wat is ervaring met QSP?
- Reind
Re: wat is ervaring met QSP?
Diep stuurtje = Prima kwaliteit
Plat stuurtje = RUK
Plat stuurtje = RUK
- Luco
ik kan misschien nog wat extra korting regelen.
-
ik heb vorige maand ofzo via Arnold een qsp stuurtje besteld. Ben er zeer tevreden mee tot nu toe
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 68#p717468" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 68#p717468" onclick="window.open(this.href);return false;
- RJay
was qsp niet een submerk van momo oid?
Of haal ik nu merken door elkaar?
Of haal ik nu merken door elkaar?
- RJay
Als Reind zegt dat de diepe qsp's de moeite waard zijn zou ik 't doen, volgens mij heeft hij er ervaring mee.spykerboy schreef:het moet natuurlijk zo snel mogelijk, moeders gaat over 2 weken ofzo weer terug naar kuwait, en kan dan de btw terug krijgen op schiphol, waardoor de prijs per stuurtje dus 63 euro word inplats van 75 euro
RJay, nee volgens mij niet, QSP is een eigenstaand nederlands merk volgens mij.. maar kan fout zijn hoor
en zowiezo, 63 voor een stuurtje is niets.

- RJay
Bij 'n bmw zit dat toch apart op het stuur? Of de E36 moet grondig anders zijn dan de E30 en E46?
- Niels N
Tijden met een deep dish QSP stuurtje gereden. Beviel me uitstekend, zeker voor die prijs.
- Reind
Gewoon kopen dat stuurtje!!!!
QSP is een merk ontwikkeld door een van de Biesheuveltjes. Zij hebben zelf de productie opgezet van gangbare racedelen zoals, stuurtjes, gordels, stoelen etc en deze de naam QSP gegeven. Doordat ze het zelf laten maken, verdwijnen er een paar schakels uit de teken. Dit is de voornaamste reden voor de lage prijs postionering. De doelgroep voor QSP producten zijn de hobby coureurs (wij dus) welke op de centen letten maar wel "degelijke" kwaliteit verlangen. Zegmaar iets tussen autostyle en sparco/momo/omp ed. Ltech is overigens ook zo'n merk. Kom trouwens ook bij een van de biesheuveltjes vandaan.
Er rijden tig e30/e36/205/mx5jes met QSP producten en heb er nog nooit iets slechts over gehoor (op het platte stuur na dan).
Of de kwalitiet gelijk staat aan de duurdere a merken. Ik vind van niet. Maar de paar uurtjes per jaar dat jij zo'n stuurtje in de hand hebt voel jij echt geen verschil. Ga je een 24uurs races doen zou ik wel voor een a merk gaan.
Wil je snel zo'n stuurje. Bel dan 0416-560382. Heb je het maandag in huis.
Niet lullen maar poetsen!!
QSP is een merk ontwikkeld door een van de Biesheuveltjes. Zij hebben zelf de productie opgezet van gangbare racedelen zoals, stuurtjes, gordels, stoelen etc en deze de naam QSP gegeven. Doordat ze het zelf laten maken, verdwijnen er een paar schakels uit de teken. Dit is de voornaamste reden voor de lage prijs postionering. De doelgroep voor QSP producten zijn de hobby coureurs (wij dus) welke op de centen letten maar wel "degelijke" kwaliteit verlangen. Zegmaar iets tussen autostyle en sparco/momo/omp ed. Ltech is overigens ook zo'n merk. Kom trouwens ook bij een van de biesheuveltjes vandaan.
Er rijden tig e30/e36/205/mx5jes met QSP producten en heb er nog nooit iets slechts over gehoor (op het platte stuur na dan).
Of de kwalitiet gelijk staat aan de duurdere a merken. Ik vind van niet. Maar de paar uurtjes per jaar dat jij zo'n stuurtje in de hand hebt voel jij echt geen verschil. Ga je een 24uurs races doen zou ik wel voor een a merk gaan.
Wil je snel zo'n stuurje. Bel dan 0416-560382. Heb je het maandag in huis.
Niet lullen maar poetsen!!
- JoostSchouten
Top zaak is het inderdaad dat Autosport Company. Winkel is recent een stuk groter geworden, om over het garagegedeelte erachter maar te zwijgen. (dat is groooot!)
QSP-producten schijnen ook in dezelfde fabrieken gemaakt te worden als bijv. OMP.
Kevin Abbring (zit hier ook op 't forum) rijdt in het WRC bijv. ook met QSP gordels.
QSP-producten schijnen ook in dezelfde fabrieken gemaakt te worden als bijv. OMP.
Kevin Abbring (zit hier ook op 't forum) rijdt in het WRC bijv. ook met QSP gordels.
-
ik rij dus gewoon in mijn daily met qsp stuurtje...