En wat doet dat er toe......Maus335i schreef:Daar moet je dan ook eerlijkheidshalve bij zeggen dat jij niet bepaald het typ bent dat met een moskee in de maag zou zitten toch? Als je alleen al kijkt naar de posts in dit specifieke topic krijg ik daarnaast niet het gevoel dat jouw mening breedgedeeld is (hier niet, maar misschien ook in amsterdam niet).HansD schreef:Tsja, ik irriteer me aan kerken. Die worden toch ook niet gesloopt? Ik zie het probleem niet maar wat weet ik, ik woon tenslotte maar in Amsterdam en ben dus een van diegenen waar jij voor spreekt.
Misschien is HansD wel de enige die hardop z'n mening durft te blijven geven, en houdt de rest het voor gezien hier.....
( kan ze geen ongelijk geven
Maar ff wat anders :
Volgens mij moet er bij alle plannen eerst een bouwvergunning worden aangevraagd.
Dus ook voor een Moskee.
Zo'n bouwvergunning MOET vervolgens door een hele procedure heen voordat er ook maar 1 schep de grond in mag....
Als "iedereen" er omheen zo'n bezwaar tegen heeft, dan kunnen ze dat gewoon via de reguliere weg kenbaar maken.
En wat heeft trouwens het bouwen van een Moskee te maken met " Nederland gaat naar de haaien"
Weet je hoe veel kerken er zijn in het midden oosten........zul je nog verbaast over zijn !!