@ Macboy: normaal gesproken hoef ik helemaal niet perse de laatste nieuwe telefoon, laptop, navi etc etc, ben geen techniek freak en vind het ook niet belangrijk of een ander me met de nieuwste spullen ziet. Ook na het verschijnen van de F430 en later F430 Scuderia bleef de 360 CS altijd mijn ultieme droomauto. En is dat wat betreft design nog steeds voor mij. Ik had dan ook nooit kunnen denken dat de proefrit toch een klein beetje de droom uiteen zou doen spatten. En vraag me af ok ik misschien een mishandeld exemplaar heb gereden (de keramische remmen maakten rare geluiden bij het remmen, de bak haperde bij het opschakelen bij hoge toerentallen een beetje te opvallend). Heel veel steenslag op de bumper bij nog geen 5000km, duidt toch op frequent circuitgebruik. Zeg tegen mezelf; als iets zo mooi is, jammer dan dat het iets minder lekker rijdt. Probeer het dus weer "goed" te praten, zo gek ben ik er van. Aan de andere kant, wellicht maakt elke Ferrari van 5 jaar oud wel zulke "rare" geluiden in de beleving van een verwende Porsche rijder
@Ruben; had het idd nooit gedacht. Vriend die mee was dacht ook op de heenreis nog dat ik hem ging kopen. Maar de proefritten hebben nog eens uitvergroot wat ik eigenlijk al wist; de Spyder is echt een verdomd lekkere rijdersauto die mee kan doen met de grote jongens. Misschien niet qua ultieme snelheid, maar wel wat betreft gevoel&balans. Met het stuurgevoel als absolute uitblinker.