Ach..ik ben er al achter dat er teveel keus is en dat ik te weinig geld heb

Zoals hierboven al vermeld staat hij ook bij de buren (op Gummen dus) te koop waarbij ook een mail-adres in de 1e post is opgenomen... Linkje naar die post op Gummen lukt niet of mogen we hier op DF ook niet meer linken naar GummenMartin van der Zwaard schreef:En hoe kom je in contact met de verkoper....staan verder geen gegevens van hem bij.
Dus als iemand iets heeft?? Linkje ofzo.
Beter zoekenMartin van der Zwaard schreef:Hebben ze daar een apart verkooptopic?? Heb gisteren al even gekeken maar kon zo snel niks vinden.
Nee, dat mogen alleen de mods, nou goed.Paskal schreef:Linkje naar die post op Gummen lukt niet of mogen we hier op DF ook niet meer linken naar Gummen
Same here. Lastig verhaal ook omdat ik al een E36 M3 hebKnot schreef:Waarom zou je er zomaar 2500 af doen? Waarom niet naar 6750 ofzo vraag ik me dan af. Zal wel niks aan de hand zijn maar een hoop mensen denken met een spontaan defect of verborgen gebrek te maken te hebben lijkt me.
Enneh, als ik een 4e auto erbij koop nu wordt ik ECHT met de deegroller geslagen!
Was vanwege de carnavals stemming zo te lezenKnot schreef:Waarom zou je er zomaar 2500 af doen?
Dank voor de update! Door gebruiken van dunnere olie? Ik ben geen M-kenner, maar daar knikker je toch standaard Castrol TWS 10W60 in of niet? Kwam een keer een litertje reserve tekort voor een weekendje Ring dus ff naar de BMW-dealer om de hoek... Kreeg vraag van de verkoper wat voor een M ik reed. Je had zijn ogen moeten zien toen ik antwoorde met Peugeot 205 16VMartin van der Zwaard schreef:Heb inmiddels een reactie gehad.
Prijsdrop is idd vanwege feit dat hij geen zin heeft in proberen met verschillende prijzen een koper te lokken.
Op de eerste prijs heeft hij volgens eigen zeggen geen reacties gehad.
5k is de laagste en vaste prijs voor de auto.
Zoals bekend is heeft de auto een roestplek(je) op het achterscherm.
Ook geeft hij aan dat de motor zweet en dit is ontstaat na gebruik dunnere olie. Niet dramatisch maar heeft wel even aandacht nodig.
Voorruit zit een barst in maar is geen APK afkeur.
Zo, een beetje duidelijkheid omtrent deze denk toch wel leuke en nette M3.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten