik idd maar blik hoe blij je er ook mee was, gezondheid gaat voor alles.
Fingers crossed dat ze er zonder kleerscheuren vanaf komt.
Michel
Fingers crossed dat ze er zonder kleerscheuren vanaf komt.
Michel
- Petrolhead Tom
Zo! Een berg nieuws! Met mijn zusje gaat het goed, ze heeft een dyklofienak of zoiets gehad en voelt niks maar heeft volgens de artsen heel veel geluk gehad. De man waar ze achterop heeft geknald gaat het ook goed mee, dat heb ik net gehoord van de berger. Die had die meneer zijn auto al bij de schadehersteller afgeleverd en met meneer koffie gedronken, hij ging voor de zekerheid net wel even naar zijn huisarts.
Ik kwam net bij toeval de berger dus tegen die met onze C2 op stap was. Ik had met veel dingen rekening gehouden maar hier niet mee, echt verrekte weinig schade op het eerste oog, het linker voorscherm is compleet kapot, de koplamp en de voorbumper maar voor de rest kon ik zo niet echt iets zien behalve kleine zaken, ook gene knik in het dak of iets dergelijks, ook twee lekke banden maar die waren toch al op dus dat maakt ook niet uit. Ik kan me niet verwachten dat hij per totale is dus ik ben blij dat ik dit soort berichten heb gekregen.
Ik kwam net bij toeval de berger dus tegen die met onze C2 op stap was. Ik had met veel dingen rekening gehouden maar hier niet mee, echt verrekte weinig schade op het eerste oog, het linker voorscherm is compleet kapot, de koplamp en de voorbumper maar voor de rest kon ik zo niet echt iets zien behalve kleine zaken, ook gene knik in het dak of iets dergelijks, ook twee lekke banden maar die waren toch al op dus dat maakt ook niet uit. Ik kan me niet verwachten dat hij per totale is dus ik ben blij dat ik dit soort berichten heb gekregen.

-
Dat is wat betere nieuws Tom.
Suc6 met de verdere afhandeling van alles en herstel zus.
Suc6 met de verdere afhandeling van alles en herstel zus.
- Petrolhead Tom
Thanks Xavier, zal wel goed komen ben al lang blij dat niemand ernstig letsel heeft.
- Jurriuit
Lijkt me (zeker voor een ouder) het kutste wat er is, te horen krijgen dat iemand een ongeval heeft gehad.
Fijn om te horen dat met je zusje alles in orde is!
Plaatwerk van de C2 met een hamer bewerken en matzwart rollen, ziet geen mens er meer iets van
Fijn om te horen dat met je zusje alles in orde is!
Plaatwerk van de C2 met een hamer bewerken en matzwart rollen, ziet geen mens er meer iets van

-
OnlineMartijn_bmw
wat een kut nieuws! maar gelukkig gaat het met je zusje goed! dat blijft uiteraard altijd het belangrijkste!!
sterkte en succes met alles
sterkte en succes met alles

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Oef das even flink schrikken
Gelukkig dat je zusje er zo goed vanaf is gekomen, dat is tenslotte het allerbelangrijkste.
Laten we hopen de schade aan de C2 ook meevalt en je dus lekker met deze door kan blijven rijden

Gelukkig dat je zusje er zo goed vanaf is gekomen, dat is tenslotte het allerbelangrijkste.
Laten we hopen de schade aan de C2 ook meevalt en je dus lekker met deze door kan blijven rijden
-
Gelukkig gaat het goed met je zusje en heeft ze niets ernstigs opgelopen, kan me goed voorstellen dat de schrik er goed in zit.
Ik weet niet wat er allemaal kapot is aan je C2, maar ik heb hier nog heel veel onderdelen liggen. Zitten vast ook dingen bij die je nodig hebt voor het weer opbouwen van je C2. Laat maar weten of en zo ja wat je nodig hebt, dan komen we daar wel uit. Eventueel meehelpen met monteren is ook geen probleem.
Ik weet niet wat er allemaal kapot is aan je C2, maar ik heb hier nog heel veel onderdelen liggen. Zitten vast ook dingen bij die je nodig hebt voor het weer opbouwen van je C2. Laat maar weten of en zo ja wat je nodig hebt, dan komen we daar wel uit. Eventueel meehelpen met monteren is ook geen probleem.
- Joopieboy
Dat is klote nieuws om te horen zeg, gelukkig om te horen dat het meevalt met haar. Iig veel sterkte nog en succes met de auto op te lappen!
- JP
So Tom, da's zwaar KMP. Gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat met zus, en die auto......ja blijft jammer, maar in zo'n situatie komt die op de ...tigste plaats. Hopelijk is die wel nog op te knappen...je hebt hem net.
Sterkte thuis
Sterkte thuis

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Balen man, succes er mee..!
- Petrolhead Tom
Ok! We hebben duidelijkheid, we gaan op jacht naar iets nieuws de C2 is per totale verklaard.
Budget tussen de 7 en 9k. Eissen: cheap in de running plek voor vier personen climate en het liefst niet teveel kilometers. Ik kom uit op:
- Fiat Panda 100hp
- Mitsubishi Colt CZT.
- Renault Twingo GT
En dan uiteraard een paar standaard opties zoals:
- Ford Ka
- aygo
- alto.
Maar ik wil eigenlijk weer een leuke auto. Zie ik iets over het hoofd?
Budget tussen de 7 en 9k. Eissen: cheap in de running plek voor vier personen climate en het liefst niet teveel kilometers. Ik kom uit op:
- Fiat Panda 100hp
- Mitsubishi Colt CZT.
- Renault Twingo GT
- Ford Ka
- aygo
- alto.
- Riceaux
Wegligging van de Colt is top. Is ook een aardig ruime auto van binnen voor z'n grootte. Ik heb een 1.3 en verbruik daar gemiddeld 1 op 12.5 mee. De turbo zou dus wel een stuk meer verbruiken. Maar ze zijn wel erg snel en dmv alleen chiptunen heb je al bijna 200pk.Petrolhead Tom schreef:Ok! We hebben duidelijkheid, we gaan op jacht naar iets nieuws de C2 is per totale verklaard.
- Fiat Panda 100hp
- Mitsubishi Colt CZT.
- Renault Twingo GT
- Ford Ka
- aygo
- alto.
Met de andere 2 heb ik geen ervaring.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
Zo lang had je de VTS niet en volgens mij was je er aardig positief over, waarom staat die niet op je lijst?
- Petrolhead Tom
Re: Tom zijn C2 VTS. foto's NEXT opvolger gezocht.
Twee keer dezelfde auto kopen vind ik een beetje hetzelfde als twee keer hetzelfde mokkel opscharrelen, het is leuk maar niks nieuws.Richardt. schreef:Zo lang had je de VTS niet en volgens mij was je er aardig positief over, waarom staat die niet op je lijst?